20 בספט׳ 2014

גלוסיבוקס חודש ספטמבר: קופסת היומולדת שלי


כרמל פלג
בפוסט הקודם בנושא גלוסיבוקס כתבתי שאני מצפה בהתרגשות לקראת קופסת החודש הבא, ספטמבר, מאחר ומדובר בחודש יום ההולדת שלי ואשמח לראות כיצד יצליחו בגלוסיבוקס להפתיע אותי עם מתנה חגיגית.
כמו בכל חודש בה קופסת הגלוסיבוקס שלי נוחתת אצלי ומצליחה להתעלות על שוויה, גם הפעם הקופסה הכילה מוצרים ששויים גבוה בהרבה מעלותה החודשית (75 ש"ח) ואני שמחה לגלות שהחבר'ה בגלוסיבוקס גם מתחשבים בבקשות הקהל ומשלבים בקופסאות השונות מוצרים שזכו לפופולאריות רבה בקרב המנויות- וזאת לאחר שהללו הביעו רצונן לקבל אותם שוב, בקופסאות עתידיות. מי שלה זו הקופסה הראשונה, תתרגש בטירוף ומי שכבר הספיקה לגלות טעמם של מה מהמוצרים המשולבים כאן פעם נוספת, תבין גם בדיוק מה עומד מאחורי הסיבה להתרגשות זו. 

גלוסיבוקס ספטמבר
בסימן שנה טובה

מייד אפרט. מארז הגלוסיבוקס של ספטמבר מכיל מוצרים מצויינים ואיכותיים מאוד, כאלה שגם בפעם השניה והשלישית (ואפילו הרביעית) לא אתנגד לקבלם מאחר והם שימושיים ומאוד מוצלחים. מי שעבורה תהיה זו הקופסה הראשונה או השניה, תתרגש ממנה מאוד:







קרם גוף אובוגוס של OPI
בניחוח יסמין
OPI אבוג'וס קרם גוף - בגודל מלא
את מותג OPI אני מכירה היטב הודות ללאקים האיכותיים שלהם, אבל הספקתי כבר להכיר- הודות לקופסאות הגלוסיבוקס כמובן- גם את המוצרים הנוספים שיוצאים תחת יד החברה השווה הזו. גם הפעם, המתין בקופסה שלי קרם גוף ממצק ומטפח של "אופי" בניחוח יסמין נהדר. הקרם מלא בתמציות טבעיות, שמנים ורכיבי הזנה וריפוי מרגיעים. הקרם נעים מאוד למגע על העור, יש לו אפילו מרקם קצת ג'לי. הוא מרענן למגע ומותיר את העור מבריק וריחני מאוד. 65 ש"ח ל-200 מ"ל.












מינרליפ, שפתון גלוס לטיפוח
MINERAZ שפתון גלוס- גודל מלא
השפתון הזה נועד להגן על השפתיים מפני מזג האוויר היבש והאלקים הארץ ישראלי הלא מאוד סימפטי, בדרך כלל. לחות, יובש, רוחות וגם שמש ישירה ומייבשת מזיקות לשפתיים וגם לעור העדין שמסביבן. הגלוס הזה מזין את השפתיים בעדינות רבה, מעניק להן הברקה קלה ומלחך אותן במידה מספקת, אבל לא דביקה. יקר, אבל יש שיאמרו ששווה את ההשקעה. 72 ש"ח ל-10מ"ל.



מסיכת שיער של AUSSIE
AUSSIE, מסיכה לשיער- מוקטן
אני עושה שימוש קבוע במסכת שיער איכותית מאוד מאוד של חברת מורז הטבעית. גיליתי את סגולותיה של המסיכה הזו לפני מספר חודשים ומאז אני נאמנה לה מאוד. החודש הזדמן לי להכיר, בזכות הגלוסיבוקס, את מסיכת השיער של "אוסי", שמבטיחה לחולל קסם בתוך 3 דקות. דגמתי את המסיכה והופתעתי לגלות שגם היא, טובה עד מאוד, ואפילו מאוד מאוד. היא מצליחה לרכך את השיער באופן משמעותי, לעדן אותו ולסייע לו לחזור לחיים בתוך שלוש דקות בלבד שהקרם משוח על השיער. אהבתי את עניין הזמנים, שכן מסיכות אחרות מבטיחות אפקטיביות רק כעבור זמן ממושך יותר שהתכשיר על השיער.  44.90 ש"ח ל-250 מ"ל. גם לא יקר.










קרם פנים מצוין של וולדה
WELEDA קרם הזנה שקדים- דוגמיות
קרם פנים מצויין זה של וולדה עשיר מאוד בשמן שקדים, שמן זרעי שזיפים ונטוך שמנים אתריים או בישום. ייחודו של הקרם הזה בכך שהוא מעניק בוסט היסטרי של לחות והזנה לפנים ואף מגן עליו מפני התייבשות עתידית, בשימוש קבוע. העור גמיש ונעים למגע, ממש חוזר לחיוניות הנעורים! הופתעתי מאוד מאוד לטובה  חבל שמדובר בדוגמית ולא במוצר בגודלו המלא. 102 ש"ח ל- 30 מ"ל.


סבוקלם סבון פנים נפלא
SEBOCALM סבון פנים- בגודל מוקטן
המוצרים של סבוקלם כבר ידועים ברבים ככאלה שעושים את העבודה היטב ואף מצליחים לעשות זאת גם די מהר. תרחיץ הפנים הזה של סבוקלם עדין במיוחד, אינו מכיל SLS ולא פראבנים. הוא מעולה לשימוש כסבון להסרת איפור מהפנים ומסלק כל בוהק שומני ולכלכוך עודף. העור נקי ומאוד רענן לאחר השימוש, אריזה מושלמת לנסיעות וטיולים. 79.90 ש"ח ל-150 מ"ל בגודל המלא.













בושם "קלין וורם כותון", בלעדית ברשת אפריל.
חבל שלא צירפו גודל נדיב יותר
CLEAN בושם קלין וורם קוטון- דוגמית
הריח הזה של הבושם הכל כך עדן הזה, עשה לי משהו בלב. מדובר בניחוח רומנטי, נקי וטהור, על גבול השמיימי, שעשה עליה לישראל וימכר בלעדית ברשת אפריל. הבושם מקפל בתוכו ניחוחות השאובים מהמאסק, ההדרים והפירות ובסופו של דבר מתקבל ניחוח כותנתי, נקי ומשכר כמעט, שלגמרי עושה את העבודה. 279 ש"ח ל-60 מ"ל בגודל הרגיל.





אני מזמינה אתכן להכנס לאתר, בלינק הבא תוכלו להתרשם, להחשף למהות הגלוסיבוקס ולהפוך חלק מהמשפחה. הקליקו והצטרפו לקבוצת הנשים שנהנות מהקונספט הייחודי הזה שנקרא "גלוסיבוקס".
אני כבר מכורה.


את הערכות, כמו שאני תמיד מסבירה- ניתן לרכוש כמתנה על בסיס חד פעמי לאישה אהובה וגם, כמובן, ניתן ליהנות מהן על בסיס מנוי חודשי של פינוק אישי לאורך זמן, פינוק שאף פעם לא נמאס ממנו.
שווים הכספי של כל המוצרים בקופסה תמיד עולה בהרבה על מחירה של הגלוסיבוקס, כך שבכל מקרה שלא יהיה- מדובר בהשקעה טובה.

חודש טוב, שנה טובה
שלכם
כרמל
I CANT WAIT FOR NEXT MONTH!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה