18 בדצמ׳ 2013

דיאטה מס' 2



בעצם אם תסתכלו על זה, הרי לדיאטה אני לא קוראת ממש דיאטה כמושג השגור של ההליך.

מבחינתי דיאטה הוא שינוי אורח החיים התזונתי ולכן מה זו דיאטה מספר 2?


קוראי הנאמנים ודאי זוכרים שאני מסקרת מזה שנתיים תהליך אישי בו שיניתי הרגלי אכילה שבמקביל החזירו שפיות ושליטה לחיי וכמובן על הדרך נגעו בתחומים נוספים.

הכל בסדר, אבל השינוי לא היה מספיק ולאחר כ 20 ק"ג נתקעתי עם עודף של כ-10 נוספים.
מאחר והשינוי המנטלי כבר היה, לא מיהרתי לשום מקום.
הדיאטה נטולת הגלוטן והסוכר היא אורח החיים שלי, ולא אשנה אותו, אבל ה"תקיעות" הזו העלתה במוחי את המחשבה שצריך להתקדם ולשכלל.

הרי בריא אני אוכלת. מסודר? לא תמיד. (לחצי חיים מה לעשות).
עברו שנתיים, ההרגל הוטמע, הגיע הזמן להתקדם.
בוקר בהיר אחד, קמתי ועשיתי מעשה.

החלטתי שהפעם אני מוסיפה על הגמילה מסוכר וגלוטן דיאטה אמיתית של ממש ומצאתי לנכון לקבל עזרה מקצועית מד"ר דניאל שהם המתמחה בדיקור וייעוץ תזונתי.
הגעתי לטיפול הראשון בתקופה מאוד לא טובה מבחינה אישית. הטיפול הראשון הוא שיחת עומק עם עם הד"ר שבודק בעזרתה מכלול של תחומים הקשורים לאורח חיים, בריאות וכדומה.
בתום השיחה הופניתי לחדר אחר, שם נעשה דיקור ובתומו, קיבלתי תפריט בעל שני מסלולים לשבוע (אני לא ממש אשת תבניות ועם זה היה לי קשה). 3 ימים תפריט אחד, 4 ימים תפריט נוסף.
חייבת לציין שהדוקטור הנחמד התאים את התפריט להגבלות האישיות שלי. 

התפריט שקיבלתי היה לי קשה מאוד, ולא עמדתי בו כדין. שתיתי קצת קפה וגם לקחתי מספר תמרים כאשר הרגשתי חלשה ועייפה.
בתום אותו שבוע, הייתי אמורה לראות ירידה במשקל, אבל נאדה... שום דבר. למרות שאכלתי מעט (הד"ר אומר שהיתה השפעה של מצבי המנטלי על הירידה במשקל).
שבוע אחרי, הותאם לי תפריט מעט שונה וכך בשבועות שלאחר מכן. הקילוגרמים התחילו לרדת, אני התרגלתי לכמויות האוכל והרגשתי פחות חלשה. נעשה יותר קל להתמיד. למען הגילוי הנאות אציין שקפה אחד ביום אני כן מרשה לעצמי (אל תגלו לדוקטור). 

השיא היה השבוע האחרון בו ירדתי 2 ק"ג ובסה"כ 5 ק"ג בחודש וחצי. בהחלט משביע רצון.
אני לא סובלת, ולומדת לאכול ע"פ התיאבון.
הסתקרנתי לשמוע מהדוקטור מה הסוד של השיטה שלו, הרי אדם משכיל כמוני שמבין דבר או שניים בבריאות ולא מאמין בדיאטות דלות קלוריות חייב הסבר הגיוני שאותו קיבלתי.
(בדרך נעשיתי חברה של הדוקטור המקסים, וקיבלתי ממנו את התואר המטופלת שאי אפשר לשכח. אלא מה...).
ההסבר שנשמע לי הגיוני למדי ובדיעבד גם עובד, הוא שדיאטה דלת קלוריות נכונה לא תזיק, להיפך היא תנצל טוב יותר את השומנים הקשים, אלו שתמיד קשה להוריד. הסוד הוא באיזון מושלם ועדין של נתרן ואשלגן בתפריט. הצמד חמד האלו ביחד יוצרים קסם סינרגטי שעובד פצצה גם על מאותגרי ירידה במשקל כמוני. 

העובדות מדברות בעד עצמן.
אתמול הלכתי לרכוש לעצמי בגדים, כי כבר לא נשאר בגד אחד שיושב עלי בול.
שמחתי להכנס ולמדוד בגדים במידה ממוצעת ולא במחלקת הגטו של השמנות.
חזרתי מלאת סיפוק, עם הבנה שאפשר להמשיך.

ד"ר דניאל שהם:
רחוב ז'בוטינסקי 35 רמת גן, בנין התאומים 2  קומת קרקע
E1, טלפון:  03-7167984/7
אתר:
http://www.drds.co.il/
מחירים: טיפול ראשון – 500 ש"ח, טיפולים חוזרים-300 ש"ח.
מחיר מיוחד לרוכשים סדרה של 6 טיפולים.
המשך יבוא....


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תגובה 1: