2 בנוב׳ 2014

תערוכת "בייבילנד" יוצאת לדרכה זו השנה השביעית!


פיליפ חדד יועצים ורשת "סופר-פארם" מקיימים השנה את תערוכת  בייבילנד בפעם השביעית וגם הפעם, היא שומרת על עצמה כתערוכה הגדולה ביותר בישראל להורים ולהורים שבדרך, ומציעה הפנינג לא רע בכלל לכל מה שקשור בבילוי עם הקטנטנים ומבצעים לגמרי שווים.

 במסגרת התערוכה יוכלו המבקרים ליהנות, כאמור, מפעילויות חווייתיות עבורם ועבור הבונבונים שלהם, להתרשם ולרכוש במבצעים מיוחדים ממגוון מוצרי התינוקות של המותגים המובלים בכל בתחומים, בהם : עגלות, ריהוט, צעצועים, ביגוד, מזון לתינוקות ולילדים, מוצרי האכלה, טואלטיקה, כסאות בטיחות, מוצרים משלימים לבית, אקססוריז ועוד, תוך ביקור בביתנים מושקעים שהללו הרימו לטובת התערוכה. המציגים השונים לא עוצרים רק בביתנים משקיעים ומזמינים, אלא הללו פצחו במגוון הטבות, מתנות ופעילויות מדליקות שיעשו לכם חשק לעמוד בתור על מנת ליהנות מהם. ריכזתי עבורכם כמה מהביתנים שחבל לכם לפספס:


חברת "סגל" – חברה המשווקת בישראל מגוון מותגי תינוקות וילדים, תציג במסגרת התערוכה, מגוון של חידושים בעולם התינוקות והילדים ולצידם גם הנחות ומבצעים על כל אותם מותגים שווים של החברה.
לדוגמא:
25% הנחה על מותג המוצצים הספרדי האופנתי "סובינקס".
25% הנחה על מותג כריות ההנקה וההריון "כריתי"
25% הנחה על מגוון מוצרי "טף טויס" – מותג צעצועי ההתפתחות המוביל לתינוקות
20% הנחה על מותג "קידס קיט" – בוסטרים, כיסאות אוכל, ישבנונים ועוד.

בנוסף להנחות הללו ניתן יהיה לרכוש במקום גם מוצרים מגוונים במחירים מיוחדים שיוצעו רק בתערוכה:
זוג פטמות סיליקון של סובינקס - 5 ש"ח
מגוון בקבוקי  סובינקס -ב 9.90 ש"ח - לרוכשים מעל 79 ₪ בביתן
שרשרת מעוצבת למוצץ – של המותג סובינקס -ב 9.90 ש"ח - לרוכשים מעל 79 ₪ בביתן
סט מברשת ומסרק סובינקס - 25 ש"ח
מייבש בקבוקים של סובינקס - 79 ש"ח
           הגה פעילות לרכב של המותג "טאפ טויס" - 99 ש"ח
נגן MP3 הראשון שלי לתינוקות, של המותג "טאפ טויס" - 79 ש"ח

מותג החיתולים האגיס מבין שתמונה מוצלחת של החיבוק האוהב עם הבייבי שלהן יהיה מה שיעשה להן את היום (ואת הפיד בעמוד הפייסבוק) ועל כן מציע לאמהות לתעד בטכנולוגיית צילום חדשנית את החיבוק המיוחל באמצעות טכנולוגיית צילום תלת מימדית בת 360 מעלות! מדובר בטכנולוגיית צילום שמשמשת בעיקר את תעשיית סרטי הקולנוע ליצרית אפקטים מיוחדים והרי, כולנו חיים קצת בסרט, לא?  במקום יוצב תא צילומים עגול תחת השם "גלו את הכוח שבחיבוק" ובתוכו מותקנות 22 מצלמות סטילס. האמא והתינוק נכנסים לתא הצילום, עומדים מחובקים במקום אחד כאשר בו זמנית 22 המצלמות מתעדות אותם מ-22 זוויות שונות. אותן 22 התמונות יוצרות תמונת סטילס תלת מימדית שנעה בצורה מעגלית 360 מעלות. כמו כן לאמהות תוצע אפשרות לשתף את התמונה התלת מימדית ברשתות החברתיות, כבר במתחם הפעילות של האגיס בבייבילנד. מיותר לציין שגם השנה ניתן יהיה להתרשם מהסבר קצת על יעילות הספיגה של המוצר ולקבלו להתנסות, נכון?

פיליפס  AVENTמזמינה את כל המבקרים בתערוכה לסור לביתנה ולנסות לנחש כמה מוצרי אוונט נמצאים בתוך מיכל ענק שקוף הגלוי לעיני הקהל. הזוכים המאושרים יקבלו חבילה מפנקת של מוצרי AVENT במתנה! מידי שעתיים, יבחר הניחוש הקרוב ביותר לתוצאה האמתית ולזוכים המאושרים תוענק במתנה חבילת מוצרי AVENT  מפנקת בשווי מאות שקלים, הכוללת: מוצצים, בקבוקי הזנה מסדרת אוונט נטורל, כוסות מעבר ועוד. גם מי שלא יגיע לתערוכה יוכל לנסות ולנחש את התוצאה דרך אתר הפייסבוק של אוונט ישראל, הניחוש הקרוב ביותר מבין חברי האתר של אוונט בפייסבוק יזכה את המנחש המאושר במשאבת אוונט נטורל ידנית.
אגב, המבקרים בתערוכה שיענו נכונה על 2 שאלות טריוויה יקבלו גם מוצץ במתנה.
בנוסף, יימכרו בחנות התערוכה מוצרי AVENT במחירים אטרקטיביים:
זוג מוצצים של אוונט ב- 29.90 ₪ בלבד, בקבוקי אוונט קלאסיים ב- 29.90 ₪ בלבד,
בקבוקי אוונט נטורל ב- 39.90 ₪ בלבד ועוד.


Nuby - מותג מוצרי התינוקות המוביל יעניק בדוכן שלו יינתן מידע וייעוץ על מגוון מוצרי נובי המיועדים לגילאי 0 עד  5 שנים וגם הם ימכרו מוצרים במחירים אטרקטיביים לרגל התערוכה: כוס  אימון ב- 20 ₪ בלבד, בקבוק ספורט נסיכות ב- 25 ₪ בלבד, נשכן חרוזים ב- 25 ₪ בלבד,בקבוק האכלה טבעי מצויר 360 מ"ל שלב 2 ב- 25 ₪ בלבד עוד
                                              
חברת "פופון", יבואנית מנשאי "ארגובייבי", נעלי "פליי" ומוצרי "איצי-ריצי", מבינה שאמא ותינוק= סלפי היסטרי ועל כן החליטה להרים את הסמארטפון ולחלק ללקוחותיה במסגרת ה"בייבילנד" את הלהיט החדש בתחום הסמארטפונים: מוט סלפי עם שלט. כל הרוכשים ממותגי הביתן ב 500 ₪ ומעלה ,יקבלו חינם אין כסף מוט סלפי איכותי במתנה, המגיע עם שלט. כמובן שבסופו של דבר גם מצלמים תמונת סלפי שתעלה לאתר החברה ולפייסבוק און ליין. 



תערוכת בייבילנד בגני התערוכה
תמונה באדיבות האגיס
התערוכה תתקיים בין הימים שלישי וחמישי, בתאריכים-4-6 בנובמבר 2014 בביתן 1 שבגני התערוכה, בין השעות 10:00-22:00.
במקום תוצב חנות סופר-פארם ייחודית  לתינוקות בה יוצעו מוצרים במחירים סופר אטרקטיביים.

אל התערוכה השנה צפויים להגיע למעלה מ-40 אלף הורים. ואתם? 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה