13 באוק׳ 2012

פטריות בכף הרגל ובציפורניים – תיעוד טיפול והחלמה


ואם השיר הזה נשמע לכם דוחה, אני מניחה שאתם צודקים. מעטים האנשים שיודו שיש להם פטרת כף הרגל או הציפורן, רבים מהלוקים בטפיל הזה לא ידעו שהם נושאים אותו עד הגיע רגלם למצב האקוטי המכוער (למעשה 40% מאיתנו). אני לא ידעתי.


אם את מעדיפה למרוח לק על הציפורניים כי את מרגישה שכך הן נראות טוב יותר, כנראה שיש לך פטריה!
מסתתרת מאחורי לק

פטרית הציפורן וכף הרגל מתפתחת בשקט בצורה לא מורגשת ויכולה לקנן שנים עד שהיא מגיעה למצב שעין של לא מומחה תבחין בה. לפעמים רואים טיפה עכירות של הציפורניים ומיחסים את זה לשינויי גיל, לעיתים חושבים שזה קשור לתזונה לקויה, נעל לוחצת ועוד כהנה וכהנה. אני פשוט גיליתי שאני מכורה ללק בציפורניים של הרגליים. זה פשוט נראה לי יפה יותר. אחרי זמן מה הציפורן מתעוותת מעט, מתרוממת, מתפצלת, נאכלת ומתחילה לכאוב. כאמור אני לא הייתי שם. הייתי עדיין בשלב ההדחקה. אולי בציפורן אחת, אולי זה מצב רדום. הבעיה לא הייתה חמורה מבחינה אסטטית ולכן לא מיהרתי. בדיעבד מסתבר לי שטוב שהגעתי לאבחון וטיפול בשלב הזה. ההחלמה ומיגור הפטרייה לא יהיה קל, אך יהיה קל יותר. וכן כן במהלך הטיפול יסתבר לי שכל הרגל נדבקה מאותה ציפורן בודדה שנפצעה כמה שנים אחורה בטיפול פדיקור אחד.

אז מה היה לנו: הגעתי לאבחון במכון לבריאות הרגל שם אבחנה אותי סמדר באופן חד משמעי שאני נגועה.
מעבר לעובדה ההזויה שיש מקום בישראל שמתעסק רק בכפות רגליים, הופתעתי מהמכון החדיש, האסטטי והצוות המקצועי שמטפל במסירות ובמקצועיות בבעיה הרגישה כל כך. 
כן בטח, אין לי פטריות

במהלך הטיפול הראשון הסבירה לי סמדר – המטפלת המדהימה שלי שהתגלתה כאשת שיחה מדהימה ומקצוענית על, כי פטריות הפכו לבעיה לאומית של ממש שלצערנו לא רבים מודעים לה. רבים מדי נדבקים בה, ומעטים מדי מטפלים בה בצורה רצינית. מדובר בנגע שהופך כמעט לחתונה קטולית שקשה להיפטר ממנו וגם אם כן מדובר בתהליך ארוך שדורש משמעת עצמית והתמדה.
ברור שיש סכנות בריאותיות של הזנחה מעבר לנושא האסטטי.

סמדר סיפרה לי שנפיצות נגע הפטרייה עושה אותו מדבק כמעט בכל מקום. בבית, בחנות הנעליים, בבריכות שחיה, בצבא (מכה אמיתית מקור כל הפטריות בישראל), בן/ת הזוג ועוד. לעיתים אדם יכול להדביק את עצמו - למשל אני. ציפורן אחת נגועה, בתוך גרב, שבתוך נעל סגורה ו... אופס הבשורה עברה הלאה.

טיפול לייזר - לא כואב כל כך
אז מה יש לנו:
התחלתי סדרת טיפולים כנגד פטריות הציפורנים וכפות הרגלים במכון לבריאות הרגל.
הטיפולים כוללים שיוף הציפורן, החדרת חומר חיטוי וטיפול בלייזר שמיבש את הפטרייה בעומק בציפורן והעור (לא כואב ושומר על עור כף הרגל והעור שמסביב לציפורן). בין טיפול לטיפול יש להקפיד על משמעת היגיינה ושגרת טיפולים ביתית. אני קיבלתי תמיסה שעשויה מחומרים טבעיים אותה יש להזליף על כל ציפורן ובין האצבעות בוקר וערב, והנחיה לרכישת משחה רפואית לשימוש פעמיים ביום על כל כף הרגל, בין הציפורניים ועליהן.
תמיסה נוספת שמיועדת לשימוש בבית מידי ערב להשריית ציפורני הרגליים.
אני חייבת להגיד ששיפור במראה הציפורן כבר הורגש לאחר הביקור הראשון במכון.
בתמונות המובאות כאן לפניכם מצב ה"לפני" שלי. מסתבר, שבתמונה המצב נראה גרוע יותר מאשר במציאות (זו הסיבה שאני צריכה משקפיים) .

בטיפול הבא נעלה צילום נוסף כדי שתראו את השיפור.
שגרת הטיפול בבית דורשת משמעת לא פשוטה, אבל אם נחשוב על זה, זה באמת מאמץ קטן למען עצמי. קצת בבוקר, קצת בערב לפני השינה ופעם בשבועיים-חודש אצל סמדר במכון.

תכלס על המכון לבריאות הרגל



במכון נעשה שימוש בטכנולוגיות הלייזר מהמתקדמות ביותר בענף ובשילוב שיטות חדשניות ומהפכניות בתחום ריפוי הפטרת (המון תכשירים טבעיים מדהימים שפותחו בלעדית ע"י המכון).
הפתרון שמציע המכון הוא יעיל מאוד, מהיר יחסית וסופר מקצועי.
למי שמעוניין לקבל יותר מידע, טכניקת הלייזר שנעשה בה שימוש היא מבית
A.R.C Laser, שהיא חברה מובילה עולמית בתחום הלייזר למטרות אסתטיקה הרפואית. מכשיר הלייזר לטיפול בפטרת עובד על אורך גל של 1064 נ"מ ויעיל בחיסול פטריות הנמצאות עמוק מתחת לציפורן.
אם את/ה חושד שיש לך פטרת כף הרגל והציפורן – סימן שיש לך. ממליצה מאוד ללכת ולהתייעץ עם הצוות של המכון.

מחירים:


מקום נעים, מטופח ומזמין
בוהן - 1000 ₪.
אצבע - 500 ₪.
מינימום טיפול 1500 ₪  - המחירים כוללים מע"מ.

המחיר הסופי יקבע בפגישת ייעוץ לפי מצב הציפורן.

למכון סניפים בפריסה רחבה: פתח תקווה, הרצליה, תל אביב, ירושלים, חיפה, אשדוד, ראשל"צ ובאר שבע

למידע ופרטים נוספים: http://www.pateret.com/  טלפון *2939
המשך יבוא!!!


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה