27 ביולי 2013

Soltick – סולטיק - קולר נגד קרציות



כן כן, גם לסנדי ופנקו מגיע אייטם משלהם.  הפעם נדבר על קולר נגד קרציות נושא מאתגר במיוחד לבעלי כלבים מושבניקים לאור פוטנציאל ההידבקות הגבוה.
לאחרונה הגיע לידנו קולר כנגד קרציות מבית חברת סולאנו, שמעבר להיותה חברה ישראלי שרק על זה ראוי שנפרגן לה, מייצרת קולר חדש נגד קרציות שעמיד ל 6 חודשים ואינו מאבד מיעילותו גם במים!!! והריח נעים ומרומז של שמנים אתריים.



תכלס 

 

מדובר בקולר יעיל במיוחד שמספיק לשימוש של עד 6 חודשים (בניגוד לחלק מהאלטרנטיבות שמבטיחות עד 4). הוא מכיל שמנים אתריים כמו לבנדר וגרניום, וחומרים שאף קרציה לא יכולה לפתח כנגדה עמידות, להבדיל מהאלטרנטיבות הקונבנציונאליות שעשויות מכימיקלים שאליהם קרציות יכולות לפתח עמידות.
השמנים מנטרלים את ריחו של הכלב, מבשמים אותו ואת סביבתו ומסייעים בדחייה של טפילים חיצוניים כגון קרציות, פרעושים, יתושים, זבובים ועוד. 

הקולר בעל מראה של רצועה קלועה. נוח לשימוש וסגירה ומסופק במבחר צבעים ובשלושה גדלים.
Soltick  מיוצר בטכנולוגית Slow Release (שחרור מושהה) המאפשרת לו לשחרר את החומר הפעיל בצורה מבוקרת ויעילה לאורך של כ 6 חודשים.

הקולר עמיד במים ויעילותו נבדקה והוכחה סטטיסטית.
קולר ‏
Soltick מסופק ב-3 גדלים ומותר לשימוש ב גורים החל מגיל חודשיים.

מחיר מומלץ:

‏קטן (לכלבים שמשקלם עד 8 ק"ג): 120 ₪.
בינוני (לכלבים שמשקלם בין 8 - 20 ק"ג): 132 ₪
גדול (לכלבים שמשקלם יותר מ-20 ק"ג): 148 ₪.
להשיג במרפאות הווטרינריות אתר סולאנו: www.solano.co.il  ובטלפון: 04-6308947

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה