31 ביולי 2012

אופיס דיפו חזרה לבית הספר

אף פעם לא הייתי לקוחה מובהקת של אופיס דיפו בכל מה שקשור לחזרה לבית הספר. כנראה משום שלאופיס דיפו הייתה תדמית של מוצרים "משרדיים מדי" ולא בהכרח "מאגניבים" שיתאימו לילדים בכל הגילאים שחוזרים ללמוד.
אבל...


שנה שעברה הגעתי לסניף כדי להשלים חוסרים (סתם כי היה קרוב לבית) והופתעתי מאוד למצוא מבחר ענק ומרשים ומחירים סבירים לכל מה שניתן היה למצוא בכל חנות דומה אחרת. ההבדל העיקרי לטובה היה הנוחות! חנויות מרווחות, מבחר עצום של מוצרים ו... אין צפיפות ותורים בקופה, בהחלט השאירו רושם של "אפשר לחזור לכאן בשנה הבאה". וכן כך היה והווה.

השנה בחרנו מלכתחילה לעשות את כל הקניות לבית הספר באופיס דיפו מכל הטעמים שהוזכרו מעלה. להבדיל מהשנה הקודמת, (לטובה כמובן) נתבשרנו על מבצעים ומכירות שהופכים את אופיס דיפו גם לתחרותית מאוד במחיר. עכשיו זה ממש ממש משתלם.

אז ככה:
במחלקת ציוד המחשב והטכנולוגיה תמצאו מבצעים כדוגמת: מדפסת משולבת דיו של Epson  ב –99 ₪ בלבד בקניית תיק ממגוון התיקים, 300 ₪ מתנה לקניית מחשבי DELL ברכישת מוצרי חזרה לבית ספר ב-300 ₪ ומעלה, ועוד...

מוצרים בסיסיים כמו מחקים, מחדדים מספריים וכדומה החל מ 1 ₪ ועד 5.
אנחנו הצטיידנו גם בבקבוק מים אקולוגי ILIKE עשוי פלסטיק איכותי הניתן לשימוש במדיח ונוח לשימוש (750 מ"ל) ב 19.90 ₪ (מוצרים דומים מגיעים לסכומים של 99 ₪ ליחידה).

מותגי חזרה לבית הספר אותם תשווק השנה רשת "אופיס דיפו": מלך האריות ודרדסים ומשחקי הרשת כגון ANGRY BIRDS.. פו הדב פיניאס ופרב בוב ספוג הלו קיטי קומיקס  מותגי גלישה ריפקרל ובילבונג.

בין התיקים ניתן למצוא תיקי גב אורתופדיים ארגונומיים אולטרלייט 920 ג' ובהם תיק גב אולטרלייט עם מערכת קפיצים בולמי זעזועים של מודן, כמו תיקי גב וטרולים.
לנוער - תיקי נוער  מהמותגים JEANSPORT, או'ניל, פומה, אדידס, פול פרנק אאוטדור ואקספלור  סוויס ארמי!
מחירים 24.90- 219 ₪ 

גם המחלקה העסקית מצטרפת לחגיגת החזרה לבית ספר ומציעה לתלמידים להטביע את חותמם על כל המחברות והספרים על ידי עיצוב חותמת אישית של שמם ואיור לבחירתם מבין עשרות האיורים המוצעים: מזלות, רומנטיקה, צעצועים, גרפיקה ועוד בצבעים כחול, אדום או שחור. מחירים 29.99-34.99 לפי גודל החותמת.

כל המבצעים נערכים בכל סניפי רשת "אופיס דיפו" ברחבי הארץ, החל מתאריך 1/8/12-- ועד  5/09/12

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה