3 בספט׳ 2014

מתנות יום הולדת. שמחות קטנות

 כרמל פלג מציינת

שונא מתנות יחיה. אבל היה מי שאמר שאוהב מתנות יחיה טוב יותר ואני כבר לא יודעת עם איזו טענה להסכים יותר.
אני לא מהבחורות האלה שאוהבות את היום הזה בו מציינים את יום ההולדת שלהן; כל תשומת הלב הזו לא ממש באה לי בטוב ואני הכי לא בעניין של אור הזרקורים או מילים שיסמיקו לי את הלחיים לכדי שורף. תנו לי את הילדים שלי איתי, את בעלי לצידי, איזו אוירה טובה של ים או מסעדה כזו נחמדת, וזהו זה, אין מאושרת ממני שמודה על שהגיענו לזמן הזה.

בכל זאת, החלטתי להרים כפפה כל שהיא ולרכז את ה- "וויש ליסט" הכי מפנק שכל בחורה שחוגגת יום הולדת (עגול, זהב, שינוי קידומות או כל יום הולדת שלא תהיה), צריכה לשאוף לקבל; ואגב, אין פה שום עניין להתנשאות, לחומרניות או לכל דיעה שלילית על הסגנון, כי הרי ברוב המקרים את מתנות יום ההולדת הרי כבר בסופו של דבר נקבל; אז למה שהן לא יהיו כבר ה-מתנות?

אתחיל בזה שאופן כללי אני מגשימה לעצמי את החלומות ומממשת עבורי באופן הכי ישיר ועצמאי את כל המאווים שלי באשר הם. לא משנה אם זה היה משהו גדול כמו להצליח להחליף כבר את הרכב, משהו לנשמה כמו לצרף למשפחה כלב (ואפילו שניים), או אפילו משהו סופר דופר לאווירה עם קצת ניחוח של חו"ל, כמו להצליח לגייס את המשפחה הקרובה לתרום למטרה הנעלה: רכישת הבושם שאנל5 כמתנת יום ההולדת שהכי הכי רציתי באותה שנה ולבד לא הייתי מצליחה לממש. וכמובן, בשוטף: ספרים על גבי ספרים... 

זהו זה. אז אני מניחה שאפשר לפתוח איזה פתק ולהתחיל לכתוב בו את מה שהכי בא בחשבון מבחינתכן; אני מתחילה:
אוצרות קטנטנים של תכשיטי מילר
אני לא בחורה של בלינג בלינג ותכשיטים ולמעט טבעת הנישואין שלי ועוד אחת שקבלתי במתנה, לא תראו עלי שום נוצץ. גם לא מאט. באירועים מיוחדים אני עונדת עגילים וכשאני ממש מתפרעת, אז גם איזו שרשרת נכנסת לפריים הכולל. השנה, ליום ההולדת, אם כבר תכשיט, אז שתהיה שרשרת מקסימה ועדינה שלתליון שלה תהיה משמעות עבורי או שתשקף אותי באופן כללי; השרשראות העדינות והמתוקות הללו של תכשיטי מילר משוייכות לקולקציית TINY TREASURES (אוצרות קטנטנים) והם לגמרי כאלה. התליון המקסים הזה משקף את מה שאני מודעת לו באופן וודאי: יש השגחה עליונה ומי ששומר עלי. 750 ש"ח. משגע.












TOUS
מתוך מחשבה שאוכל להעניק אותה לביתי 
גם איזה TOUS מקסים הייתי שמחה לצרף לחבורת התכשיטים ההו כה מצומצמת שלי, ולא רק בגלל שמדובר בדובון מקסים ובפריטים שמעוצבים בעדינות אין קץ ומינימום התלהמות גרדניוזית, אלא שמדובר בפריט שאוכל אחר כבוד להעניק לביתי המתוקה, לכשתגיע לגיל שבו ניתן ואף רצוי, להתהדר בתכשיט זהב אחד, שיהיה סטייטמנט משל עצמו. זה ישב עליה אפילו טוב יותר מאשר על עצמי. אני יודעת את זה. 119 דולר, דגם BLISS, באתר של טאוס.













אני עושה את זה באופן קבוע לעצמי. אז למה שפעם בשנה לא יפנקו אותי?
נייל בוטיק -OPI במתחם שרונה 
זה נכון שמי שלא ממש אוהבת את כל עניין הבלינג בלינג מעדיפה להשקיע (לפחות במקרה שלי), את האנרגיה ושאר משאבים בטיפוח צפורניים יצוגיות. לא, אני לא נוהגת לבקר במכוני טיפוח ואסתטיקה כאלה ואחרים וזוהי בדיוק הסיבה שביום ההולדת כדאי ואפילו רצוי, שמישהו מהקרובים אלי יפרגן לי באיזו יציאה כמו זו שמציע נייל-בוטיק שהוקם במתחם שרונה שבתל אביב: ביקור פינוק בהיכל הטיפוח בו מבוצעים טיפולי ידיים ורגליים במוצרי חברת OPI בלבד. והרי זה כבר אומר הכל. החל מ-57 ש"ח לטיפול ועד 247 ש"ח.






מלון בראשית (מתוך האתר). שוקלת למזג תמונה שלי בפוטושופ מתפננת בתוך הבריכה. 
מי שמכיר אותי יודע היטב שמה שהכי חשוב לי זה משהו שידבר ישירות עם הנשמה. חלום וותיק שלי הוא למצוא זמן ולהנפש עם בן הזוג האהוב שלי במלון בראשית שבמצפה רמון. המלון המופלא הזה מבית ישרוטל הוא לא מלון, אלא בוטיק להרגעת הנפש. האווירה מדהימה, הנוף עוצר נשימה, והשמועות מספרות שהחדרים עם הבריכה הפרטית הם התגשמות חלום גם עבור מי שאף פעם לא חלם שתהיה לו בריכה מתחת לאף. אני מוקסמת רק מהתמונות ובטוחה שיום יבוא והצ'ק לצד הקוביה הזו שברשימה שלי- עוד יבוצע.




רוצה להזמין את הגיסים שלי ומשפחותיהם לחגוג לי יום הולדת בסטייל.
זה המקום 
מישהו אמר לי לא מזמן שכדאי לי לבדוק גם את האופציה של אחוזת מיא הממוקמת במושב גורן שבגליל המערבי.  הסגנון על אותו הוקנספט (אם כי הביצוע כמובן שונה). מיא נראית לי דווקא אופציה מצוינת להגשמת חלום אחר שהיה לי בשנתיים שלוש האחרונות וזה להזמין את הגיסים שלי עם נשותיהם וילדיהם, למסיבת יום הולדת מפנקת במתחם סגור שהינו לרשותנו בלבד, ואשר כולל בריכה וחדרים לשינת לילה טובה. זו נראית לי האופציה הנכונה ללכת עליה במקרה הזה ותודו שזה דווקא סעיף הכי קול בוויש ליסט יומולדת, שכן כל כולו רצון לפנק את הקרובים אלי , כשהם חוגגים איתי בסוויטות מפנקות שמוציאות גם אותם מהשגרה השוחקת.



תרצי שגם נשיר לך שיר ערש גברתי?
וולדורף אסטוריה (בשנה הבאה בירושליים הבניה!). 
האם מותר לי לחלום גם על מלון וולדורף אסטוריה שנפתח לא מזמן בירושלים? בין הטמנת פתק מלא כוונות בכותל וסיור סגוואי מודרך בין סמטאות העיר, אתם חושבים שמתי שהוא בשנים הקרובות אוכל להרשות לעצמי כלכלית להתארח במלון המפואר ביותר בישראל? ... ימים יגידו. לי נראה שכן!









אחרי שממשתי את חלום ה"שאנל5" שליווה אותי כמה חודשים טובים עד ספטמבר אחד בו נרכש אחר כבוד הבקבוקון עם הנוזל הצהבהבה, אני יכולה לנוח עם מוצרים קצת פחות יקרים אבל לא פחות מפנקים. אם ישאלו, אלו לגמרי באים בחשבון:
לואר. התמכרתי לניחוח

קהילס ניו יורק. תגלית מפתיעה ומשמחת של השנה האחרונה

ערכת פינוק מבית לואר בניחוח הפריחה יכול להיות מושלם. הניחוחות נעים על הסקאלה של מה שאני אוהבת ויושב עליי טוב, והמוצרים נעימים למגע על הגוף (לא דביקים ולא שמנוניים יתר על המידה). אני באופן אישי מכורה לשמן הגוף של המותג, ומקפידה לעשות בו שימוש אחרי כל מקלחת. אפילו העור שלי התחיל להדיף ניחוחות של השמן, גם בזמן פעילות רגילה!






קיל'ס. המותג הניו יורקי הזה היה זר לי (מודה) עד לפני מספר חודשים ואני מוכרחה להגיד שמדובר בתגלית מעולה. אני עושה שימוש קבוע במסנן הקרינה הסופר איכותי שלהם, זה שיש לו מרקם קליל והוא משמש גם על תקן קרם פנים, ולנמשים שלי- שלום. הריחות של הבשמים שלהם מתאימים הן לגברים והן לנשים ולכן, רצוי בכל בית שיהיה לפחות אחד כזה, כדי שבמקרים הנדרשים, אפשר יהיה להתיז מהבקבוק בבטחה, גם אם העיניים עוד לא ממש נפקחו. מדובר בסדרת מוצרים איכותית עם ריחות עזים במובן המושלם של המילה. 


בכל מה שקשור לטיפוח עור הפנים- בואו נודה על האמת- הרי כבר כשהגענו לעשור השלישי וצפונה, הגיע הזמן לשים דגש מיוחד ולשמור עד כמה שניתן על החיוניות והבריאות שלו. אני לא מחסידות הטיפוח ובדרך
כיף לגלות מוצרים טובים חדשים
פארמה אסטיקה
כלל עושה שימוש קבוע במוצרים של ווישי הקלאסיים שמתאימים לעורי, אבל לאחרונה גיליתי סדרה חדשה של מוצרים שהייחוד שלהם הוא בכך שהם נרקחו על ידי שני רוקחים בעלי וותק בפיתוח תכשירים אסתטיים ומה אני אגיד לכם, הם לגמרי עושים את העבודה! אהבתי מאוד את קרם הפנים הגליקולי של פארמה אסתטיקה, שמסייע בעידון פני שטח העור של הפנים, מגביר את הלחות ואפילו צלקות אחרונות שהתגלו על פני מפצעים שצצו עליו לצערי לאחרונה מסיבות הורמונאליות, והקרם הזה פשוט חולל פלאים! עוד בסדרה קרם לילה עם חומצה מנדליץ (שהוא למעשה פילינג עם חומצה הידרוקסי!) וקרם עיניים משובח להפליא.



אני אוהבת בגדים- אבל לא משקיעה בהם הרבה כסף או יותר מידי זמן בחיפושים אחריהם. אני כן מעריכה פריטים שיש בהם טוויסט או ייחודיות. כמי שנאלצת
הוואינאס גרמי שמיים. מהדורה מוגבלת 
לנעול שטוח ונוח (הילדים שיהיו בריאים וגם בעיית גב ממנה אני סובלת) הכפכפים האלה של הוואינאס הם רעיון לא רע למתנה עבורי שכן מדובר במהדורה מוגבלת המכונה "גרמי שמיים" (כבר חביב עליי) ובארץ נמכרים רק 15 זוגות כאלה, כך שהעיצוב הזה, שיעטר את כפות הרגליים של מי שזכתה והספיקה ליהנות מהם, יבלוט לגמרי למרחקים והסיכוי שתראי מישהי נועלת כמו שלך, הם 
.אפסיים. אני אוהבת את הרעיון הזה מאוד. 149.90 ש"ח













רוצה רוצה רוצה רוצה!!!!
רוצה!
מתנה נוספת שאני ממש אשמח לפרגן לעצמי בקרוב הם אופניים מעוצבים בסגנון רטרו, באתר מחירם כ-2,000 ש"ח. אין ספק שמדובר יהיה ביציאה של השנה, ואני בטוחה שאני יעשה להם שירות טוב (לא פחות מאשר הם יעשו את השירות הזה עבורי).










ניטו. גם אוהב וגם שואב. 
מתנה נוספת שאני ממש לקראת הגשמה שלה היא השואב המשובח הזה של ניטו. כלבים, רובוטים, הכל הולך אצלנו בבית. 



זהו זה להשנה. נדמה לי... 






אבקש לאחל לעצמי ולכם- בריאות איתנה, אושר רב בחיים, הגשמה עצמית ואהבת אמת. גם פרנסה טובה ושלווה.

שלכם
כרמל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה