27 בנוב׳ 2013

תכירו: התפריט החדש (והמוצלח) של "ארמדילו"


מאת: כרמל פלג

אם טרם יצא לכם לבקר במסעדה נוסח בר סופר קולי, ארמדילו, החורף שמעבר לפינה הוא בדיוק הזמן. מדובר בספק בר ספק מסעדה אינטימית ומאוד מאוד אורבנית, שלכל מי שמבקר בה מייד מעניקה תחושה של התנתקות. המקום הלא מאוד גדול משרה אווירה אינטימית ואסקפיסטית, הסאונד טרק שמלווה את כל הערב הוא פשוט מדוייק והמרפסונת הקטנטונת שמי שמתמזל מזלו והיא פנויה כשהוא מגיע, מספקת הצצה מעניינת לרחוב, אבל לא מנתקת אותו לחלוטין מהאוירה שבפנים.
עוף קונפי ב"ארמדילו"
אל תפספסו


אבל האוירה המדליקה היא לא הסיבה שנתכנסתי כאן היום, התפריט החדש- הוא הסיבה הבאמת אמיתית למסיבה. השף הצעיר והמאוד שאפתן, צחי זילברליכט, שמש בעברו כסו-שף במסעדת אורקה והחליט, שהוא מספיק גדול כדי לעשות את זה בעצמו. ומה אני אגיד לכם, הוא צדק;

לפני הכל אני חייבת לציין לטובה, את העובדה שצחי, בן 30 בסך הכל (שאפתן נו), מרכיב עבורכם את המנות אל מול העיניים, לא פוסח על שטיפת כלים עצמית ואם תשבו על הבר, תהנו מהעבודה שיכול מאוד להיות שהוא יהיה זה שיגיש עבורכם את המנות מבלי שתדעו שהוא הוא, השף הנמרץ. (תזהו אותו על ידי חולצת הארמדילו המדליקה שהוא לובש, אני רוצה גם).

ולתפריט;
בניגוד לנשנושים המקובלים, בארמדילו תוכלו להנות מספק גורמה ספק נשנוש "אקראי", כשהטעם ערב לחיך בצורה מדוייקת להפליא. צמחוניים? טבעוניים??? הגעתם למקום הנכון, בתפריט החדש ניתנת תשומת לב רבה לאורחים מהסוג שלכם ואני, באופן אישי, אהבתי את זה מאוד. לצד מנות איכותיות העשויות חומרי גלם משובחים, הרהיב השף והרכיב במיוחד עבורכם את ה"ראס אל חאנות" הייחודית למקום- והניחוח, יחד עם הטעם, מלווים את המנות כחוט שזור המקשר בין כולן. לצד כל הטוב הזה, 10 ברזים של בירות מסוגים מגוונים, בר אלכוהול מהעשירים שיצא לכם לראות אי פעם והרבה מאוד חיוכים ואנרגיות טובות.
מנת ארטישוק מושלמת
"ארמדילו"

אל תפספסו: את מנת הארטישוק ואת מנת העוף קונפי. אם אתם בקטע של פירות ים- דעו לכם שזוהי ההתמחות של השף הצעיר ואל תלכו הביתה מבלי שטעמם את התאנים המקורמלות מעוטרות הפיסטוקים והמסקרפונה.

האוכלוסיה, אם תהיתם- מעורבת. רוב הסיכויים שתתקלו שם בפרצוף מוכר כזה או אחר; לי יצא לשבת כמעט שכם אל שכם עם אביב גפן כשהוא בפגישת ביזנס-אנד-פלז'ר עם זמר בריטי אחד נו, סטיבן ווילסון מלהקת בלק-פילד.

אל תשכחו לקחת מגנט ארמדיל מקסים למקרר כשאתם נוטלים ידיים ביציאה מהשירותים. 

ארמדילו, אחד העם 51 תל-אביב
תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה