27 ביולי 2013

"יפית" סדרת טיפוח לגוף מבית רמי לוי שיווק השקמה

ואם השם הזה נשמע לכם מוכר, זה בגלל שעל יפית אטיאס שמעתם לראשונה בתוכנית "בוס בהסוואה".

יפית מנהלת השיווק ברשת רמי לוי, ולא במקרה בתו של הבוס הגדול, מוכיחה שהכיסא שניתן לה הוא בזכות ולא בחסד ומשיקה סדרת טיפוח לגוף הנושאת את שמה.


כמצופה ממוצרים מבית רשת הדיסקאונט שמפתיעה אותנו כל פעם מחדש עד כמה זול ניתן להיות, המוצרים במחירים מגוחכים עד כדי בכי, ובשל כך נדמה שעשויים מרכיבים נחותים.
אבל לא כך הדבר.

מדובר בסדרת מוצרי טיפוח לגוף מפתיעה מאוד. (ללין למשל ממותגים כרשת איכותית, אך מרבית מוצריה עשויים מחומרים נחותים כמו שמן מינראלי ו SLS – מקציף אגרסיבי שמיוחסות לו תכונות גרועות).
כל התכשירים בסדרה לא מכילים פראבנים (חומרי שימור אגרסיביים) ו SLS. הניחוחות שפותחו בשיתוף פעולה עם חברת בשמים ידועה מצרפת בהחלט עונים על התואר נעימים ומפנקים ולא נופלים למקום התוקפני, החריף והגס.

חווית השימוש 

 

מפתה ומפנקת: קרם הגוף בניחוח יפית שהתנסיתי בו היה מתוק עם רמיזת וניל רומנטית. הוא נספג בצורה מושלמת בעור והריח נשאר כענן לזמן רב. כיף לצאת מהבית ביום חם ולהרגיש לאורך כל היום כאילו רק יצאתי מהמקלחת.
פילינג הגרגרים, עדין עדין עדין עדין, מעסה את העור, ממריץ את מחזור הדם ומסייע בהנשלת תאים מתים ועידוד התחדשות העור (מושלם למרפקים ועור הידיים).
תחליב הרחצה שהתנסיתי בו היה בריח המושק – ריח שלרוב לא חביב עלי מאחר ובמרבית המקרים מגזימים איתו. יפית פשוט שיחקה אותה והביאה לנו כאן תרחיץ גוף עדין בהקצפה בינונית (זכרו ללא SLS  שה חשוב מאוד!) וריח מרומז ורענן (של מושק!) ותחושה של אחרי מקלחת לאורך כל היום.

אני חושבת שמעבר להכל יפית הוכיחה לנו שאפשר להנגיש מוצרים טובים לקהל הרחב.
כל אישה בכל מגזר זכאית לתת לעצמה זמן של שקט, של טיפוח עצמי ותחושה שהיא נראית מליון דולר.
האפשרות של להשקיע בעצמך ולקבל תמורה הולמת מבלי להרגיש שנשדדת היא אפשרית. הרי בסך הכל אנחנו כנשים נעדיף תמיד משהו שהוא בעל ערך יותר ממשהו שהוא בעל מחיר.
כל הכבוד!

מחירים:


קרם גוף – 14.90 ₪.
פילינג – 16.99 ₪.
תחליב רחצה –12.99 ₪.
מבשם בדים – 17.9  (מבשם בדים יפית בניחוח שמזכיר מרכך כביסה כזה שמשאיר שובל בארון או בחלל).

להשיג בשלב זה רק ברשת רמי לוי.



 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תגובה 1:

  1. סדרת מוצרים מאוד מוצלחת לדעתי וכן המחיר ממש משתלם.

    השבמחק