7 ביולי 2012

"טופיק ג'ל עשיר" – Topic rich gel - ג'ל עשיר לטיפול בעור ידיים ורגליים יבש במיוחד

אני מאילו שמרגע ההחלטה ללכת לישון ועד להגעה למצב מאוזן עוברות כ 15 דקות, וזאת מאחר ויש טקס שלם אותו יש לעבור מדי ערב כאשר הולכים לישון: צחצוח שיניים, ניקוי איפור, רחיצת פנים, מריחת סרום, מריחת קרם עיניים מריחת קרם ללילה. כאשר אני נכנסת למיטה, מקבלים המרפקים את הטיפול שלהם, כפות הרגליים ולבסוף גם הידיים.
נשמע טקס ארוך ומורכב, אבל מסתבר לי שלא מעט נשים מקפידות לבצע אותו בשינויי גרסה קלים מדי ערב.
למען הגילוי הנאות אני חייבת להגיד. לא בכל ערב יש לי את הכח לעבור על כל הכרוניקה המוזכרת מעלה.
לעיתים קרובות נעשים קיצורי דרך, אבוי על חשבון איבריים חיוניים כמרפקים וכפות רגליים.

אבל מה לעשות דווקא בקיץ, נדרשות כפות הרגליים טיפוח אקסטרה ולו בשל העבודה שנעילת כפכפים או סנדלים מזרזת את יובש העור, והרי אנחנו שואפות לשלמות מכף רגל ועד ראש. אממה אנחנו לא שפחות של הטיפוח העצמי. לפעמים העייפות חזקה יותר!
לאחרונה גיליתי את טופיק ג'ל מוצר קטן אבל עוצמתי. השתמשתי בו למרפקים וכפות רגליים ובעיקר בתקופה בה לא מאוד הקפדתי על שגרה ולכן נוצרה הדרישה לטיפול יעיל בפעמים המעטות שהם (המרפקים וכפות הרגליים) נדרשים ליחס ממני.
כמות מעטה של הדבר השקוף הזה על האיזור, עם ספיגה מושלמת ותחושת הקלה מיידית אומרת הכל.

הג'ל המדובר מיוצר ע"י חברת 'קאמדיס' המתמחה במוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש ומצבים רגישים במיוחד. טופיק ג'ל עשיר – Topic rich gel - ג'ל טיפולי עשיר מתאים במיוחד לאזורים יבשים וסדוקים. הטופיק ג'ל מבוסס על תמציות צמחים, ביניהן תמצית ה"רובארב" ה"סקוטלריה" ו"קנידיום" הידועות בפעילותן האנטי דלקתית. הג'ל מכיל ריכוז חומרים עשיר להזנת העור, בעל פעילות ריכוך מוגברת, ומטפל באינטנסיביות בעור יבש מאוד, מגורה, סדוק ומחוספס.
מחיר: 59.9 שקל (50 מ"ל).

להשיג ברשתות הניו פארם, עדן טבע מרקט, קסטל, בתי המרקחת של קופות החולים מכבי ומאוחדת, בתי המרקחת של שופרסל וכן בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.  לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה