28 בדצמ׳ 2013

ההבדל בין רפואה אסתטית לרפואת עור אסתטית




ברפואה אסתטית, האני מאמין שלי מתנגד לרצון לרדוף אחרי הזמן. לנסות לתקן את מה שהטבע נתן בעיקר בכל מה שקשור לנושא החזרת הנעורים.

נעורים זה בראש לא בקמטי ההבעה. בן אדם מבוגר יהיה מבוגר אם הוא טרחן מנטלית, ואדם מבוגר שחי, נהנה, חושב ומתפקד כמו אדם צעיר, הוא צעיר גם חיצונית.

 

אישית אני מתנגדת נחרצות לטיפולי הבוטוקס, המילוי ומתיחה למינהם. למה? כי לרוב מדובר בתעשייה פולחנית שמקדמת את מצבם הכלכלי של פרנסיה על חשבון הדימוי העצמי של המתבגר/ת (והכוונה היא לאנשים שמרגישים שהם נראים מבוגרים ולא נוער בגיל ההתבגרות). 
אני (46), חופשייה מפוטושופ
ומהזרקות מכל סוג



אני מתנגדת ספציפית לפרוצדורות האלו כי הן באות לתקן בלאי קיים, לנסות להחזיר משהו שלא יחזור, משהו שדורש פעולות חודרניות ולרוב גם יוצרות התמכרות של המטופל/ת עד כדי הריסת ההבעות, שינוי תווי הפנים לשמחת הכיס של המטפלים. 

אני כן בעד טיפולים שיקומיים שמנצלים את תכונות העור הטבעיות לחדש ולשקם את עצמו כמו פילינגים, לייזר ו
RF. אני בעד מראה התואם גיל אך טוב. אני בעד מראה טבעי, ואמיתי.
ולכן, באתי לשמוע ולהכיר את ד"ר מוניקה אלמן, שם מוכר לי אבל לא לעומק. כל מה שידעתי זה שהיא רופאה שמזריקה. ומזריקות זה לא כוס התה שלי.
(תראו מה פרסומת אחת בטלויזיה עושה).

שמחתי לראות אישה נאה למראה, שנראית מצויין ולא בובת חרסינה פתטית בדומה לכמה רופאים ורופאות מזריקים. היא מדגימה על עצמה יפה מאוד, מראה איכותי ומטופח ולא מעורר רחמים בהגזמתו.
עוד יותר שמחתי לשמוע שד"ר אלמן היא אשכרה רופאת עור מומחית! ולא גניקולוגית או רופאת שיניים שמחלטרת בהזרקות. יותר מכל שמחתי לשמוע שרשת המרפאות שלה, מעניקה פתרונות רפואיים רבים לבעיות עור שונות כולל בעיות אסתטיות שלא קשורות בהכרח לגיל ובגרות.
(לדוגמא:  צלקות). גיליתי רופאה אמיתית שעוזרת לאנשים להחלים, וכן, כמי שיש לה הכלים הטובים ביותר להכיר את העור היא גם מטפלת בכל תחומי האסטתיקה הקשורים לאנטי אייג'ינג כולל, לצערי הזרקות.
היא מומחית בעלת שם עולמי לכל סוגי טיפולי הלייזר מהמתקדמים והמדוייקים ביותר ולמגוון מטרות כולל הסרת שיער אבל לא רק....
לחצו על התמונה להגדלה

בין הטיפולים המוצעים ברשת הקליניקות שלה: טיפולי פילינג, טיפול בצלקות, טיפול באקנה, הסרת כתמים, טיפולים למיצוק העור, טיפולי חמצן, הסרת קעקועים, הסרת שומות, הסרת שיער, טיפול בצלוליט (
LPG), טיפולי אנטיאייג'ינג ועד טיפולים קוסמטיים משלימים ועוד ועוד.
היא והצוות שלה מעניקים ייעוץ וטיפול מקצועי מדוייק וברמה מקצועית ובטיחותית גבוהה. התוצאות תמיד משביעות רצון ותואמות את נתוני המטופל/ת. 

השימוש המגוון בטכנולוגיות שונות ברשת, מאפשר ללקוח/ה לקבל תוכנית טיפול מותאמת אישית ומיטבית לצרכיו/ה, כך שתושגנה המטרות הנדרשות במקסימום יעילות ואיכות.
לרשת ד"ר אלמן 3 סניפים: ראשל"צ, תל אביב וחיפה.

מומלץ לעיין באתר ולהתרשם מהמקצועיות ומגוון הטיפולים והפתרונות הרחב:
http://www.elman.co.il

 
ההמלצה בפוסט זה היא בעקבות תחקיר ומפגש עם ד"ר אלמן עצמה.
בקרוב אני הולכת לעשות אצלה טיפול בחמצן לפנים וזה אומר משהו לא?



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 תגובות:

  1. אמנם בורכתי בגנים טובים אבל מאז ומתמיד הנושא העסיק אותי, שמחה בשבילך שיש לך פרופרציות בנושא, מה כן ומה לא ואיפה הגבול.

    בעיני ופגשתי אותך לא אחת, את עושה משהו נכון כי העור שלך נראה נהדר

    השבמחק