12 בינו׳ 2013

יש תקווה לבלונדיות – הסרת שיער בליזר גם לבעלות שיער בהיר



בלונדיות אמיתיות נהנות פחות בכל מה שקשור להסרת שיער בלייזר. מצד אחד המתנה הגנטית שנתנה להן, מחביאה היטב את שיעור היתר באמצעות גוון השיער שנראה על עור בהיר כאילו אינו קיים או פלומתי, ומצד שני לרוב מדובר בנשים ממוצאים אתניים לא ממש שעירים, אממה בישראל שלנו יש המון בלונדיניות שהן בעלות גוון שיער בהיר אך גנטיקה שעירה יחסית.


אנוכי, שכל מה שרציתי בחיי זה להיפטר מהמריטות באמצעות שעווה חצי רגל תחתונה, מפשעות ושחי, נחלתי אכזבה עצומה ונשארתי תקועה עם השעווה. אף מכון או טכנולוגיה שמכבדים את עצמם (עד עתה) לא היו מוכנים לעשות לי טיפולי הסרת שיער לאור הצלחה מפוקפקת של הטיפול לבלונדיות. למה? כל עקרון הטכנולוגיה של הסרת השיער בליזר ו ב
IPL  מבוסס על יכולת הקרן להתביית על פיגמט (צבען) השיער ולהשמיד את השורש, כך שהסרת שיער בלונדיני אינה אפשרית בעליל.

המכשירים הללו לא גילו יכולת טובה בהתבייתות על שיער דל פגמנטים כמו שטני, בלונדיני וג'ינג'י.
לאורך שנות בגרותי, פניתי לא פעם למרפאות לייזר וגם כאלו שהצהירו על אחוזי הצלחה גבוהים, אבל שכחו לכתוב שרק לבעלות שיער גוף מושלם וגוון עור אידאלי לתהליך מצופים אחוזי הצלחה גבוהים.
מואכזבת ממר גורלי איבדתי תקווה והשלמתי עם המציאות.
עד אשר הגיע הקנדלה...

לראשונה בחיי גיליתי טכנולוגיה שלא מתביישת להגיד לי: "יש לי פתרון עבורך" ללא אותיות קטנות. הוזמנתי לאירוע הצגה של מכשיר
Gentle Lase PRO -  מבית "סינרון קנדלה" והלכתי פסימית עם הרגשה שזה הולך להיות בזבוז זמן. מה כבר הם יכולים לחדש לי שלא נאמר לי בעבר. מסוייגת בשל האכזבות הרבות שחוויתי לא מיהרתי להתלהב, למזלי הטוב כבלוגרית, אני מקבלת אפשרות להתנסות בדברים מבלי לקחת סיכון כספי. 

הבטחון המלא של חברת סינרון ביעילותה של הטכנולוגיה לשיער דק פלומתי או לחילופין בהיר, גרם לי לרצות להתנסות. לרגע התחיל ניצוץ של תקווה שהפך לגל של סקרנות ואושר גדול עם גילויי ריחו של שיער שרוף בתהליך ההתנסות.

סגרתי ייעוץ וטיפול התנסות נוסף והרגשתי שהנה יש תקווה.
מורן המקסימה, יועצת בסניף תל אביב של רשת
CARE הסתכלה על השיער חייכה ואמרה בטח!! "הסרת השיער שלך תהיה מושלמת". יש לנו את הטכנולוגיה שמתאימה לך.
וכן, כך היה. טיפול ההתנסות המלא נחל הצלחה מסחררת. פתאום נראה כי כל משאלותי התגשמו.

תכלס לא רק לבלונדיניות, אבל באהבה מיוחדת לכן שאבדו תקוותן ורוצות להסיר שיער בליזר:


מכשיר הלייזר הג'נטל לייזר פרו - תקוותן של הבלודיניות הוא פיתוח ישראלי כחול לבן ועל זה מגיע כל הכבוד כפול!!

הוא מאפשר הסרת שיער בלייזר ללא כאבים באמצעות מערכת פטנט שפיתחה קנדלה – DCD  - אשר מתיזה באופן מבוקר תרסיס קירור  בפרקי זמן קבועים מראש – (מאיות השנייה) לפני פולס הלייזר ולאחריו (למי שלא יודע לייזר זה דבר חם, צורב שעשוי לעשות כוויה). 

הוא מקצר את תהליך הסרת שיער: מהירות הפולסים של מכשיר זה מאפשרת קיצור מספר הטיפולים בכל סדרה, וקיצור משך כל טיפול. 

הוא מאפשר הסרת שיער לכל סוגי השיער וגווני העור: המכשיר מאפשר הסרת שיער יעילה ובטוחה עבור רוב סוגי השיער וכל גווני העור כולל עור שזוף.

המכשיר מכוון קרן לייזר ישירות לזקיק השערה וגורם להרס הזקיק.  קרן הלייזר משפיעה בצורה ממוקדת על אזור הטיפול ללא כל פגיעה ברקמה הסובבת. 

כאמור בחלק מסניפי רשת CARE  משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת הזו (הטיפולים בג'נטל לייז פרו ניתנים במכונים בפיקוח רפואי בלבד).
למכשיר אישור FDA, CE, ומשרד הבריאות הישראלי.




-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

10 תגובות:

  1. אני ג'ינג'ית והשיער שלי מאוד בהיר , הייתי ב-Care
    ואמרו לא , אין פיגמנט מלונין, יא אפשר לעשות לייזר.

    השבמחק
  2. הי יקירה, גם לי יש איזורים שהם הלייזר לא עבד. האפילציה עזרה לי מאוד. אפילו בפחות טיפולים מאשר הלייזר. אני מבטיחה לעשכן כאשר תתפתח טכנולוגיה שתתן מענה גם למי שאין לו פיגמנט בכלל.
    בכל מקרה, אני חושבת שכדאי לך לנסות טיפול אחד. (מה שאני עשיתי) אחרי שראיתי שזה עובד (אפילו עם מעט מלנין) המשכתי לסדרה שלמה. הקליניקה לא תיקח צ'אנס בגלל שהם מפחדים מכישלון. אבל אם את תבחרי לקחת טיפול נסיון על חשבונך ותראי האם יש טעם להמשיך לעוד, לא נראה שתהיה בעיה.

    השבמחק
  3. לא בדיוק הבנתי מהנאמר.. אם אמרו לי לא כי אני בהירה זה מכשיר שכן יעיל לבהירות שיער? זה באמת עובד?

    השבמחק
  4. הי הודיה היקרה. עברה כמעט שנה מאז נכתב הפוסט ואני בשלבי סיום של סדרת הטיפולים להסרת שיער. אני בלונדינית וזה המכשיר היחיד שהשיג תוצאות מדהימות כבר בטיפול הראשון (שימי לב לא סבירות). מעבר להכל רכשתי רק 6 טיפולים וככל הנראה לא יהיה צורך ביותר מזה.
    מדובר במכשיר קנדלה מבית סינרון ויש אותו ברשת CARE .
    בהצלחה
    אורנה

    השבמחק
  5. היי, קוראים לי דנה ואני בלונדינית בעלת עור בהיר, רציתי לדעת האם הטיפול עובד על אזורים גדולים? וכמה זמן בערך לוקח עד שהשיער לא צומח יותר? ובאיזה מכונים אפשר לבצע את הטיפול בשביל בלונדיניות?

    השבמחק
  6. הי לך, אני בלונדינית ועשיתי את טיפול הסרת השיער ברגליים וזה עובד לי נפלא. אני אחרי כבר 5 טיפולים וכבר אין כמעט שיער.
    ממליצה לפנות לרשת CARE ולבקש את הקנדלה בלבד.

    השבמחק
  7. היי, כתבת שעשית אפילציה שעזרה לך מאוד. תוכלי להמליץ על מקום טוב לעשות אפילציה?

    השבמחק
  8. שלום, האם הטיפול הזה עוד קיים? הוא באמת עזר במבט לאחור?

    השבמחק
  9. אני בעלת שיער גינגי אך ניהיה כהה עם השנים כזה שמתקרב לחום האם אוכל לעשות לייזר רגיל?

    השבמחק
  10. שלום, האם הטיפול מתאים גם לבעלות שיער בהיר ושורש בהיר + עור בהיר..? מאוד....

    השבמחק