23 בפבר׳ 2015

התחפושות, האביזרים והאיפור שיעשו את פורים:

כרמל פלג

החג הכי שמח ומשמח כבר בפתח ואנחנו ריכזנו עבורכם את כל מה שיכול לעשות לכם ולילדים שלכם את זה בפורים הקרוב: 

תחפושות:

שלגיה והיפהפיה הנרדמת בתחפושת אחת, תמורת 79 ש"ח בלבד!
טוסו לכפר השעשועים
חברים, עצרו הכל וטוסו לכפר השעשועים. אם עוד נשאר שם משהו מהטוב טוב הזה! ילדה בת 5 שקבלה את תחפושת השלגיה-אורורה הזו לא ידעה נפשה מרוב אושר ועונג: מדובר בתחפושת דו צדדית, שבקלות ניתן להפוך ולהשתמש בה הן כשלגיה והן כיפהפיה הנרדמת. אני חייבת להדגיש שמדובר פה בתחפושת איכותית ביותר, העשויה בדים טובים מאוד ולא סינתטיים שנפרמים בנקל. אפילו יש בה מעט קטיפה(!). התחפושת, שהיא בעצם שתיים באחת, עולה 79 ש"ח בלבד (במיוחד עבור מי שהצליח לחכות לרגע הורדת המחירים ברשתות) ובכפר השעשועים מבטיחים כי גם בגזרת הבנים תוכלו ליהנות משניים באחד- ולמצוא נהגי מרוצים מהסרט "מכוניות", למשל, בשתי גרסאות שונות. הסקוטצ'ים איכותיים ועמידים, התחפושת גזורה היטב והגזרה ממש מפתיעה לטובה! (טוב, זה של שושי זוהר), אהבתי לגמרי.











הנסיכה סופיה הראשונה אצל מלכת התחפושות שושי זוהר.
איכותית ומושקעת (ים נצנצים, ראו הוזהרתם)
גם השנה הצליחה שושי זוהר להפתיע אותי לטובה ולמרות שישנה תרעומת (מוצדקת) על מחירים גבוהים (בעיקר עבור הורים שעליהם לרכוש יותר מתחפושת אחת), ישנה תמורה בעד האגרה- ואם אתם מאלה שחיכו, כאמור, לשבוע הזה על מנת להצטייד בתחפושת הנחשקת (בתקווה שעוד נותרה על המדךף במידה הרצויה), תוכלו ליהנות ממחירים פשוט מגוחכים. התחפושות שלה חולשות על כל הדמויות המוכרות, האהובות- חדשות כוותיקות וההשקעה בכל דמות ודמות היא מקסימאלית. ילדה בת 7 שקבלה לידה את התחפושת של הנסיכה סופיה הראשונה הרגישה שהיא עוטה על עצמה שמלת מלכות אמיתית, כזו שעמוסה בנצנצים (נצנצים שצצו אח"כ בכל פינה בבית והותירו שובל של אבקת פיות אפילו בשערה של המתחפשת). התחפושת עתירה בדיטיילים והשמלה נפוחה בדיוק במידה הרצויה והנוחה. יחד עם זאת, תחפושות מוצעות בשושי זהר לכל בני המשפחה בגדים ובמידות שונות, כשהשנה, לראשונה- היא מציעה לכל דורש מגוון תחפושות שיעלו 59 ש"ח בלבד. בשביל האיכות המתקבלת, זה מחיר שווה ביותר.  





תחפושות ב-15 ש"ח בלבד.
הילדים וההורים יהיו מאושרים
לא לא, זה לא אמיתי! הרשת הזו חייבת להתרחב ובמיידי! רשת בתי הכלבו "ביג שופ" פתחה את העונה במחירים תחרותיים לאין שיעור והציעה תחפושות ממותגות כמו שלגיה וסופרמן במחירים שנעים בין 10-40 ש"ח. תאמינו או לא, ביקשנו לחזות בפלא הזה במו עיננו והופתענו מאוד לגלות, שתחפושת שלגיה, למשל, שעלותה 15 ש"ח בלבד (!!), הגיעה כשהיא גזורה לא רע בכלל, מבד סביר ביותר ובדוגמה שמזכירה מאוד מאוד את השלגיה המוכרת לכל. מדובר בתמורה מלאה פלוס למחיר המצחיק ששולם ואם אתם, כמוני, חווים את פורים כל ימות השנה כי הילדים פשוט אוהבים להתחפש, אל תפספסו את התחפושות הללו בכדי לאבזר בהם את ארון התחפושות הפרטי.  בתחזוקה נכונה, הם יחזיקו מעמד אפילו לשנה הבאה וגם אם לא... הם עלו רק 15 ש"ח ליחידה.
סניפי הרשת: ירושלים רחוב האומן 9, חיפה בחוצות המפרץ, אשדוד רחוב היהלומים 7





גם ההורים ימצאו שם תחפושת. עידן 2000
אם אתם יותר בקטע של תחפושות משפחתיות, תוכלו למצוא כאלה למכביר ברשת "עידן 2000, שם ניתן יהיה להרכיב השנה תחפושות משפחתיות שכוללות משפחת גיבורי על, משפחת לוחמים, משפחה מהאגדות, משפחה מהסרטים ועוד מגוון של אפשרויות שגם הילדים וגם המבוגרים ימצאו בהם שייכות. לדברי נועה בן אבו סמנכ"ל השיווק ברשת הצעצועים 'עידן 2000': "מבחר התחפושות השנה גדול יותר מאשר בשנים הקודמות מה שמשפיע בהכרח על הירידה במחירים. כל הורה יוכל למצוא תחפושת של דמות מסוימת ב 20 שקלים, ב 60 שקלים או ב 100 שקלים, כך שסל הקניות הכולל בסופו של דבר יצא זול בכ- 20% מאשר בשנים הקודמות".










מתי בפעם האחרונה פינקתם את הילדה בתחפושת "קאסטם מייד"?
פיות ושדוני יער של המעצבת המוכשרת צליל שקד
צילום- אריק קרבר
תעשו כבוד ותכיר את המעצבת צליל שקד, אשר ברוב חן ורגישות תתאים לכם ולילדכם את תחפושת החלומות שלו. כן כן, לא תאמינו- אבל כנראה שאותה צליל שקד חיה בעצמה בעולם של פיות וחיות יער, אחרת אין דרך להבין כיצד היא מצליחה להוציא תחת ידיה פיות ושדוני יער שנראים כאילו נשלפו באופן האותנטי ביותר מבין העצים ביערות מהאגדות. התחפושת שהועברה לידיה של ילדה בת 7 שחיה בעולם של נסיכות קסמה לה מייד! הטול, העושר שבפרטים הקטנים, הכנפיים העשויות נוצות פשוט עשו לה את זה ובגדול. היא חשה עצמהעל גג העולם וסרבה בתוקף להסיר את התחפושת אלא רק כששכבה לישון. מדובר בהצלחה מסחררת כי למרות שמדובר בנושא שלא מאוד קרוב לעולם התוכן של הילדה (פיות, למשל), היא התאהבה והתלהבה שלאף אחת אחרת בסביבה לא תהיה תחפושת חלומית כמו שיש לה. צליל שקד היא רק בת 28, מעצבת רב תחומית שכבר מצליחה לעשות דריסת רגל נאה בשוק זה. כל התחפושות, כאמור, נתפרות על פי דרישה והתאמה אישית והיא גם מציעה סדנאות יצירה מגבשות ומעשירות להורים וילדיהם, שיוכלו להתנסות בעבודת יד ובהבעה יצירתית, בתוך הסטודיו שלה שבשכונת צהלה התל אביבית. שם, אגב, תוכלו למצוא גם פריטי עיצוב יפהפיים לחדרי הילדים ולבית, יומנים מעוצבים, טקסטיל ועוד. המחירים לתחפושת אישית? בין 250-350 ש"ח. תוכלו לכתוב לצליל הודעה פרטית, או ליצור קשר עם גיל, המקבל עבורה את הפניות הטלפוניות-054-6812285   (תהיו עדינים)


איפור:

בקטגוריה זו ניתן למצוא מגוון רחב של תכשירים שונים המיועדים לאיפור אשר מגיעים בצורות שונות לנוחות שימוש מירבית. כאן, זה לא ממש משנה אם הצבעים יגיעו בצורה של סטיק, שפתון או פאלטת צבעים למריחה, העיקר שהללו יהיו מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות ושישאו תוית "היפואלרגנית" על מנת שתהיו בטוחים שילדכם (או אתם) לא תגיבו לחומרים בדמות התנפחויות, אדמומיות או –רחמנא ליצלן- פצעונים.... מתחילים:

אלפיט טויס. הצבעים על הפנים נראים נפלא.
אלפיט טויס מציגה מארז איכותי ביותר שנושא את השם "איפור מקצועי", שכשמו כן הוא- מותאם במיוחד לאלו העוסקים באיפור למחייתם או לתחביב רציני ביותר.כאן הערכה ניתנת להשגה בשלוש אופציות: צבעי בסיס (המורכבת מ 6 צבעים: אדום, לבן, שחור, כחול, צהוב וסגול), צבעים מטאליים (המגיעים כצבעים נוצצים:  כסף, אדום, תכלת, ירוק, ורוד וזהב) או צבעים זוהרים, פלורסנטיים (המגיעים בסגול, תכלת, ירוק, צהוב, ורוד וכתום). הבסיסית והמטאלית מורכבת. הצבעים, המבוססים על שמן ולכן גם נוחים לעבודה ומריחה, עמידים מאוד ומאפשרים לאפר באופן נח ונקי, כשהתוצאה מרשימה ביותר, הודות לאיכותם וייחודם של הצבעים. על אף שהם עמידים על הפנים, הם ניתנים להסרה די בקלות, (אני הצלחתי להסירם בנקל באמצעות מגבון לח פשוט). ערכת ה"איפור מקצועי", כמו גם שאר הערכות שמציעה אלפיט טויס, מותאמת לילדים ובעלת אישור תקן של משרד הבריאות המחירים נעים בין: 35-40 ₪, בחנויות הצעצועים והיצירה המובחרות.

סטים מושלמים של איפור לילדות. אלפיט טויס
עוד בעניין אלפיט טויס, תשמחו וודאי לדעת שבמקביל לאיפור המקצועי, הם מציעים סטים של איפור (יש כאלה בעלי 4 קומות!), המיועדים לילדות שאוהבות להתחפש ולהתגנדר כל השנה. אצלנו בבית, למשל, פורים מגיע בכל יום בשבוע- כך גם חבריהם של ילדיי יודעים. ערכה מסוג זה הינה דיירת קבע בפינת הצעצועים של ביתי וכשנגמרת החגיגה, ניתן להסיר את הצבעים בשטיפת פנים או עם מגבון. החל מ- 19.90 ש"ח ועד ל79.90 ש"ח לערכת האיפור המפוארת.








בי קוסמטיקס, איפור גוף מקצועי של יוסי ביטון
צבעי האיפור המקצועיים של המאפר יוסי ביטון מורכבים מפיגמנטים חזקים שמאפשרים כיסוי מושלם לעור לצד אפשרות לצביעה אינטנסיבית במריחה קלה. צבעי הגוף הללו מתערבבים ומתייבשים במהרה ועברו מבחנים דרמטולוגיים כדי להבטיח שאינם מזיקים לעור. הם אינם מכילים בושם, גלוטן או כל תוספת שיכולה להוות סיכון אלרגני. צבעי הגוף ניתנים להסרה בקלות במים וסבון.
החל מ- 110 שקלים.







צבעי שיער נוחים לשימוש ונשטפים היטב של משחקי יצירה
גם גוונים בשיער יכולים לבוא בחשבון בקטגוריה צבעונית זו וכאן תוכלו למצוא את הערכה המעולה הזו של משחקי "יצירה", המצטיינת בכל מה שקשור לכיף יצירתי. צבעים אלו מגיעים כטושים נוחים ורחבים המכילים צבעי שמן פסטל שניתן להסיר מהשיער באמצעות חפיפה טובה.














פלאטת "בודי ארט" של SACARA
איכותי במחיר משתלם
גם רשת האיפור והקוסמטיקה סקארה מאפשר לנו ליהנות מפלאטת צבעים מכובדת ובמחיר נוח מאוד לכיס, תחת השם "בודי ארט": 15 גוונים צבעוניים באיכות טובה לאיפור אומנותי המשמשים לגם לאיזור הפנים והגוף ב39.90 ש"ח בלבד. ניתן גם להשיג צבע בודד ספציפי על פי דרישה בתמורה ל 8 ש"ח בלבד.  













צבי "פאן-טסטיק" של פלדע, הילדים הצליחו
לצבוע את ההורים ואת עצמם בקלות רבה
חברת "פלדע", המשווקת בארץ את מוצרי חברת  edding  הגרמנית, משווקת השנה את צבעי  FUNTASTICS ,  צבעים מיוחדים המותאמים לצביעה על הפנים והגוף, המאושרים על ידי משרד הבריאות לשימוש גם על ילדים צעירים. הצבעים יוצרו על פי תקנים אירופיים ועברו מבדקים דרמטולוגיים להבטיח שלא תהינה תופעות לוואי לאחר השימוש. הצבעים על בסיס מים, נטולי גלוטן ומושלמים גם לרגישי הגלוטן שבנינו. 7 צבעים המגיעים כטושים שניתנים להברגה ושימוש, תמורת 29 ש"ח.















