1 בספט׳ 2013

בגדי המלך החדשים

מאת: כרמל פלג


כמה עונג יש בכך שחגי תשרי מתרחשים בדיוק על התפר שבין סוף עונה לקולקציה חדשה, בחנויות בגדי הילדים, כמובן!
כך נוכל להינות מחידוש גרדרובה שחוגג על שתי החתונות: בגדים קיציים במחירים סוף- לצד פריטים יפהפיים מהקולקציות החדשות שנחתו על המדפים. הריח הזה של בגדים חדשים לצד ניחוח הבישולים וריחו של הסתיו שמבצבץ מעבר לפינה, הוא קוקטייל משכר במיוחד... ריכזנו עבורכם בכתבה הזו את מגוון הפריטים שאנחנו מצאנו חגיגיים מספיק אבל בדגש על כך שהם גם נוחים ונעימים:

הפתעת העונה. סולוג. 
הרשו לי השנה להתחיל בשאפו אחד גדול לרשת בגדי הילדים "סולוג". מודה, לא הייתי מהאמהות האלה שסולוג היתה הבחירה הראשונה שלהן לחיפוש בגדים עבור הילדים שלה, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא! המעצבים של המותג יודעים מה הם עושים: פריטים עדינים עם לוק על זמני לצד כאלה שהם סופר טרנדייים ועכשיויים, נחים זה לצד זה על המדפים בהרמוניה מושלמת: ג'ינסים בעלי גזרה חטובה לצד מכנסי בד רכים ונעימים למגע, סריגים קלילים מעוטרי תחרה לצד קרדיגנים בתוכם שזורים פאייטים, חולצות פולו מהודרות לצד סריגים כבדים עם כובע קפושון- את כולם מצאנו ראויים לחג וכאלה שינצחו על החגיגות החורפיות הצפויות לכם במהלך העונה כולה. מיותר לציין שתוכלו למצוא כאן הרבה מאוד שמלות חגיגיות ייעודיות לצד חולצות בנים מכופתרות שיתאימו גם לבית הכנסת. האם הנסיינית דיווחה שהמחירים סבירים בהחלט.  מילה שלה: אל תוותרו על ג'קט הטוויד לבנות, הוא פשוט מושלם.






קסטרו ילדים, new kids on the block
מזל טוב לתינוק החדש בשכונה, CASTRO ילדים. האמת היא שחיכינו למהלך הזה לא מעט זמן, והנה הוא הגיע ומסב גאווה רבה: ממש כיאה לרוח המותג בנשים-גברים, מקפידה קסטרו ילדים לזרום עם הטרנדים המובילים של העונה גם בגזרת הילדים ומציגה פריטי לבוש בעלי הדפסי חיה, מראה מטאלי ובלוק המשבצות הסקוטי, זאת לצד פריטים מותאמים לילדים עליהם הדפסים מקסימים של כוכבים ופרחים. גם הקו הג'ינסי של קסטרו, אשר כל כך מזוהה עם המותג, מוצא דרכו אל ארון הילדים ובתחכום רב! לא מעט פריטים בקולקציה מתכתבים באופן ישיר עם דגמים שמשוייכים לקו המבוגרים וזה פשוט מקסים לראות את הלוגו של קסטרו על גבי פריטים שהם מיני-מי! האם הנסיינית מצאה את המחירים מעט יקרים. מילה שלה: יש לכם בנות? אל תוותרו על הגרבונים האיכותיים. בנים? לכו על המכנסיים, הם סופר לוהטים ובעלי גזרה מדוייקת.

MISH-MISH פשוט מושלם
ברשת המותג mish mish תוכלו להיות בטוחים שתמצאו פריטי לבוש חגיגיים ונוחים בדגש על כך שהם יצלחו את העונה כולה באופן שיחסוך לכם כאבי ראש והוצאות מיותרות, כי לא רק שהם נצחיים, אלא שהם פשוט מתאימים להרבה מאוד סיטואציות ואירועים; שמלה לבנה בהדפסי נקודות שחורות עם צווארון עגול לצד שמלות וולאנים, טייטסים וורודים בהדפסי לבבות לבנות לצד מכנסיים בגזרה ישרה לבנים, חולצות מעומלנות וגם עליוניות מדליקות בשלל צבעים...הכל שם! הנסיין ששלחנו למשימה מצא את המחירים זולים עד סבירים והוא חזר וסיפר שכעת "קולקציית הנסיכות" מוצעת במחירי הנחה של עד 30% בסניפי הרשת. מילה שלו (כלומר- של זוגתו): חובה בארון: גופיה לבנה עליה שכבת תחרה תפורה, שתשמש אתכם לא רק כפריט חגיגי בפני עצמו אלא כפריט בייסיק-תחתון שיתאים לכל עליונית.

"בלה" מיה... 
לאחרונה נתקלתי בחנות בגדי ילדים יוצאת דופן במיוחד: "בלה", בגדי ילדים- בניחוח אמיתי של פעם! שילובי הצבעים הם משחק בפני עצמו, העדינות והתמימות שבגזרות גורמות לגעגועים עזים לתקופות מוקדמות יותר ואפילו הבדים כה רכים ונעימים, שאין בכלל מנוס: השנה לפחות לאחד מהזאטוטים שלנו יהיה פריט של "בלה". מי שעומדת מאחורי היבוא המשגע הוא חוי לוי רוזלסקי, שהיא בכלל אמנית ויוצרת, אמא בפני עצמה שהחליטה לתרגם את הניצוצות שמציתים בה ילדיה, לכדי חנות מקסימה בנווה צדק. (אל תתרגשו, אפשר גם במרמלדה מרקט!). תשמחו וודאי לדעת שלקראת החגים היא מאפשרת לכולנו להנות מהפריטים במחירי סוף סופניים: שמלות מתוקות ב 129 ש"ח (במקום 189), מכנס יפני עם כיסים רחבים ב 97 ש"ח בלבד (במקום 139), שלל גופיות ב 39 ש"ח ועוד ועוד. המחירים, בעיקר לאור ההנחות - די סבירים. מילה שלה:  יש לך נסיכה? אל תוותרי על שמלת חג (שלגמרי מתאימה גם כשמלת שושבינה), שעשויה מאה אחוז כותנה, ובעלת שלוש שכבות בעיטורי דנטל. http://market.marmelada.co.il/belamychildhood?sort=all 






H&M לעטוף בחום (וסטייל!)
לא נוכל באמת להשלים את סיבוב הקניות שלנו לילדים בלי לקפוץ לאחד מסניפי M&H, נכון? כמו תמיד, נמצאו פריטים שעושים את החיים להרבה יותר נוחים; גם עבור הילדים וגם עבור ההורים. הפריטים עשויים מבדי כותנה רכים ונעימים למגע, הגזרות קלילות במיוחד וגם בגזרת השמלות המעוטרות והחולצות המכופתרות היותר רשמיות מצאנו כי מדובר בגזרות נוחות ובדים נושמים. את הפריטים המיוחדים לחג ניתן לתבל גם בזוג נעליים ושלל אביזרים שנמצאו מתאימים הן מבחינת הרוח העיצובית שלהם והן מבחינת הצבעוניות בה הם מוגשים. המחירים נמצאו סבירים-עד זולים והנסיינית דיווחה שהיא יצאה בידיים מלאות גם מעמדת הסייל בסכום זעום ביותר. מילה שלה: לא לוותר על הסריג האפור שמשולב בצעיף דמוי חורפנית חביבה. 







פבלוסקי- צעד ראשון לפאשניסטה מתחילה

פבלוסקי- גם אמא יכולה!
מותג ההנעלה לילדים "פבלוסקי" כבש אותי ממבט ראשון, לעובדה שהוא ממוצא ספרדי היה חלק בעניין הכיבוש המהיר, אבל לא רק: נעלי הבובה העונתיות פשוט מושלמות- עדינות, מעודנות, גמישות ונוחות במיוחד והילדות מצאו אותן לא רק סופר דופר אופנתיות, אלא שלא היה להן רגע אחד שהתלוננו על כאב או חוסר נוחות. עצם זה שהמותג עושה שימוש בעור פרימיום אמיתי ואיכותי בכל חלקי הנעל, מסביר הכל. התלהבנו לדעת שלכל נעל חיזוק פנימי בעקב ליציבות והגנה על הקרסול וחיזוק בקדמת הנעל להגנה על אצבעות כף הרגל. רפידה פנימית בעלת מבנה אנטומי עשויה מעור טבעי עם שכבה אנטיבקטריאלית שמאווררת וסופגת הזעה ואילו סוליית הגומי מונעת החלקה ומצויידת בכרית אוויר בעקב לטובת בלימת זעזועים. אם זו לא היתה לילדים, הינו משוכנעים שמדובר בפיתוח הארון של נעלי ריצה למתקדמים. מחירים פשוט נמוכים ביחס לכל התמורה שמקבלים! מילה שלנו: לא לפספס את נעל הבובה המעוטרת בפרחים על גבי הגפה, עדינה וקלאסית! (אהבנו שהמידות מגיעות עד 38, גם אמא במידות ממוצעות יכולה להתאים את הלוק שלה לזה של ילדתה!)






מיני מליסה- גדולה מהחיים 





רשת STORY כשמה כן היא: מספרת סיפור שאף פעם לא נמאס ממנו וכנראה שגם לא ימאס: עם מותגים כמו פלדיום ומליסה, איך אפשר לטעות?? נעלי הבובה של מיני מליסה כוללות את הגרסה המוכרת של פני החתול המוצלחת (אם כי בוורסיה מעט שונה) ולצדה נעל שטוחה רכה וגמישה שבחרטומה פיפטואו (בחיי!) ופפיון אה-לה-ברברי. התעלפנו. המותג פלדיום מגיש את הנעל המסיבית המוכרת בגרסה קלה ונוחה לילדים ובצבעים כמו אדום בוהק וירוק דשא שאף אחד לא יוכל לפספס. המחירים- חשבנו שיהיו הרבה יותר יקרים. מילה שלנו: בשביל להיות ייחודיים, שווה להשקיע במקמות הנכונים, כך שזה ממש לא משנה איזה דגם תבחרו, אתם מסודרים.
פלדיום- מי יעמוד בפניו?!














VANS- מארוחת החג היישר לבילוי עם החברים 
לא נקפח גם את הסקייטרים ונספר להם שמותג הנעליים VANS יאפשר להם להיות נינוחים וקוליים בערב החג ולמעשה, כל השנה, עם הסניקרס הכל כך מוצלחות שלהם. הדגמים מגיעים בגרסה שטוחה ונוחה המתלבשת על הרגל במתיחה קלה לצדדים. הדגמים כוללים גרסאות שונות ובניהן ניתן למצוא גם כאלה עם סקוצ'ים לנוחות מירבית.  הצבעוניות מרשימה ולא בנאלית בכלל,  אך יחד עם זאת גם הסולידיים שביננו ימצאו בהם עניין. המחירים, אינם מתנצלים. מילה שלו: לכו על דגם הסקוצ'ים באפור וכתום ותהיו בטוחים שהילד שלכם יהיה הכי קול בסביבה.








Native המרענן הרשמי של העונה
ואם בקוליות עסקינן, תודו שבסתר לבכם התפללתם שבאיזה שהוא שלב הנער שלכם יפטר מהקרוקס ויפסיק להתהלך בעולם כמו שף או טבח. מהיום, תוכלו להאנח בנחת ולמלמל: "יש לנו ארץ נהדרת"...  רשת
 inside out , שבבעלות מעצב האופנה רונן חן, מנהל האמנים רועי הולנדר, איש העסקים אילן ג'רבי ואיש התקשורת אייל קיציס (נעליים זה עניין רציני), הביאו לישראל מותג נעליים קנדי (Native ) שעושה רושם שיירש את מקומן של הקרוקס באופן טבעי. העיצוב והגזרות, כמו גם החומרים, הופכים את הנעליים לנוחות ביותר שיש והצבעוניות שלהן פשוט היסטרית. הנעליים שוקלות רק 200 גרם ועשויות חומר פלסטי ייחודי שנקרא EVA, אשר מתייבש במהירות לאחר מגע עם מים. אם בכל זאת לא יתחשק לו לתלות את הקרוקס, ספרו לו שלסשה אובמה ולילדים של אנג'לינה ובראד יש כאלה. (רק אל תראו נהלבים מידי בדרככם להושיט לו את הקופסה החדשה).


טומי-טיפי
כי חייבים לשמור על כל הטוב הזה
אגב, על מנת שכל הטוב הזה ישמר לפחות למשך כל העונה (באמת, בקשה צנועה), חובה לצייד את הקטנים שבחבורה בסינר, לפחות כשהוא יושב אל שולחן האוכל. ההמלצה החמה שלי היא על הסינרים החד פעמיים של "טומי טיפי" שמגיעים באריזה מיוחדת המכילה 20 סינרים יפהפיים וסופר סופר איכותיים. מי שמעדיף מוצרים רב פעמיים יוכל לנסות וליהנות מסינרי הסיליקון תופסי-כל של טימי טיפי גם כן, שמצויידים בכיס ממנו שום שארית מזון לא תמלט. הנסיך הקטן, המייבאת את מוצרי טומי טיפי דאגה גם למוצרים נלווים כמו צלחת קסם נצמדת, שתסייע במניעת תאונות קטלניות דוגמת צלחות מעופפות לכיוון הסבתא.  


2 תגובות:

  1. מסתבר שסולוג מוכרת חולצות פולו לילדים

    השבמחק
  2. חולצת פולו לילדים בעיצוב מרהיב של סולוג

    השבמחק