26 בספט׳ 2013

על טיפוח קצוות – הציפורניים שלי



כמי שתמיד זגזגה בין מיין סטרים לשוליים והלכה סגנונית לכיוון המאגניב, צביעת ציפורניים נראתה לי תמיד משהו של זקנות דודות או נשים שאוהבות נצנצים מהסוג הזול.

להיות מאגניבה עם לק, לא ממש התחבר ומראה השוליים הדכאוני עם הלק השחור והציפורן הארוכה והחדה בסגנון המכשפי לא היו כוס התה שלי.


על זה יש להוסיף, ציפורניים רכות, הנוטות להישבר מבלי שאוכל לגדלן כראוי, וזוג ידיים שמאליות במיוחד שלא אפשרו לי מריחה מדוייקת וראויה, והרי לכם כל הסיבות ל-למה אני לא יכולה למרוח לק על ציפורני.
תרבות טיפוח הציפורניים שהתפתחה בשנים האחרונות ולא מעט בזכות עמדות ה"לק אקספרס" שצצו בכל קניון, הביאה לעולם ולי עושר גדול של אפשרויות בשלל צבעים ואמירות, כולל חזרה של מראה הציפורניים הקצר והצבוע לאופנה. 


הציפורניים השבירות שלי כבר לא חייבות לגדול. יש!
הנגישות של עמדות האקספרס, אפשרו לי על הדרך, ללא טרחה מיוחדת ובעלות הגיונית, לקבל מריחה מקצועית ויפה מבלי להעמיד במבחן את רמת הדיוק שלי.

מאחר והטבע האישי שלי, קצת מסתייג משימוש באמצעי טיפוח שנעשה בהם שימוש על כל עוברת קניון שהיא, דאג לכך שתיקצר הדרך לרכישת ערכה מלאה עבורי הכוללת: משייפת, ספוג ריכוך, מחזק ציפורניים, לק בגוון אפרפר מטאלי ועוד אחד בגוון כחלחל עמוק וספריי לייבוש.

בשעות משבר בעיקר לפני חגים, עיתות בהם התור באקספרס ארוך, וכמי שידועה כאחת שאינה מבזבזת את זמנה על תורים, התחלתי להתאמן בבית. גם על ציפורני הידיים וגם על ציפורני הרגליים.
יצא לפעמים קצת פחות מדוייק ופחות מקצועי, אבל שלי (בסה"כ בניתי על זה שאף אחד לא מתמקד דווקא בציפורניים שלי...).
 

אז מה היו לנו כאן:


מראה קייצי ואחיד לציפורני כף הרגל.
מראה מגניב לציפורני הידיים.
קצת זמן לעצמי.

המוצרים שבחרתי בהם:


מחזק נייל אנבי- NAIL ENVY מבית OPI – (היסטרי לשכמותי הסובלות מציפורניים רכות ושבירות). מריחה קלה ואפילו לא מדוייקת וטיפול לא תובעני מדי (אחת ליומיים) מעניק לציפורן מראה אחיד תוך מילויה במידה ויש בקע, שבר או פיצול.
להשיג במרכזי הטיפוח והספא המקצועיים. מחיר: 120 ש"ח.

לק כחול מבית LAKA, ולק אפור מטאלי מבית ILAK  - אין הרבה מה לומר, אפילו כמה עלו לא זוכרת.

מייבש לק בספריי של
LIFE   מבית סופרפארם. ריסוס קליל וריחני והלק מתייבש תוך 10 דקות. הצלה אמיתית לעקומות שכמוני שנוטות להתנגש בכל דבר ולהרוס כל מריחה. (המוצר אגב זכה בתואר מוצר השנה).
להשיג בסופרפארם במחיר מומלץ של  40.39 ₪  ל 100 מ"ל (לעיתים קרובות יש מבצעים שווה לבדוק).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 תגובות:

  1. כמוני כמוך. רק לאחרונה התחלתי להתייחס לציפורניי מעבר לעפעוף קל והן בתמורה גומלות לי בכך שהן נוטות להישבר פחות. היפי היי!

    השבמחק