14 בדצמ׳ 2013

טיפול בקמטים ושיקום העור ללא הזרקות



אני לא מזריקה נקודה. לא מזריקה כי נראה לי עלוב לנסות לחשוב שאפשר למנוע את סימני ההזדקנות או ההתבגרות אם תשאלו אותי, שכבר נוצרו.

לצערי הרב, אנשים קצת יצאו מפרופורציה במרדף אחרי מראה הנעורים, בעוד הם לא ממש מבינים כי נעורים זה ספיריט ולא מראה.


לשמחתי כי רבה בורכתי בעור טוב ובתפיסת עולם שלא חיה סביב פחד מהזדקנות...
יש קמטים, אבל לא נורא...

איך הגעתי עד הלום? אני פשוט עושה את המקסימום המניעתי הנדרש מגיל צעיר. (מאוד).

עם יד על הלב, כמה מבין קוראי היקרים השתמשו בקרם הגנה כשגרה בכל יציאה מהבית? כמה מכם מקפידים להימנע באופן קנאי מחשיפה לא מבוקרת לשמש. כמה מכם עושים זאת מגיל 28?
אז נכון שיש כאן מרכיב התנהגותי וגם גנטי, אבל מה קורה עם המרכיב המנטלי?




העור שלנו הוא התחנה האחרונה בגוף. ממנו הכל יוצא החוצה. סטרס (עקה), מתחים, ופסימיות הם מתכון בטוח לבעיות בריאות שכמובן גם משליכות על היכולת להרגע, להיות אופטמי/ת ולהרגיש טוב עם עצמך. זו אולי לדעתי התכונה הכי חשובה באמת כדי להיראות ולהרגיש צעיר/ה.
אממה, לי (פוטנציאלית) ולשכמותי, יש עוד גורם מעכב. לאורך שנות חיי עליתי וירדתי עשרות אם לא מאות קילוגרמים.
אולי לא הרגישו את זה בגיל צעיר יותר, אבל היום, ממרומי שנות ה 40 הדיאטות כבר ניכרות בעור הפנים ו... שימו לב מצבי סביר לאור התנאים שציינתי קודם.

אז אני לא רוצה להדביק את טלאי הבוטוקס וחבר מרעיו. אבל אני כן רוצה, לגרום לעור שלי לעצור את תהליך ההתקמטות בטיפולים מונעים או שיקומיים שיתנו את אותותיהם מאוחר יותר. העור יראה בריא, מוצק, ופחות מקומט מחברותי המזריקות.
אני לא מאלו שיסתגרו בבית כדי להמיס את עור הפנים בשלל טיפולי פילינג אגרסיביים שמעלים את סף הרגישות בעור לכל פגע. 

גיליתי לאחרונה טכנולוגיה מודרנית וידידותית המאפשרת לכל קוסמטיקאית להגיע לתוצאות פנומנאליות. ניתן לבצע בעזרתה טיפולי הצערת העור הכוללים חידוש ייצור הקולגן (אותו חלבון שאחראי על האלסטיות בעור, ואחראי בהיעדרו על הופעת הקמטים ומיצוקו) בצורה ידידותית מאוד, ללא כאב תוך החלמה מהירה וחזרה מיידית לשגרה.

מה שקורה כאן, הוא, שהקולגן משופעל מחדש ומחזיר את האלסטיות הטבעית לעור.
התוצאה: צמצום עד העלמת קמטים ומיצוק משמעותי של העור, בצורה קלה, נגישה וטבעית!
 

במה מדובר:


מדובר בטכנולוגייה המפיקה גלי רדיו הייוצרים חום המגיע בדיוק לשכבות העור בהן נמצא הקולגן, ושם בעצם משפעלים את תפקודו שמתמעט לאורך השנים.
אני התנסיתי בסדרת טיפולים במכשיר הנקרא פיור מבית ענק הטכנולוגיה האסתטית אנדימד, המשווק לקוסמטיקאיות בישראל ע"י חברת דאה דרמה. 

לכל איזור יש פרוטוקול מדוייק השואף להגיע לתוצאות המקסימליות.
המכשיר יכול לכסות את כל הפנים, אני התנסיתי רק בטיפולים באיזור שמסביב לעיניים ובצמד קמטי ההבעה שבזווית הפה. 


התוצאות לפניכם. 2 התמונות צולמו עם אותו איפור בדיוק. ניתן לראות בודאות שמרקם העור הכללי השתפר, ויש שיפור משמעותי בעיגולים הכהים מתחת לעיניים ובמניפות זווית העין.

ניתן באמצעות המכשיר לטפל בכל האיזורים: שטח הפנים, האיזורים העדינים שמסביב לעיניים, מסביב לפה ולאף, המצח, הצוואר והגוף כולו.


מה זה כלל:


במשך כחודשיים חודשים, סרתי לקליניקה בדאה דרמה, חיממתי בנעימים את פני והלכתי הביתה. הטיפול הסתיים לאחר כ 6 שבועות, התוצאות ניכרו לאחר חודשיים נוספים.

תכלס


שימוש במכשיר הפיור מצויין ל:

הצערת העור:
  • הפחתה והעלמת קמטים.
  • צמצום והעלמת נקבוביות מורחבות.
  • צלקות. צלקות פוסט אקנה.
  • רענון וחידוש העור.

מיצוק:
  • קמטים וקמטוטים.
  • עור רפוי.
  • צלוליט.
  • חיטוב והצרת היקפים.

היתרון של הפיור ביחס למתחריו בשוק הוא טכנולוגיית ה3DEEP אשר משתמשת במספר מקורות אנרגיה תוך  שליטה מלאה בעוצמתה, חימום הומוגני וטיפול בשכבת העור הרצויה בקלות רבה וללא כאבים מה שהופך את הפיור למכשיר היעיל, המתקדם והמשתלם בקטגוריה.

שורה תחתונה:

 

כל קוסמטיקאית צריכה בימנו לשלב בין טיפולי המכון הקלאסיים, לטכנולוגיה מתקדמת אחת לפחות, כדי לעמוד בתחרות ולהציע ללקוחה טיפולים יעילים נגישים.

פרטים נוספים:

 

דאה דרמה הנה המשווקת הבלעדית של מכשירי אנדימד לשוק הקוסמטיקאיות בישראל.
לפרטים:
http://dea-derma.co.il
טלפון:
03-6833652
פייסבוק:
https://www.facebook.com/DEADERMA.co.il

שורה הכי תחתונה:

 

האם אני מרוצה מהטיפול? ברור אמשיך לתחזק את עור פני בטכנולוגיה זו כל עוד אני יכולה להמנע מהזרקות ופילינגים.

המחיר:

 

כל קוסמטיקאית והמחירון שלה. בדאה דרמה ממליצים על סדרה בת 6 טיפולים להשגת תוצאות מקסימליות, במחיר של 300 ש"ח לטיפול.










-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תגובה 1:

  1. מומלץ מאוד!!! התוצאות, לאחר זמן קצר בלבד, מדהימות.

    השבמחק