אביזרים:
 
כל הנסיכות אצלי. ערכות ליצירת כתר ומסכה של נסיכות דיסני השונות

שוורץ פרוות. מגוון רחב של אביזרים ומסכות מעוטרות נוצות ותחרה
 
נעליים מושלמות לשלגיה (ומעולות גם לאחר כך)
פיקאשו
 
מסכות נשף נקשרות
להשיג ב- missbehave
חתולה? הכנסי לASOS
הכנה עצמית של כובעים מתוקים לתחפושת או הצגה
משחקי יצירה כמובן

החלטתם לרכוש השנה תחפושת ברשת? בתקווה שעוד תספיקו ולטובת רכישות אינטרנטיות עתידיות, ריכזתי עבורכם מספר טיפים שיוכלו להיות לכם לעזר רב בפעם הבאה שתשבו להזמנה און ליין מעבר לים:


טיפים לרכישת תחפושות לפורים ב-eBay, באדיבות אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל:

·         קחו בחשבון את זמן המשלוח – מרבית התחפושות יגיעו לישראל בטווח של כ-10-14 ימי עסקים, אולם לעתים השליחויות עלולות להתעכב, מסיבות שונות. ניתן ב-eBay לבצע קניות של הרגע האחרון, אך אלה ייאלצו אתכם להעדיף שליחות בהולה או שימוש בדואר שליחים בעלויות גבוהות יותר מאשר דואר רגיל.
·         העדיפו מוכרים מצטיינים (Top Sellers) - לכל מוכר ב-eBay מוענק ציון, שניתן לו ע"י הרוכשים, המשכלל שביעות רצונם של הגולשים באופן הרכישה, התשלום, קלות ההחזרה, קבלת המוצר כמפורט ועוד. הבטיחו לעצמם רכישה בטוחה, קלה ומהנה על ידי רכישה ממוכרים מצטיינים.
·         אבטחת אמצעי התשלום–חשוב להדגיש שהקניה ב-eBay היא מאובטחת, אך מומלץ להימנע ממסירת פרטי כרטיס האשראי. PayPal הוא אמצעי התשלום הנפוץ והנוח (ולא רק ב-eBay), המועדף על מרבית המוכרים, מהסיבה שהם מקבלים את כספם חזרה באמצעות תוכנית הגנת הקונה.
·         החזרות – יש לוודא מדיניות החזרות עבור מוצרים שנרכשים ב-eBay, חלקם ניתנים להחזרה למוכר ולעתים אף על חשבונו של השולח.

כללי ברז להזמנות ברשת, באדיבות אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב- PayPal

  1. ביקורות גולשים - קראו חוות דעת וביקורות שפרסמו גולשים שרכשו את אותו פריט.
  2. הגודל כן קובע - העדיפו אתרים גדולים ומוכרים כמו eBay, Next ו-Asos
  3. לא קונים חתול בשק - ודאו כי מדיניות ההחלפה והמשלוח ברורה לכם לפני ביצוע הקנייה.
  4. חברות ואתרי שילוח– אתרים כמו ChinaBuy , Buy2USA, TNTומאסטופ מאפשרים לכם לבצע קניות מקוונות גם מאתרים שאינם שולחים לישראל, באמצעות כתובת אמריקאית שמספקים.
  5. ביטחון ואמון באתר - כשאינכם מכירים את האתר, העדיפו לשלם ב- PayPal, המאפשר העברת תשלום מבלי לחשוף את פרטי האשראי שלכם בפני בית העסק.
  6. אין מתנות חינם השוו מחירים באתרים מקבילים ורק אז בחרו היכן לקיים את הרכישה.
  7. מלאו כיסים–הרכיבו את סל הקניות לפני תחילת המבצע, כך שכל שיוותר לכם ברגע האמת הוא ללחוץ על כפתור התשלום וליהנות מהמבצע.
  8. הקפידו לתעד - הדפיסו או שמרו את קבלת הרכישה ואישור העסקה, הכוללים את פרטי המוצר שרכשתם ואת מחירו הסופי. 

והנה עוד כמה דברים שבטח לא ידעתם או שלא היה לכם את מי לשאול, בעניין ההזמנות מהאינטרנט, בעזרת TNT Worldshop:

·         תחפושות/ הזמנות עד 75 דולר פטורות פטור מלא ממיסים, מע"מ וממס קנייה.
·         עלות הובלה לארץ לכל המשלוחים (עד 75 דולר) בשירות TNT Worldshop הינו35 דולר
·         החישוב הסופי: (מוצר והובלה לארץ) הינה עלות המוצר+עלות שילוח בתוך ארה"ב(אם קיים) +26.25 דולר.


שימו לב, תרומה עם שכר לצידה . רוצו רוצו, שתספיקו: 




 

תגובה 1:

  1. איזה תחפושות מהממות!
    הבן הקטן שלי מת על גיבורי על ואני מקווה
    שהתחפושת הזאת תואמת את התמונה כי
    אני ממש לא רוצה לאכזב אותו

    השבמחק