17 בספט׳ 2014

Time to play- סודהסטרים מציגה את המכשיר החדש

 כרמל פלג תוססת

היטב חקוקות לי בזיכרונות הילדות בועות סודה קטנטנות שמתפצפצות בפה ועושות שמח... מאז מכשיר הסודה סטרים הראשון בו התחדשו הוריי אי שם בשנות השמונים, מה שהיה נחשב אז סוג של לוקסוס (אני חושבת), עברו הרבה בועות-סודה-בטעמים בנהר וסוגי המכשירים השתכללו והלכו.

סודהסטרים דגם PLAY
השקעה נבונה
נכון, המוצר המהפכני הזה עבר תהפוכות לא מעטות מאז הומצא לראשונה בלונדון בשנת 1903, בניהם מתחרה גדול והחלפת ידיים ובעלויות, אולם כעת, בידיים ישראליות נאמנות, הצליח המותג לייצב את האפיל הייחודי שלו הודות לניהול נכון (ומאוד מאוד מוצלח בעיקר בשנים האחרונות), מוטו המחבר את ערכי המותג עם שמירה על הסביבה ודיזיין בלתי מתפשר (כשחוברים למעצב מוערך ומוכשר כמו איב בהר, לא צריך להוסיף עוד מילה, שכן טוב מראה עיניים).

ובכן, השנה היא 2014 וסודהסטרים ישראל מציגה את ה –PLAY , בר משקאות ביתי להכנת סודה, בעיצובו של אותו מעצב על בינלאומי איב בהר ומסתמן שמדובר בהצלחה מסחררת מכמה בחינות ומישורים:

ראשית; המכשיר החדש מאופיין בעיצוב בקווים ישרים ונקיים, הוא אלגנטי ביותר ומצליח להסתדר עם כל סגנונות העיצוב של כל מטבח בו ישכון. מכשיר ה-PLAY מגיע בצבעים שחור, אדום ולבן.

שנית; מנגנון ההפעלה שלו פשוט מושלם: פשוט להבנה, קל לתפעול ומבצע את העבודה כמו שצריך. נתחיל בזה שאת מיכל הגז הדקיק והחטוב הצלחתי בקלות להרכיב בעצמי כשאני פועלת על פי ההוראות המצורפות, שהיו בהירות מאוד להבנה. עוד, במכשיר החדש הבקבוק מתחבר אל פיית ההגזה בתנועת דחיפה פשוטה, ללא צורך בהברגה הזכורה לנו מהמכשירים הקודמים, מה שמונע פספוסי הברגה, דליפות וחוסך את הצורך בתזמוני עין-יד מושלמים. הדבר הזה סייע אפילו בידי לבעבע את הבקבוק הראשון שלי ביתר קלות. (המכשיר החדש מתאים גם למיכלי גז 60 ו 130).

נוסף על כך; מכשיר ה –PLAY  החדש מתאים גם לשומרי שבת (אני מאוד מאוד מעריכה שעניינים מהסוג הזה נלקחו בחשבון מבחינת סודהסטרים, שאפו).
                                        
עוד; המכשיר, שממותג היטב כמכשיר ביתי סופר נחוץ שמסייע בידי בני הבית לשמור על הסביבה, עושה עבודה מצויינת בתפקיד החלופה הראויה לבקבוקי השתיה המוגזים והלא מוגזים ששוכנים קבע במקרר הבייתי. מכשיר ה - PLAY מאפשר הכנת סודה במגוון טעמים רחב וחוסך את ענייני רכישת וסחיבת בקבוקי המשקאות, אחסונם וקירורם.
לא רק שמדובר בחסכון אדיר לסביבה ופינוי מקום במקרר, אלא שמדובר בחסכון כלכלי לא מבוטל בכלל.

הילדודס הפרטיים שלי כל כך התלהבו מהעובדה שהם יכולים להכין בעצמם את המשקאות המוגזים שלהם, עד כדי כך שהזמינו חברים הביתה כדי לראות איך הם מכינים שתיה לבד. הם גם הכריחו אותי להכין קרטיבים בייתיים מהנוזל המבעבע, את התוצה נבחן לאחר שיקפאו.

ערכת סודהסטרים PLAY מושלמת
מתנה נפלאה
החגים לפנינו ואני ממליצה לכם בחום לבחון מקרוב את מארז ה – PLAY החדש שמגיע בהרכב ומחיר משתלמים במיוחד: 350 שקלים לערכה בתוכה לא פחות מאשר שמונה מוצרים: בר משקאות ביתי , מיכל גז להכנת 60 ליטר משקה, 2 בקבוקים רב-פעמיים של ליטר, 2 בקבוקים רב-פעמיים של חצי ליטר וכן 2 בקבוקי סירופים בטעמים. (את הסירופים- גם הדיאטטיים שבהם- ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק הפזורות ברחבי הארץ. בקבוקי שתיה נוספים ומיכל גז, ניתן להזמין דרך החברה).












את הערכה עצמה, שיכולה להיות מתנה סופר מושלמת למארחים או לעצמכם החג הזה (ובעצם כל השנה), אפשר להשיג בכל רשתות השיווק וגם ברשתות כמו הום סנטר ואייס. 

במוקד ההזמנות של סודהסטרים: 9880* ישמחו לתת לכם מענה על כל שאלה.

אהבתי, לטעמי מדובר בהשקעה שהתשואה בצידה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה