23 בנוב׳ 2014

מסעדת גוז' ודניאל שבמושב בני ציון, מסעדת ביסטרו כפרית באווירה של טוסקנה

כשהוזמנתי למסעדת הביסטרו הכפרית "גוז' ודניאל", ידעתי שמחכה לי הפתעה נעימה, רק שלא ממש הבנתי, עד כמה היא יכולה להיות מפתיעה ועד כמה נעימה, בפה ובנשמה. מדובר במסעדה בבעלות משפחתית, הממוקמת בין מטעי גפנים, זיתים ופרדסים ירוקים שעוטפים אותה מכל עבר. מגדל מים עתיק צמוד לה וכמו משווע לתת תוקף ולחזק את מידת האותנטיות והעוצמה של המקום, והאווירה, ובכן, מדובר בהחלט בחו"ל, מרחק קפיצה מתל אביב.
מסעדת גוז' ודניאל במושב בני ציון. טובלת בירוק מרענן. צילום: אורנה לבנה

מושב בני ציון, הממוקם די בטבורו של איזור השרון, הנו הלוקיישן המושלם לכל הסט המפואר הזה, כשלא רק שמדובר במקום בו השפע האנרגטי מזמן אותך לשהות בו עוד ועוד, אלא שמדובר גם בשפע של כל טוב: חומרי גלם טבעיים, עונתיים וטריים, ירקות שנקטפו היישר מהמשק המקומי והודות לכך הם רעננים ונמרצים, דגים, פירות ים ובשרים איכותיים, פסטה תוצרת בית ושלל מנות ומאפים הנאפים בטאבון שמוטמן במטבח. תענוג צרוף. 


טרי וטעים. גוז' ודניאל. צילום: אורנה לבנה



ארוחות הבוקר של גוז' ודניאל הן מגוונות, אולם אנו-אורנה לבנה ואנוכי- החלטנו ללכת על הבופה, שקרץ לנו כבר מהכניסה בצבעוניותו וטריותו.  על המטעמים הקולינאריים מנצח השף, שניר אנג-סלע שעבד בעברו במסעדות רבות בארה"ב בינהן : Montrachet במנהטן , blue hill ושימש כשף של רשת מוזס. את הצלחות שלנו העמסנו (באלגנטיות) בכל טוב ואני מצאתי את הקינואה השחורה טעימה להפליא. הירקות והמטבלים היו באמת עשירים בטעמים ואני ממליצה לכם לא לוותר על האומלט העשיר שלהם, כשהוא עטוף
בעלה של סיגר (בצק עלים). נכון, המזון אינו משמין ואפילו ברובו טבעוני, אבל כאן אין מקום לדיאטות משום סוג, זו תהיה פשוט החמצה.













ארוחת הבוקר העשירה לא ממש השאירה מקום בקיבה, אבל איך אומרים? כשיש אהבה, הלב מתרחב? כך גם המקום בבטן; הקינוח האולטימטיבי התגלה באותה מסעדה, ממש מאורע מסעיר חיך; קבלו את ה- BREAD PUDDING, הקינוח שישנה אצלכם את התפיסה לגבי קינוחים: מדובר בפונדינג עוגת שמרים, משופע בבוטנים וקרמל המוגש עם כדור סורבה שוקולד מריר משובח. הו, התפוצצות הטעמים בפה היא
קינוח מושלם ברמות גבוהות. BREAD PUDDING בגוז' ודניאל
צילמה ולא התפתתה(!): אורנה לבנה. 
בלתי ניתנת לתיאור: המתוק עם המלוח- הקטיפתי עם הקראנצ'י והנימוח עם הגושני, גורמים לכך שאו שתטרפו את המנה הזו לבדכם בתוך שניות (ולא, הפעם אין אלגנטיות), או שתבקשו מהמלצרית להפריד בניכם כידידים, כמו במקרה שלי. זה היה עצוב, אך בלתי נמנע.










תכנסו. לא תצטערו!
גוז' ודניאל. צילום: אורנה לבנה





תשמחו מאוד לדעת שבמקום גם חדר אירוח פרטי שמכיל עד 16 איש ומאפשר ליהנות מאווירה אינטימית לחגיגת כל אירוע עם האנשים שחשובים לכם באמת. המקום, האוכל והאוירה יעשו כבר 99% מהעבודה.
ביקור במסעדה הזו מתאים לאירועים רומנטיים ואינטימיים, לדייט עם חברה טובה, לאנץ' קרוב עם ההורים ואפילו לשיבה מפנקת של כל בני המשפחה ביחד, במקום שעושה טוב.













"גוז' ודניאל", רחוב אנשי בראשית, מושב בני ציון. להזמנת מקומות: 7714122- 09



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה