29 בדצמ׳ 2012

ותודה ליו לקטין שהביאני עד הלום


עכשיו כשאני 22 ק"ג פחות, עור הידיים שלי סובל, אבל ממש סובל בעונת החורף מקור שמונע את יכולתי להזיז את האצבעות, מיובש קיצוני וכוויות קור של ממש.

תמיד החורף השפיע על עור הידיים שלי כך, שלרוב הפתרון היה, להמנע ממגע עם מים בכלל (קרים ברור, אבל גם חמים), שימוש בכפפות ומריחה תכופה של קרם עשיר.

 

התפקיד האמהי לא מאפשר לי הימנעות מוחלטת ממגע עם מים ומה לעשות בחורף הם קרים מאוד. כך למשל אני מוצאת את עצמי סובלת מכל רחיצה של ירקות לארוחת הבוקר, הצהריים והערב, משתדלת אבל לא תמיד מצליחה להשאיר את מלאכת רחיצת הכלים למדיח, וכמובן לא יכולה להמנע מרחיצת הידיים לאחר הביקור בשירותים. כל רחיצת ידיים שכזו היא סיוט שגורר אחריו גירוי חזק, צריבה בידיים וכמובן כאבים.

השגרה היא לרוב שיקומית, קרם, קרם והמון קרם. (שמנים לא ממש עזרו לי). ניסיתי המון נוסחאות, משובחות כפשוטות ומעל כולן התעלה קרם הידיים מסדרת יו לקטין של ד"ר פישר.

אני שותה כמויות מהקרם אחרי כל פעולה של הרטבה או קירור הידיים ולא שבעה. ההקלה היא מיידית. הקרם מדהים עשיר ונספג במהירות. 

מוצרים נוספים בסדרה שזכו אצלי לחיבוק חם הם ג'ל הגרגירים שמחליק ומרכך את המרפקים שלי וקרם הרגליים העשיר שמרגיע ומזין את כפות הרגליים שלי.


תכלס על הסדרה והמוצרים

 

 יו-לקטין הינה סדרה מקיפה לטיפול אינטנסיבי ביובש בעור. סדרת יו-לקטין פותחה על מנת לתת מענה לצורכי עור יבש עד יבש במיוחד, מכף רגל ועד ראש.

בתכשירי יו-לקטין מרכיבים פעילים מיוחדים, הפועלים באופן סינרגטי לשיפור רמת הלחות בעור. בעיקרם  UREA: בעל כושר ספיחת לחות גבוה, מרכך את העור ומקל על גירויים הנגרמים מעור יבש וחומצה לאקטית (Lactic Acid), היעילה במיוחד כמרכיב להוספת לחות, מסייעת בשמירה על עור גמיש ופעילה קרטוליטית הגורמת לנשירה טובה יותר של תאי העור המתים. טיפול קבוע בתכשירי יו-לקטין תורם לבריאות העור בטווח המיידי ובטווח הארוך באופן מצטבר, למראה עור בריא וצעיר יותר היום ובעתיד.

הסדרה מתאימה לטיפול ביובש עור הנובע ממחלות: פסוריאסיז (
(Psoriasis, אסטמה של העור ((Atopic dermatitis, סבוריאה ((Seborrheic dermatitis.
לטיפול ביובש עור בכפות הרגליים בקרב חולי סוכרת.
לטיפול ביובש עור הנובע משימוש בתרופות, טיפולים כימותרפיים והקרנות.
לטיפול ביובש עור כתוצאה ממגע בחומרים כימיים כמו דטרגנטים וממיסים.
לטיפול ביובש עור כתוצאה מהשפעה של גורמים סביבתיים: רוח, שמש, קור וכו'.
לטיפול ביובש עור שמתפתח בגיל מתקדם.

בסדרה


קרם פורטה טיפולי לכף הרגל.
קרם טיפולי לעור יבש במיוחד ומחוספס, לטיפול אינטנסיבי והקלה מיידית.
תכולה: 90 גר'. מחיר: 79.99 ₪.

קרם ידיים טיפולי.
קרם טיפולי לעור יבש במיוחד ומחוספס, לטיפול אינטנסיבי והקלה מיידית.
תכולה: 100 גר' באריזת קופסה. מחיר: 49.99 ₪.

ד"ר פישר יולקטין ג'ל פילינג לכף הרגל.
מוצר משלים לטיפול בכף הרגל, עושים טיפול עם ג'ל הפילינג ומשלימים במריחת יולקטין פורטה קרם לכף הרגל.
תכולה: 150 מ"ל. מחיר: 59.99 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה