6 באוג׳ 2013

אז מה באמת הכי חשוב שנקח איתנו לבילוי משפחתי רטוב?!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
מסתבר שזוהי שאלת השאלות. האקלים הים תיכוני ממש דוחף אותנו אל זרועותיהם המצננות של המים; בין אם נבחר בבילוי על חוף הים או ברביצה על שפת הבריכה, הישראלים פשוט משתגעים על בילוי משפחתי רטוב ורצוי שיהיו בתמונה גם אבטיחים, ענבים, קרטיב ואם אפשר גם איזו בירה טובה.
כמי שבכל יציאה שכזו אל אחת מהזירות המבוקשות עושה את אותה הטעות ומעמיסה עד בלי די את תיק הספיידרמן המתפקע, שוכחת באופן קבוע את כסאות הים ליד הדלת ומשאירה את התזת החומר דוחה היתושים לרגע האחרון לפני הכניסה אל המים (כי בבית הם פשוט לא מוכנים שאתקרב אליהם עם המיכל ומעכבים את היציאה), החלטתי לבדוק מה באמת באמת יהיה אסון אם נשכח בבית ואיך אפשר להפוך את השהייה המשפחתית הכייפית הזו, לכייפית באמת.


הילדים שלי יודעים; לא יוצאים לפני שכולם מרוחים. במקדם הגנה כמובן. כנראה שההתזה הבאה, זו של חומר הדוחה יתושים ושאר מוצצי דם מעיקים, כבר קשה עליהם והם פשוט מתנגדים לה בתוקף. ההתרוצצות בבית בצעדי רדיפה מצליחים להתיש אותי ואני מוותרת. מוותרת אך לגמרי מתחרטת ("אמא! עקץ אותי יתוש חצוף!" ובכי הכולל גרד נמרץ שיחד עם מי מלח צורבים הופך לקוקטייל קטלני. אתם קולטים את התמונה נכון?). ובכן, כעת, מכשגיליתי את המגבונים הלחים ששינוי לילדודס שלי ולי את החיים, אין יותר וויכוחים:  חברת נוברטיס קונסיומר ישראל, ענקית התרופות שאחראית על הפלא שכולם מכירים "פניסטיל", הוציאה תחת ידה מוצר נוסף, שאופן השימוש בו הופך אותו לכזה גאוני נוסח "איך לא חשבו על זה קודם": "פנגד-תוש" הינם מגבונים לחים, נעימים למגע, 15 בחבילה, שארוזים כל אחד בעטיפה אישית קשיחה שניתן לשאת אפילו בכיס האחורי של המכנסיים. המגבונים מכילים חומר פעיל ידידותי לעור שנקרא-  IR3535, הדוחה יתושים והם ניתנים לשימוש גם בילדים מעל גיל שנה. הופתעתי מאוד מריחם הנעים של המגבונים ועוד יותר הופתעתי מכך שהם אינם דביקים על העור ולא מותירים תחושה שמנונית או מעיקה על הגוף לאחר המריחה. המדד הטוב ביותר שלי היה הילדים, שהסכימו לנגב את גופם באופן עצמאי לגמרי, נהנו מהעובדה שזה הגן עליהם מפני העקיצות והרגישו חופשיים מכל התזה. ההמלצה הרשמית היא למרוח מגבון שכזה בכל ארבע שעות על העור, אנחנו מצאנו את המגבון יעיל אפילו לפרקי זמן ממושכים מכך. 29.90 ש"ח למארז של 15 אריזות אישיות, להשיג בכל רשתות הפארם ובקופות החולים.

אצלי, הילדים פשוט משוגעים על מים. קשה מאוד מאוד להוציא אותם להפסקת מים, נשנושי פירות ואפילו הקרטיב לא ממש קורץ להם מבחוץ! ובכל זאת, ישנם לא מעט קטנטנים שהמיצוי שלהם את המים מגיע די מהר, או שהם פשוט משתעממים ומחפשים תעסוקות שגם ארמונות החול ובורות המים האימתניים ביותר כבר לא יכולים להם. חברת משחקי יצירה הוותיקה והאיכותית הביאו אותה- ובגדול. כשהבאנו איתנו את ערכת הצביעה הייחודית העמידה במים, הפכנו להיות האטרקציה התורנית ולא נעים לי לספר, ילדים אחרים פשוט לטשו עיניים אל אלה שלנו וביקשו מבלי להגיד מילה, להצטרף לפלא: ערכות הצביעה היחודיית של משחקי יצירה מגיעות בשלל וריאציות וסגנונות הכוללות, למשל, שני משטחי צביעה של פו הדב וערכת צבעים ייחודית, אותיות רכות נצמדות להרכבת מילים להן מצורף סט טושים לחיצים בצורה של סוסוני ים חמודים וצבעוניים... משטחי הצביעה קשיחים ועמידים, הטושים איכותיים באופן מפליא והקטנטנים פשוט יושבים להם בחברותא וצובעים משטחים מבלי לחשוש שהמים ימחקו או שיהרסו לחלוטין את הדפים. אהבנו, אהבנו והמלצנו בכל פה! מדובר בשיחוק השיחוקים ואנחנו לגמרי מתלהבים. טיפ קטן להורים: הילד שונא לעשות מקלחת? תולש את שערותיך בכל פעם שאת מתקרבת את שפורפרת המים? הושיבי אותו עם אחד ממשחקי היצירה המופלאים הללו ואני בטוחה שזה יעבוד כמו מטה של קסם! המחירים שווים לכל נפש- בין 40-60 שח וניתן להשיג בכל רשת או חנות צעצועים שמכבדת את עצמה. לכו על זה.

כשמדובר במשפחה שכוללת גם קטנצ'יק שלא מוותר על השנ"צ שלו, אל תוותרו על שמיכת הרביצה המפנקת של סימפלי גוד (מותג הבית של שילב, למי שעוד לא יצא להכיר). מדובר במוצר איכותי ביותר שמתפקד גם כשמיכת פינקניק צבעונית ונעימה למגע וגם כמשטח רך עליו ניתן להשכיב את הבונבון ואף לכסותו. השמיכה גדולה במיוחד (1.43*1.43), היא קלת משקל והבד המוצלח שלה מאפשר שימוש נוח ונעים בכל עונות השנה. בצידה התחתון היא חסינה לחלוטין בפני מים כך שניתן להניח אותה על דשא לח ללא חשש ואפילו על חול הים! מיותר לציין שהשמיכה הזו עומדת בכל התקנים הבין לאומיים המחמירים ביותר למוצרי תינוקות. השמיכה מגיעה כשהיא מקופלת בתוך תיק פלסטי שקוף שניתן לקחת לכל מקום ולאחר שימוש ניתן לכבס אותה על פי ההוראות שמופיעות על הטיקט שלה.  אנחנו פשוט התאהבנו באיך שהיא נראית, מרגישה ומתפקדת. 189 ש"ח ושווה כל שקל, להשיג ברשת שילב (www.simplygood.biz).


ואם כבר להתפנק בשנ"צ, תקשיבו לי חברים, אל תוותרו העונה על אחד המוצרים הגאוניים שנתקלתי בהם לאחרונה (לפחות תפנקו את המשפחה שלכם לקיץ הבא) : Guro-Outdoor, אוהל צל משובח ביותר שמהווה הכלאה מושלמת פשוט בין אוהל לשמשיה. כן כן, רק תציצו בתמונות והן שוות הרבה יותר מאלף מילה: מדובר במעין משטח רביצה מקורה שעשוי בד איכותי ועמיד במיוחד המספק גם הגנה מפני קרינת השמש (UPF50+) ואשר פתוח בכל חזיתותיו לטובת מעבר אוויר מיטבי והצצה ב360 מעלות אל הסביבה ואל הילדים, כמובן. ל GURO מגוון תצורות, כך שכל משפחה תמצא את הגורו הזה שמתאים לה במיוחד, אפילו כזה שיכול להכיל בנינוחות משפחה של עד 8 נפשות ! מאז שגילינו את האוהל הזה,  בילויי השבת שלנו בים התארכו אף יותר: הילדים מוצאים צל ומשטח נעים לשכיבה או ישיבה מבלי להזיז את עצמם כשהשמש מחליטה לטייל בשמים, אבא יכול לקרוא עיתון מבלי לסוכך ביד השניה על העיניים או העיתון ואמא... הו לא תאמינו מה הצלחתי לעשות בתוך האיגלו הקטן הזה שלי... שוחחתי בנייד, נימנמתי לסירוגין עם חצי עין פקוחה, הצלחתי להגיש פירות מבלי שיקושטו בשביבי חול ים ואפילו הצלחתי לשחק עם הילדים משחקי קופסה מבלי שהחלקים יטבעו בחול או שיתלכלכו לנו הידיים! הללויה. בהתחלה, אני מודה, היה נדמה לנו שמדובר במפלץ קטן שיהיה לנו קשה לקחת איתנו ממקום למקום והטרחה שבהרכבה, תייאש אותנו עוד לפני שנתחיל; הופתענו ללמוד שההקמה של האיגלו שלנו היא פשוטה ונוחה (ממליצה בחום לא לוותר על ההדרכה המצורפת ושינונה מספר פעמים) וגם הקיפול היה די פשוט בשעה המאוחרת. ניתן לעשות בו שימוש מצויין על החול של הים וגם על הדשא שבצידי הבריכה, הוא מצוייד בבזנטים לעגינה מיטיבית.  הGURO מציע מגוון רחב של דגמים, החל מאלה שהופכים לאוהל קמפינג סגור לחלוטין, עבור בכאלה שניתן להרכיב להם עוד "קירות" לסגירה מודולרית וכלה באוהלים קטנים יותר שמתאימים לזוגות צעירים מפונקים.  לא משנה באיזה דגם תבחרו, תוכלו להנות מאחריות לשנה, ולהיות בטוחים שאתם בידיים טובות, תרתי משמע. טווח המחירים נע בין 299-749 ש"ח ובשביל בית נייד, (די מעוצב, יש לומר), המחיר לחלוטין סביר. www.guro-outdoor.co.il אהבנו!


על מנת שהזכרונות יהיו צרובים לעד (דיגיטלית או באופן המודפס), מומלץ לצלם. הסמארטפונים גם ככה בסכנת הכחדה קיומית כשהם בחוף הים (ואף מילה על גנבי-חוף סידרתיים), ולכן אני ממליצה לכם בחום רב מאוד על מצלמות ייחודיות של אולימפוס, שעושות את העבודה נפלא גם מתחת למים (!), קומפקטיות, יפות באופן כזה שמזכיר את הסמארטפונים ונכנסות לנו ללב ולכיס בקלות רבה. המצלמות התת מימיות הללו של אולימפוס מגיעות במגוון דגמים (םTG320, TG630 ,TG830), כולן עמידות בפני זעזועים ונפילות ופועלות נפלא מתחת למים. הן בעלות רזולוציה איכותית ביותר ומשקלן 155 גרם בלבד- כולל סוללה- מה שהופך אותן להפך הגמור ממצלמות הענק המעיקות שבשל גודלן ומשקלן, בדרך כלל נשארות בבית ביציאות מהסוג הזה עם הילדים. שימו בצד את כל זה ותוסיפו תפריט תפעול בעברית צחה, כך תקבלו את המוצר המושלם שגם מגיע במספר צבעים נחשקים. את המצלמות ניתן להשיג בכל חנויות הצילום, רשתות השיווק בחנויות החשמל והאלקטרוניקה, מומלץ לבקר באתר המשווק: www.getter-consumer.co.il


--------------------------


2 תגובות: