27 באוג׳ 2013

שונא מתנות יחיה. אוהב יחיה טוב יותר?!


מאת: כרמל פלג

החגים בפתח וזה שאנחנו עדיין בחודש אוגוסט רק מגביר את מידת הטירוף אצל כולם. השנה, חשבנו ביננו לבין עצמנו, לא נעניק מתנות בנאליות לבני המשפחה והחברים אלא נשתדל להעניק כאלה שלא רק שהם ממש יאהבו, אלא שהם אפילו לא ירצו למחזר... נתחיל?

מתנות כשמבקרים את ההורים:

כל הסודות של מיכל צפיר בפנים. גם מתכונים!
חמותך שתחיה כבר זרקה לך לפני כמה ימים, בעודכן צופות יחד בערוץ הופ כי השקט בבית היה מחייב, כמה מיכל צפיר רזתה ועוד טרחה והתווכחה איתך שזו בעצם לא היא שמקפצת על המסך. אני עוד לא ממש יודעת אם המתנה תעליב אותה, או שהיא תודה לך עליה בסתר ליבה ותכניסך לצוואתה- אבל מה שבטוח, עם ההגשה הוורבלאית הנכונה, תוכלי לחולל כאן מהלך שגיסותיך לא ישכחו לך לעולם: ממש לאחרונה הוציאה מיכל צפיר, כוכבת הילדים המוכרת, ספר שמרכז את כל הטיפים שהיא עצמה ליקטה במרוצת השנים האחרונות, אותם טיפים שסייעו לה להשיל כ-30 ק"ג ממשקלה בהצלחה רבה. הספר מאוייר ונעים לעיון והוא עולה 99.99 ש"ח כך שגם בגזרת ההשקעה במחיר, את ממש ממש סבבה. להזמנות- www.michaltsafir.co.il



iittala  מרתף יינות יש לך?
תמיד ישנו האבא הזה שמשום מה מעדיף ללגום את כוסות היין שלו דווקא כשהוא באירועים חברתיים כאלה ואחרים ובסופו של דבר לא ממש זוכר איפה הוא ולכבוד מה התכנסנו. במיוחד בשבילו, ודי לחכימה ברמיזה, מומלץ כי תעניקו לו מארז (גם פריט אחד מתוך הסט זה בסדר) של " iittala". מדובר במותג יוקרתי למדי, שמאפשר לכל חובב יין (גם אם מדובר בכאלה שקונים בסופר), להרגיש מינימום בעל מרתף יינות משובח. דיקנטר  275 שח, כוס ליין מבעבע  שח 55 , כוס ליין לבן 50 שח, כוס ליין אדום 55 שח, להשיג :  iittala בן יהודה 246 תל אביב.




המארזים של יקבי ברקן יסגרו את הפינה
אם תרצו לפנק אותו עד הסוף, תוכלו לצרף לו גם מארז יוקרתי משגע של יקבי ברקן, המגיע בתבנית מלבנית עשויה פורצלן לבן ובתוכה זוג בקבוקי רזרב: קברנה סובניון ויין אמרלד ריזלינג קלאסיק לצד שמן זית כתית מעולה, דבש טהור ופורס תפוחי עץ. אמא הרי תתעלף על התבנית היפהפיה וכבר תחשוב איך תוכל לפרוס ולהגיש בה תפוחים ואבא רק ינפח עוד קצת את החזה וידמיין איך הוא מזמין את החבר'ה שלו למשחק הרמי במרתף היינות שלו . המחיר- 145 ש"ח בלבד.







הרמוניה בבית בטוח תהיה
המתנה הזו תכלס מתאימה לכולנו אבל הבה נודה על האמת; קורה שלפעמים, דווקא כשקופצים בניחותא להורים, נחה עלינו המוזה. (מרגישים בבית, מה זאת אומרת?!). לצורך העניין, הרמוניה לבית מאפשרת לכם לסגור לעצמכם את הפינה: הגיעו אל בית ההורים החג הזה עם מתנה מפתיעה ולא שגרתית- בדמות מעמד עיתונים שהוא ממש ממש במקרה גם סטנד לנייר טואלט. תוכלו להיות רגועים ובטוחים שעיתון יהיה, רק את העט תביאו אתכם ליתר ביטחון מהבית. להשיג ברשת הרמוניה לבית 79.99 שח.
 





נפשי חשקה בקומקום החליטה. חוות דרך התבלינים
כשמביאים מתנה מהצפון, זה ממש כמו להביא מתנה מחו"ל. תודו! אין ספק שאמא שלך תודה לך כשיוגש לה מארז מיוחד של חוות דרך התבלינים, היישר מבית לחם הגלילית :תערובת של תיבולים שונים ומשונים לצד קומקומי חליטה מברזל שמצויידים בחליטות תה משובחות... הכל שם. ניתן להרכיב את החבילה המושלמת על פי טעמו האישי של מקבל המתנה ולהיות בטוחים שלא רק יעריכו את זה שנסעתם עד שם, אלא שהבאתם משהו באמת על רמה.  המחירים בהחלט סבירים!
טלפון לבירורים: 04-9533405



מתנות כשקופצים לחברים:

ברוכים הבאים. גליפס.
לא משנה בני כמה אתם, תמיד יהיה איזה זוג חברים שרק חנך את ביתו המשותף החדש, או איזה חבר שהתחיל פרק ב' והכי מאושר להזמין אתכם לראות איך נראים מבפנים חייו החדשים. במיוחד עבור אלה, בעיקר אם אתם קונים מתנה משותפת מכל החבר'ה כי תכף ניגע בעניין המחיר, שווה לפרגן להם בשלט כניסה מעוצב של המותג "גליפס", שלט שניתן לעצב בהתאמה אישית ועל פי מגוון רחב של סגנונות. מסגרת השלט עשויה נירוסטת אל-חלד בגוונים לבחירה, ועליה זכוכית חלקה ויוקרתית המהווה בסיס לשלט, המשולב בתאורת לד קבועה או מחליפת צבעים. המעצבות הילה גם ואנה וייל העומדות מאחורי העיצוב של המוצר, הינן בוגרות שנקר ובעלת הסטודיו "מטקה", כך שללא ספק החברים המארחים יעריכו את הנימה התרבותית, הגישה האליטסטית ואת המחיר שלטובתו נאלצתם לעשות מגבית. 520 ש"ח ושווה כל אגורה. להזמנות: www.glyphs-design.com


מארזים לפנים. כלומר- לשיער. שוורצקופף פרופשיונל
לכל אחת מאיתנו יש את החברה המפונפנת, זו שגם אם היא לא בדיוק מפונפנת עם פנים של מספרה, היא תמיד תהיה עמוסה בתכשירי טיפוח לגוף ולשיער ותדיף ניחוחות של סלון טיפוח יוקרתי בלב פריז. במיוחד עבורה כדאי שתשימו יד על אחד מהמארזים החדשים של "שוורצקופף פרופשיונל" ותשתדלו לפני כן לברר מהו סוג השיער שלה מאחר והמארזים הינם ייעודיים: לשיער יבש, לשיער נטול ברק, הפחתת נשירה ועוד. החל מ-192 ש"ח. לבירור נקודת המכירה הקרובה: 1800-33-33-22 (ישנם מארזים המיועדים גם לגברים! )



מטענים ניידים של גטר טק. כמו אוויר לנשימה
ההוא שתמיד מגיע אליכם כשאין לו אוויר (או יותר מדוייק: אין לו סלולה והמטען לא עליו) ישמח מאוד לקבל מכם את המתנה המושלמת כך שתראו לו כמה שאתם באמת אוהבים אותו (ולא סובלים את זה שהוא מתעלק לכם על המטען כשגם אתם על 20%).  חברת גטר טק הישראלית מקבוצת גטר, מגישה לכולנו בלוני חמצן ניידים: מטען נייד לכל סוגי הסמארטפונים, הטאבלטים, קונסולות המשחק ועוד, בעוצמה הגבוהה ביותר של 5600 MAh, מתוצרת Inova. המטען מצוייד בכרטיס אלקטרוני המגן באופן מוחלט על מכשירי האלקטרוניקה בכל הקשור לרגישות טעינת יתר ולו 4 לדים לתצוגת קיבולת הטעינה במכשיר, נורת לד חזקה בחזית המטען לתאורת חירום שגם משמש כפנס וגם שלושה צבעים לבחירה: שחור, אדום וקרם. המחיר- 199 ש"ח (בסניפי דואר ישראל אפילו פחות) לבירורים נוספים בנושא:  http://www.getter-tech.co.il/


אי אפשר בלי מתנות לילדים:

קלאסיקה. קלסיקלטת.
לא פעם תהינו מתי יגמרו תיזוזי האגודלים על שלטי משחקי הטלוויזיה ואילו נזקים יצטרך הכוריאופרקט לתקן הודות לישיבה הכפופה אל מול האייפון והטאבלט. בואו נשים יד על הלב ונודה: היינו מעדיפים אילו הילדים שלנו היו משחקים ב"משחקים של פעם", כאלה שאנחנו שיחקנו בהם כשהיינו בעצמנו ילדים. חברת קלסיקלטת הקלאסית בעצמה, הולידה עבורנו את הנוסטלגיה מחדש: "המלך אמר" הינו ספר מצוין בו סיפורים קצרים ומשעשעים, כשבמהלך הקריאה בו חוזרים לפעילות הנאיבית של משחקי הדוק, הקלאס, חמש אבנים, סבתא סורגת וגומי. הספר כולל ערכות מלאות של כל חמש המשחקים שמניתי כאן כולל הדרכה מפורטת לשימוש (בכל זאת, מדובר בדור אחר). להשיג ברשת חנויות סטימצקי. אגב, לקראת חגי תשרי, מציעה החברה גם מארז מתנות מיוחד שכולל שירים, סיפורים ומשחקי הפעלה שמיועדים לראש השנה, סוכות ושמחת תורה: סולמות וחבלים, דיסק שירים וסיפורי חג. המארז מושלם לנסיעות והינו בבחינת חובה בכל בית בו ילדים. www.clasikletet.co.il


מחסני תאורה מאירים את הבית
ההאטה במשק היא לא סתם ססמה. חשים אותה בכל פינה. הילדים לא מזמן נכנסו לשנת הלימודים החדשה ואני אומרת; תנו להם תשומת לב שהיא שתיים באחד: גוף תאורה מדליק ומעוצב שיהיה גם מתנת חג חביבה וגם אלמנט תאורה שיוצב על שולחן העבודה. ברשת מחסני תאורה לקחו את העניין הזה מאוד ברצינות וניתן למצוא אצלם מגוון כל כך רחב של גופי תאורה שונים ומשונים, עומדים על רגל או תלויים על הקיר- במגוון סגנונות וצבעים ולא פחות חשוב, גם כאלה ממותגים עם דמויות מהסרטים. לא יהיה ילד שליבו לא יואר; ורק החל מ- 29 ש"ח!







מיאוווו חתולה! יעד פרזול
החמודה שלכם וודאי לא תשכח את הרגע בו תגישו לה את השרפרף של יעד פרזול. אל גחכו ואל תזלזלו: מדובר בפריט לכאורה לא רלוונטי, אבל- רלוונטי מאוד: הצעירונת של החברים הטובים ביותר שלנו לא מצליחה להגיע אל המדפים העליונים ביותר בארונה ותמיד נאלצת לעמוד על כסא העבודה שלה, זה שמצוייד בגלגלים, ממנו לא פעם החליקה ונחבלה. כשהיא ראתה את השרפרף המנומר, הו אז היא לא רק אמרה תודה, אלא העלתה אותו לפייסבוק שלה והחברות כבר חמדו אותו לעצמן. יעד פרזול, 64 ש"ח.



תמיד יתקבלו בשמחה. משקי הקופסה של אורדע
משחקי הקופסה של חברת אורדע הוותיקה והטובה תמיד יעשו את העבודה: מי הזיז את הגבינה, בית בובות, מגנטו ועוד הינם רק חלק משלל משחקי החשיבה, האתגר והיצירה של אורדע והילדים תמיד ישמחו לקבל אריזת עטיפה, לקרוע אותה ולגלות שמסתתרת מתנה שתדבר אליהם בגובה העיניים ועדיין תדע לאתגר אותם. המחירים משתנים בהתאם לרשתות השיווק השונות אבל מדובר במחירם השווים לכל נפש, והפריסה ארצית. חפשו את הקופסאות עם הלוגו של אורדע.







מותק של דבר. סטודיו אדוושק'ה
מאסטר שף ישובו בעונה חדשה לצד עוד ריאלטי מדובר בתחום האוכל שבינתיים כולנו עוסקים בספקולציות לגביו. מה שכן, אני כבר יודעת מה אתן לקטנה שלי בחג הקרוב: סינר בישול משגע של סטודיו "אדוושק'ה", שמתלבש מושלם על ילדים בני 2-5 ומגיע בגוונים של וורוד-לבן וירוק לבן. בכל סינר ישנו כיס ובתוכו מתכון לעוגת שוקולד נפלאה. הקשיבו נא לי: הילדים יהיו שותפים מלאים להכנות לקראת החג ואם הדבר דווקא יקרצץ במקום שיקל, שלחו אותם לשולחן העבודה שלהם לשקוד על עוגת השוקולד כקינוח לכל האורחים. זה יעבוד כמו קסם ויעסיק אותם זמן רב. מוצר מתוק, 49 שח, להשיג בסטודיו "אדוושק'ה", רחוב הלילך 73 רעות, 08-9262310





את נעולה על זה? Koollaces
שרוכי הסיליקון, מסתבר, הם הלהיט העכשיוי ואם עוד לא שמעתם עליהם סימן שהילדים שלכם פשוט לא בגיל הנכון. בני נוער וגם כאלה שעוד שניה מתבגרים, לא מוותרים על שילוב הרצועות הגמישות הללו בסניקרס שלהם ואם אפשר לערבב את הצבעים ככה שזה יראה "משוגע" או "פאנקי", (בחיי ), מה טוב. השרוכים הללו מגיעים במגוון רחב של צבעים והדרך הנכונה ביותר לכנות אותם היא- Koollaces. בכל אריזה 6 זוגות שרוכים המתאימים לזוג נעליים והמחירים? החל מ- 35 ש"ח למארז. ניתן להשיג באתר החברה, http://www.koollaces.co.il, ברשת סטימצקי, קרביץ כפר השעשועים, הפיראט האדום וגם בטוייז אר אס.

רוח נשית ברשת ג.ר.א.ס
אסיים עם מתנה שתעשה טוב על הנשמה גם למקבליה וגם למי שמעניק אותה: עמותת "רוח נשית" חברה לרשת חנויות התכשיטים ג.ר.א.ס ובאמצעותה מגישה תכשיט יפהפה שעוצב על ידי השחקנית יעל אבקסיס, אשר פעילה בעמותה כבר למעלה מחמש שנים. על התכשיט המעוצב בדמות שושנה ואשר מגיע בשלושה גוונים לבחירה (פליז, כסף מלא או ציפוי זהב), חרוטות מילות עידוד והעצמה ובכך ניתן להעניק מתנה אישית, בעלת ערך מוסף אמיתי לאדם אהוב. כל ההכנסות ממכירת התכשיט יועברו כתרומה לעמותת "רוח נשית".המחיר- 149-249 ש"ח בהתאם לדגם.  להשיג ברשת חנויות ג.ר.א.ס עד גמר המלאי.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה