24 בדצמ׳ 2012

ספר לנוער: המדריך של צ'רלי ג'ו ג'קסון לשיפור הציונים (בקלי קלות)


אצלנו בבית קריאת ספרים הנה ערך עליון. מעבר לעובדה שהיא מעשירה את השפה ואת הידע, היא בהחלט תורמת לנפש. בעידן בו הכל ממוחשב ודיגיטלי הקריאה היא אתנחתא וצלילה לעולם אחר. עם השנים הפכתי לאם גאה המגדלת שני ילדים שאוהבים לקרוא, אבל לא תמיד כך היה הדבר. כחלק מסיגול הרגלי קריאה הופקד עלי להציע לילדי בתקופת ראשית הקריאה ג'אנרים שונים של סיפורים. ברגע שהיה חיבור של הילד עם הג'אנר הקריאה הפכה למשהו טבעי ואהוב.

אצלנו בבית מאוד אוהבים את ג'אנר הקומיקס כדוגמת "יומנו של חנון" ו"קפטן תחתונים". לאחרונה גילינו פנינה נוספת שמגיעה בסדרה שתאפשר לנו לרכוש כותר כמתנה לכל חג. הפנינה נקראת "המדריך של צ'רלי ג'ו ג'קסון לשיפור הציונים".

ובמה מדובר: צ'רלי ג'ו ג'קסון, המתנגד הגדול ביותר בעולם לקריאה, נעשה מומחה לשיפור ציונים. איך זה ייתכן? ובכן, התעודה של צ'רלי ג'ו גרועה עד כדי כך שהוא נאלץ להבטיח להורים שלו לקבל רק טוב-מאודים ברבעון האחרון, כדי שלא ישלחו אותו למחנה קיץ לימודי בשם "קראספר". צ'רלי ג'ו הוא לא בדיוק הטיפוס שיעשה פרויקטים לשיפור הציונים, אבל כשהמצב נואש- עושים מעשים נואשים.


טיפ מס' 1 של צ'רלי ג'ו: תקראו הרבה ותשקיעו בלימודים
קריאה והכנת שיעורים הם עמוד התווך של ההשכלה.
חשוב מאוד שתשקיעו בלימודים ושתכבדו את המורים שלכם. הדרך הכי טובה לקבל ציונים טובים היא להכין את העבודות בזמן, להקפיד על כל דבר ולהיות גאים בכל מה שאתם עושים.
אז הנה הטיפ הראשון שלי.
על כל פנים, זה היה יכול להיות הטיפ הראשון שלי, אם אנחנו חיים בארץ האגדות.
אבל אנחנו חיים בעולם האמיתי, אז תתעלמו מכל מה שאמרתי כרגע.

מאת טומי גרינוולד.
267 עמודים
88 ₪
ספר שנון ועתיר הומור חכם. פשוט קסם.


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה