7 ביולי 2012

הרפתקאות מקס - סרט קולנוע מדובב לילדים


מקס האריה נאבק במאסטר הצללים בניסיון למנוע ממנו לאתר את כל שלושת קריסטלי האריות שיאפשרו לו להשתלט על הממלכה. כאשר למקס וחבורתו ישנה אבן קריסטל אחת ולמאסטר הצללים אבן אחת משלו, הדרך היחידה לנצח את הקרב היא לאתר את האבן השלישית לפני מאסטר הצללים. המרוץ הגורלי אחר הקריסטל חושף את מקס לשלל הרפתקאות מסוכנות ומפתיעות.דיבוב מקס האריה – עפר שכטר.

 מתוך הביקורת שלי בפייסבוק:
חזרנו לא מזמן מהסרט "הרפתקאות מקס" לילדים. הקרנת בכורה נוצצת עם כיבוד, ופינוקים בחסות שטראוס. אני לא בטוחה שאם שטראוס היו יודעים עד כמה הסרט גרוע ובמיוחד הגרסא המדובבת לעברית הם היו מסכימים כל כך מהר להיות מזוהים עם סרט עמוס עלילה וקאסט דיבוב צפוי (למעט שתי הדמויות הראשיות שדובבו על ידי עופר שכטר ומאיה מיטלפונקט), מיקס לפס הקול כמו בבאקה אל גרבייה (וזו מחמאה לבאקה) עם מחסור גדול בערוצי אפקטים (למשל? חללית שמתניעה ללא צליל מנוע, דמות שנאנקת מכאבים ללא ההאינקות, אדם רץ ללא קולות פוליז ונשימות).
מאוד ממשיך את הפקות הטלויזיה המדובבות שלא מיטיבות לתת כבוד לצופה ומיקס גרוע במיוחד. מפיקים ובמאים יקרים. אולי אתם חושבים שאין מי ששומע ואתם מרשים לעצמכם לזלזל באוזן הרכה.
אז דעו לכם שיש מי ששומע והגיע הזמן שתעבדו קצת יותר קשה כדי להביא לילדים שלנו מוצר איכותי יותר.
לא, ולא מקובל עלי התירוץ ש"ככה זה הגיע מחו"ל" אני יודעת להבחין בין אילוצי הפקה לסתם חיפוף.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה