24 בנוב׳ 2013

להתכרבל עם הפיג'מות הכי מפנקות בסביבה

מאת- כרמל פלג


החורף עושה סימנים של קשה להשגה, אבל מה זה משנה, אנחנו כבר בשיא הארגונים: מחליפים ארונות, מוסרים בגדים שכבר קטנים ומתחילים להעמיס גרביים מחממות כדי שלא יהיה קר לא לנו ולא לקטנטנים. בין ים המעילים, הג'קטים, כובעי הצמר והמטריות, לפעמים שוכחים שגם במיטה צריך להתלבש חם. פיג'מה, כך גיליתי לאחרונה, יכולה להיות להיט מפנק לא רק עבור תינוקות וילדים, אלא גם עבור המבוגרים שמעריכים שינה טובה ואת הטקסיות הזו של הכניסה למיטה.
בכתבה הבאה תוכלו להתרשם מכמה דגמים מובילים של פיג'מות לנשים ולילדים (ולא שחלילה לגברים אין, הם פשוט ברוב המקרים מעדיפים להכנס עם הטרנינג אל מתחת לשמיכה וסליחה מראש על ההכללה)

שנתחיל?

הכוכבים בקטגוריית הילדים:

הילדים של קסטרו עדכניים ונכונים תמיד
קסטרו ילדים נכנסו אל הזירה בקול תרועה רמה ואני חייבת להודות, יש על מה. נראה שבכל מה שקשור לפריטי הביגוד של קסטרו לילדים, "דיוק" היא המילה הנכונה: אורכים, גזרות, סוגי הבדים ואפילו הפרינטים לא מאכזבים ומסתבר שמעצבי הבית של המותג לא מפספסים גם כשמדובר בפריט שלכאורה, אף אחד לא רואה- הפיג'מה. הבד רך ומפנק, מחמם ונעים, ההדפסים גדולים מהחיים פשוט ולא מתיילדים: דינוזאורים, ראשי דובון ואפילו רובוט ומכוניות, הכל בסטייל שאין כדוגמתו. ברגע שתשימו את היד שלכם על אחת מהפיג'מות הללו של קסטרו ילדים (ואת הילד שלכם בתוכה) תבינו שמדובר בשיחוק אמיתי. אל תתפלאו אם הילדים יחכו כבר ל"יום הפוך" בגן, בו כולם מגיעים בפיג'מה ומתכרבלים יחדיו על מזרנים. 99.99 ש"ח להשיג בסניפי הרשת.







דלתא קידס
איכות היא לא מילה גסה
דלתא קידס הרהיבו העונה עם לא פחות מאשר 40 (!!!) דגמים של פיג'מות וכותנות, כולן מיועדות לילדים! רק מהיקף הקולקציה ניתן להבחין שגם כאן מדובר בחברה שלוקחת את הנושא הזה של שינה מפנקת לילדים- ברצינות תהומית וראויה להערכה. הבדים, כמו שרק דלתא יודעת, משובחים, איכותיים, לא נופלים באיכותם גם לאחר מספר כביסות (ואפילו בתכניות ארוכות או מסירות כתמים). ההדפסים על הפיג'מות שובי לב ומדברים בדיוק בגובה העיניים של הילדים עם הדמויות שהם הכי אוהבים. אהבנו מאוד את תשומת הלב שמקדישים בדלתא קידס לפרטים הקטנים; שימו לב, למשל, לסרטים החמודים שבאיזור הקרסוליים, פשוט מלבב! המחירים נעים בין 80-100 ש"ח וניתן להשיג ברשת דלתא ובסניפי המשביר לצרכן.










גאפ קידס
לילד מתוחכם
גאפ קידס אילו רק המחיר היה נוח יותר מדובר היה בשוס אמיתי. הפיג'מות של גאפ קידס עושות העונה חסד עם כל מה שמקפלת בתוכה המילה פיג'מה: נוחות מפנקת, אורכים מפרגנים, מנג'טים מהודקים וחשיבה נפלאה בכל מה שקשור להדפסים. הקולקציה מתייחדת בסטייל "גאפי" כזה שאפשר לזהות למרחוק, וגם אם הילד שלכם הכי אוהב דמות ממותגת , הוא לא יוכל לעמוד בפני הפיג'מה המסוגננת שמציעה הקולקציה שבחנויות. המחיר לחולצה- 59.99 ש"ח והמחיר למכנסיים 79.99 ש"ח. להשיג בסניפי הרשת.













רשת ביג-שופ
מחירים קטנים 
ביג שופ, בהחלט גדולה מהחיים. מדובר ברשת שפריסתה לא מאוד רחבה (ואם אתם שואלים אותי מדובר בעניין של זמן בלבד), אולם שווה בהחלט לבקש מחברים שמתגוררים באיזור אחד הסניפים לעשות לכם מערוף, או פשוט לנסוע לאיזור בעצמכם ולהעמיס. הרשת הזו חרתה על דגלה להציע ביגוד במחירים השווים לכל נפש ובכל מה שקשור לפיג'מות, בהחלט מדובר במציאות שוות ביותר! כך למשל, פיג'מת "אנגרי בירדס" לילדים, 100% כותנה, נמכרות במחירים שנעים בין 30-50 ש"ח בלבד! אז נכון, בימים הקרים יותר זה לא מאוד יחמם, אבל עם גופיה חמה וגטקס מלמטה, הילדים יהיו מסודרים ומאושרים. גם ההורים. לצד הדפסים של דמויות אהובות ניתן למצוא גם הדפסים ניטראליים מקסימים. התרים אחר מבצעים עמוקים יותר ישמחו מאוד לדעת שכעת נמכרות שם 3 פג'מות פוטר ב100 ש"ח בלבד. להשיג בסניפי הרשת: אשדוד, חיפה, ירושליים.







חליפות ברשת קיוי
גם בבית וגם בחוץ
קיוי האמת, טעים לי. הסניפים של קיוי לא מאוד גדולים אבל הם עמוסים בהרבה מאוד פריטים שעושים את העבודה כמו שצריך. ההדפסים מקסימים, ההיצע יחסית רחב ואם בוחנים את הנתונים באופן כלכלי, מדובר בהשקעה נכונה ובתמורה מלאה לכסף. זה נכון שברשת קיוי לא מציעים לכם פיג'מות על פי ההגדרה, אבל אנחנו מצאנו שם חליפות מעבר מדהימות, קלילות ונעימות למגע- שיכולות בקלות לשמש כפיג'מה, סט יפהפה, להכנס בהנאה למיטה. היתרון בחליפות הללו של קיוי הן שניתן להפוך אותן גם לפריט יום-יומי במידת הצורך ובכך ליהנות משני העולמות. המחירים ממש נוחים, כך למשל כל חליפות המעבר והפוטר, 1+1- ופריסת הסניפים גם.











פלפוט
איכות שתשמר זמן רב
כשהכוכבים הגדולים שמרוחים על גבי הפיג'מות של הילדים שלנו הם דמויות כמו "הלו קיטי", אי אפשר להתעלם מכל המוצרים הנוספים שמציעים לנו להשלים עבורם את הלוק ולהיות מתוקתקים. כך למשל כרית החיבוק הזו של הלו קיטי ונעלי הבית המושלמות והמחממות הללו של החתולה המתוקה, מבית פלפוט, יוכלו להיות מתנת חורף מקסימה לכל ילדה שהדמות הזו מלווה אותה בכל אשר תפנה, גם אם פניה מועדות אל המיטה. המחירים, החל מ- 49.90 ש"ח, נמצאו על ידינו סבירים ביחס לעובדה שמדובר במוצר איכותי ביותר וכזה שהמותג המתנוסס עליו הוא אחד מהאיקונים החזקים ביותר בעולם בימינו...




גם לאמא מגיע:

נכון, גם לאבא מגיע ואולי בהמשך אקדיש גם לו סקירה מיוחדת של פיג'מות מסוקסות. כעת, אצביע על מספר דגמים של פיג'מות נשיות שלגמרי שוות מקלחת טובה, קרם גוף ריחני והרבה שמיכה:

אינטימה
תכלסף לא צריך יותר מזר
אינטימה ברשת אינטימה נמצאו כמה וכמה פריטים סקסיים למדי שלא ממש יחממו את הלילות הקרים (או שדווקא ממש יחממו), אך במקביל לכל אלו נמצאו מספר דגמים שווים ביותר של פיג'מות נטו: ביגוד קל, לא מסורבל, בדים רכים ונושמים מכותנה וגם כמה כאלה שמשלבות פליז והרבה תשומת לב בתיפורים. הפיג'מה הזו של אינטימה לא מתחכמת, מנימליסטית ובצבעוניות חלקה לחלומות בלי ריצודים.אגב, הפיג'מה הזו מושלמת גם לבלתמים הקשורים למפגשים מהסוג השלישי... במידה והשכנה מתעקשת לאסוף ממך בערב את מגבת המטבח שנפלה לה מהחבל.











המשביר לצרכן
הבית של כל הפיג'מות
(בתמונה- פיג'מה של אקספוז)
המשביר לצכן, הבית של הפיג'מות באשר הן. ברשת המשביר ניתן למצוא פיג'מות של מגוון מותגים כמו למשל זה של טריומף או של לי קופר, והכיף הגדול ביותר הוא שניתן לעשות מיקס אנד מץ' בין הפריטים ולהרכיב לעצמינו סט ייחודי. הכיף הגדול לא פחות הוא שהמחירים לסט מתחילים ב-99 ש"ח, עוד לפני ההנחות. גם פריסת הסניפים, כייפית בפני עצמה, אם כבר מדברים.















אפרודיטה
אם כבר לספור כבשים, אז ככה
אפרודיטה הקולקציה של אפרודיטה מגוונת מאוד; היא נעה על הסקאלה המאוד רחבה שבין הקיטשיות הילדותית נוסח פיג'מה עליה מתנוססות דמויות מאוירות (כמו סנופי וגארפילד) לבין כותנות לילה סקסיות שמחממות בעיקר את הלב. הפיג'מה הזו של אפרודיטה נמצאה על ידינו סופר דופר מוצלחת: היא עשויה מבד פליזי-מגבתי כזה נעים ומחמם, למרות שהיא מיועדת לנשים הצבעוניות שלה תפסה לנו את העין חזק והשילוב של הדפסי הכבשה יחד עם הצווארון אה-לה-צמר בתוספת פונפונים פשוט סגר עבורינו את הפינה. מדובר ביציאה חביבה בהחלט שתשרוד הרבה חורפים הודות לאיכות טובה ולסגנון מנצח תמיד. החל מ-159 ש"ח לפיג'מה (אל תפספסו את נעלי הבית האמריקיות "סנוזיז" שעשו עליה באמצעות אפרודיטה, 69 ש"ח והרגליים חמות וטרנדיות). בסניפי הרשת.    










Dearfoams
גם לאסקימוסים
אפרופו נעליים, בטוחני שכעת זה  עוד לא ממש מורגש, אבל בעוד כמה שבועות לא ניתן יהיה להסתובב בבית חמושים בגרביים בלבד (כן, גם לא אלה, הצמריריות). אל תוותרו על היציאה של החורף הזה- Dearfoams, גם היא יציאה אמריקנית. מדובר בנעלי בית בסגנונות שונים, בעלי סוליה גמישה אך קשיחה- כזו שתשרוד קפיצה למכולת או סיבוב עם הכלב במידה והשבילים לא רטובים. הקולקציה מגוונת ומציעה, בין היתר, נעליים דמויי פרווה, סרוגים, משולבים בניטים וכדומה. את הנעלים הללו ניתן להשיג במספר מצומצם של מקומות, כמו למשל: הולמס פלייס, מגה ספורט וענת מיקולנסקי. החל מ-99 ש"ח. 

תגובה 1:

  1. פיג'מות מקסימות לילדים. אני מחפשת פיג'מת נסיכות לאחיינית המתוקה שלי אם יש בקולקציה.

    השבמחק