13 באפר׳ 2013

סרום ליקופן ד"ר פישר



כבר דובר רבות על יתרונותיו של נוגד החמצון שמקורו בצבע האדום לבריאות האדם. בין היתר כמניעה של סוגי סרטן מסויימים וכן במניעת נזק מקרינת שמש ותהליכי הזדקנות ובלאי של העור.

ליקופן - נוגד החמצון החשוב הזה נמצא בשפע בכל הירקות והפירות האדומים ויעילותו אפילו עולה כאשר צורכים אותו דרך מוצרים מעובדים, כמה מגוחך כמו שקשוקה, קטצ'ופ וכדומה.


ד"ר פישר לקח את הידע הזה צעד אחד קדימה ופיתח סדרת מוצרי אנטיאייג'ינג פנטסטית לעור.
מדובר בסדרה לטיפול בקמטים ולמניעתם. המוצרים פועלים, כך נטען למילוי ומתיחה של קמטים באופן מיידי יחד עם טיפול ומניעת קמטים בטווח הארוך. 

מרכיבי קומפלקס הליקופן בתכשירים פועלים ביעילות סינרגטית לנטרול רדיקלים חופשיים ומניעת נזקי סביבה ואקלים. מסייעים בעידוד ייצור של סיבי הקולגן והאלסטין ובשמירה על עור מוצק ואלסטי לאורך זמן. 

הסרום מכיל ליקופן טבעי שמקורו בעגבנייה וגם פיטואן, פיטופלואן ובטא קרוטן שפועלים ביעילות סינרגטית לנטרול רדיקלים חופשיים ומניעת נזקי סביבה ואקלים.  בנוסף מסייעים במניעת נזק לDNA של תאי העור, מעודדים ייצור של סיבי הקולגן והאלסטין ומסייעים בשמירה על עור מוצק ואלסטי לאורך זמן. 

הליקופן מקנה לסרום את יכולת ההגנה מנזקי סביבה ואקלים בזכות רכיבים כמו
CM-GLUCAN, ויטמין A וויטמין E לנטרול רדיקלים חופשיים ולמניעת נזקי סביבה ואקלים.
הפטנט בסרום

הסרום מכיל כדוריות חומצה היאלורונית שהינה מרכיב המצוי באופן טבעי ברקמות החיבור בעור. הסרום  מועשר בכדוריות אלו, אשר נוטות להתנפח בעומק הקמט ויוצרות אפקט מילוי.
השימוש בסרום מעניק לעור מראה מתוח יותר.

מחיר הסרום: 252.99 ₪.



-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה