19 בינו׳ 2013

בובות שמגיבות: אנימג'יק סליפי טיים פטס



מכירים את זה שהילד שלכם לא מוכן לישון במיטה שלו לבדו- ואם הוא כבר מואיל בטובו לעשות כן, הוא עובר אליכם באמצע הלילה למיטה ? אז כזה!


כרמל פלג

כשהקטן המתמיד הסדרתי במעברי מיטות באמצע הלילה קבל לידיו את הכלבלב הגאוני הזה של הנסיך הקטן, גילינו לפתע שיש תקווה.
אנימג'יק סליפי טיים פטס הם סדרת בובות פרווה חמודות להפליא- שממש מתקשרות עם הילדים באופן אינטראקטיבי: הילד מטפל בהן ומקדיש להן תשומת לב: מאכיל אותן, משחק איתן ותאמינו או לא גם משכיב אותן לישון והן עוצמות עיניים מייד. את נושא הנחירות שלהן עוד לא למדנו לאכול, אבל הקטנים מסתבר- מתים על זה!

לוקה הכלבלב ואלי סוסת הפוני הם "תינוקות" ישנוניים וחמודים לבושים בפיג'מה. כאשר מאכילים אותם בבקבוק, שומעים אותם לוגמים ומשמיעים קולות של תינוק. כאשר הם שבעים הם משהקים, ואם משכיבים אותם לישון הם עוצמים עיניהם וכאמור, משמיעים נחירות קלות. הפיצפונים שמרגישים שהם חייבים לישון עם מישהו מוחשי ו"אמיתי" איתם במיטה- ימצאו בבובות הללו פתרון מוצלח במיוחד- והן גם טובות כמתנה לילדים שנולד להם אח קטן שהיה רוצה "תינוק" משל עצמו לטפל בו ולהיות סמכותי ואחראי כלפיו.

המחיר: 139.90 ₪ אולי מאתגר אבל לחלוטין שווה את זה.

להשיג: ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. לבירור נקודות מכירה ולפרטים נוספים: "הנסיך הקטן" 08-9426633 . אתר אינטרנט: http://www.littleprince.co.il/



-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה