11 ביולי 2013

תמי דביר – ייעוץ וקריאה בקלפי טארוט



אני בן אדם שמזגזג בין החשיבה הלוגית למיסטית, נעה בין מציאות, רוחניות, דמיון ומעשיות.

אני מעניקה לכל דבר הסבר קונקרטי, אבל נשענת על גבולות בלתי ברורים, על תקרה ללא סוף ומרגישה מושפעת לעיתים ממשהו שאינו בשליטתי.





לקלפי הטארוט יש "שם" של מיסטי הארד קור, אבל למעשה מצאתי שהייעוץ בקלפי טארוט, עונה על שאלות שלרוב אנחנו יודעים את התשובה עליהן, אבל פוחדים להתמודד, מתלבטים או לא בטוחים בעצמנו מספיק כדי להאמין באמת. פתיחה בטארוט הוא סוג של מראה, פסרספטיבה חיצונית, מורת דרך. אין כאן שום מיסטיקה. הכל רשום בנו בתוך עצמנו. לכן המילה "פתיחה" בקלפים נשמעת לי קצת מפחיתה בערך. כי מדובר בייעוץ אמיתי ומתן מענה נקודתי למקומות בהם יש שאלות.

אל העולם הזה התוודעתי דרך תמי דביר שלמען הגילוי הנאות, אציין שאני מכירה כבר לא מעט שנים. (הילדים שלנו חברים עוד מהגן). אני מכירה אותה עוד בתקופה שהצד הפיזי של החיים הוא זה שהעסיק אותה.
לפני כ- 6 שנים עשתה
STOP  ופנתה למקום השלם יותר מנטלית, הרגוע יותר מבחינתה וגילתה שיש לה את זה.

תמי היא מה שנקרא "פותחת בקלפים" אבל היא לא מכשפה. אין כאן גינוני  גורו ולא תמצאו אצלה במסדרונות תור ארוך של מאמינים שחיכו חודשים למוצא פיה בשביל פגישה של 5 דקות–הכל אלגנטי, פרטי, דיסקרטי, אחד על אחת והפגישה מתואמת מראש.



היא מייעצת בקלפים ששייכת לדור החדש של "הפותחות" – או יותר נכון יועצת ומדריכה באמצעות קלפי טארוט.
ברגישות ובדייקנות, היא מלווה את המתייעצ/ת דרך נבכי נפשו, בפינות הנסתרות והעדינות ביותר.
התשובות שהקלפים מראים הן לשאלות שעולות על ידי הלקוח במהלך הפתיחה, וסדר הפתיחה של הקלפים הוא שמוביל לתשובה. לפתיחה מדוייקת ואיכותית, צריך אינטליגנציה רגשית מפותחת, אינטליגנציה אישית גבוהה ורגישות עצומה. אפשר לקרוא את מפת הפתיחה לכדי תשובה קונקרטית ואפשר לעבד אותה ולחבר בין כל הקלפים לכדי תשובה מורכבת ונקודתית לשואל ולשאלה.
במהלך היעוץ, לא מן הנמנע שהמטופל חושף ה שכבה אחרי שכבה של חייו. כמובן שהדיסקרטיות והאמינות נשמרות כערך עליון.

במהלך הפתיחה, תמי תדריך  את הלקוח לבדוק מהן השאלות שלהן צריך למצוא תשובה, ותראה לו מהי. אין לה גינוני גורו, אלא מבט חודר ונינוחות המאפשרת לה להיות כנה אבל בטוחה. תמי לא מגלה עתידות ולא תדבר על בריאות, אבל בעזרת הקלפים, תיגע במקומות שהשלכותיהם יכולים להשפיע. באהבה, בקריירה, בהורות, במצב הכלכלי או בכל מקום בו נדרש נקיון או תשובות. אנשים שמגיעים אליה נמצאים במקום של בדיקה, חיפשו אחר תשובה או צורך לגלות אותה. ולא בכדי מהחשובים והמובילים במשק הישראלי נמנים על לקוחותיה הקבועים והיא מעידה על כך שיצא לה לא אחת להיות צינור לתהליך כזה או אחר, שמאוחר יותר השתקף בחדשות.

לי היה בזכותה יותר קל להתחבר לעולם שנראה לי קצת, איך נאמר, עבודת אלילים?
הייעוץ אורך כשעתיים ובו ניתן להגיע לתשובות ממוקדות מאוד. אין כאן קסמים, אבל יש פתיחה של פלונטר, של מציאת דרך נכונה או תשובה.
 

אם אתם חסרי בטחון בעצמכם, בחייכם, נמצאים בתחנה, צומת דרכים, או קשה לכם, אתם יודעים את התשובה, הכח בידכם לעשות את השינוי. אבל, את השינוי צריך דווקא לעשות בעזרתו של אדם נקי, לא מעורב שיטע בכם את אותו בטחון בעשייה שלכם.

זוהי חוויה חזקה מאוד, שמאוד מחברת אתכם לעצמי שלכם. לוקח כמה ימים לעכל את כל המידע שעובר בייעוץ פתיחת טארוט, אבל בסופו של דבר מדובר בחוויה חזקה, מחזקת ומומלצת מאוד.

תמי מקבלת לייעוץ אצלה בבית באווירה כפרית בקיבוץ עינת. 
פרטי יצירת קשר 
טלפון:  0522-533-033 מייל:  tamidvir@gmail.com  
מחיר ייעוץ של עד שעתיים: 300 ש"ח. ערב נשים/מסיבת רווקות: 1500 ש"ח.

 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה