5 בדצמ׳ 2012

מגבוני אלכוהול לחיטוי בכל מקום – ד"ר פישר


הידיים הם מקור כל הצרות שלנו. הן מרכז התקשורת שלנו עם העולם וככאלו הן חשופות למגע עם כל דבר כולל חיידקים. בזמנים רגועים החיידקים לא נעלמים הם תמיד שם, אבל מערכת החיסון שלנו יודעת להתמודד איתם. בחורף הסיפור קצת שונה ואנחנו נחשפים להמון זיהומים שיכולים להדביק אותנו וגם לסכן.

 

אלכוהול היא הדרך ההיגיינית הכי יעילה לחיטוי של ידיים ומשטחים.

לד"ר פישר יש מוצר הכרחי שטוב שיהיה בתיק בעיקר בגלל שהוא נחוץ מחוץ לבית (הלוא בבית יש מים וסבון). מגבוני אלכוהול 70% הארוזים אחד אחד למניעת התאדות ומשמשים לחיטוי בכל מקום: שירותים ציבוריים (איכסה יש משהו שמגעיל אותי אלו ידיות הדלתות בשירותים הציבוריים) וידיות של דלתות בכלל, שולחנות בבתי קפה, שלטי טלויזיה בבתי מלון (יאק) אחרי השלכת האשפה ועוד...

לילדים המגבונים הללו הם הצלה, לאור העובדה שמעבר לעובדה שהם מבלים בבית הספר שעות רבות, הביקור הבלתי נמנע בשירותים שם ושהייה במחיצתם של זבי חוטם יכולה להיות מדבקת מאוד.
מדובר בסדרת מוצרים מצוינת שתמיד טוב שיש בבית אבל, מה שנחמד במגבונים זה העובדה שתמיד אפשר להשאיר אחד בארנק. הם נקראים לדגל בכל אימת שנדרש.

תכלס

מגבוני האלכוהול של ד"ר פישר מכילים נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול לניקוי יסודי, גליצרין לשמירה על רכות העור ואלוורה להרגעת העור. תמיסה זו ספוגה במינון אופטימאלי במגבונים מבד רך, הארוזים הרמטית באריזות אישיות, ומספקים ניקוי יסודי בכל מקום וזמן. המגבונים אידיאליים לנשיאה בכיס, בארנק או בתיק.

מחיר מומלץ: 10-15 ₪
להשיג ברשתות הפארמים, בתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים.


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה