13 ביולי 2013

Weddsite - ארגון אירועים חכם

חברת Weddsite מציעה שירותי הפקה וארגון אירועים תחת קונספט חדשני המאפשר חיסכון בכסף רב מחד במינימום טרחה הקשורה לארגון אירועים מאידך. איך זה עובד?


ל Weddsite הסדרים עם מאות ספקי שירותים ומוצרים בתחום האירועים, המעניקים ללקוחותיהם מחיר מיוחד ובלעדי תוך שקיפות תמחירית מלאה. הרעיון פשוט Weddsite חוסכים מכם את הזמן, הבירורים, השוואות המחירים והטלפונים שתבזבזו בחפשכם אחר גן האירועים  / קייטרינג / שמלת הכלה / סידורי הפרחים / די ג'י / איפור / שיער / הזמנות לאירוע שלכם ועוד.

תוכלו להחליט מתוך מבחר מצומצם של רעיונות שהותאמו לטעמכם במינימום טרטור ומקסימום יעילות כולל הצעת מחיר הוגנת שכוללת את כל ה"אקסטרות" שמצטרפות בדרך כלל להוצאות האירוע ולא נלקחות בחשבון בתמחיר המקורי.

התוצאה היא האירוע שחלמתם עליו בתקציב הגיוני שניתן לעמוד בו.

החדשה המרעישה יותר שגם שירותי הארגון/הפקה/תיווך שתקבלו כדי להרים את אירוע חייכם יהיו בעלות אפס!!! (0). זו לא טעות. פשוט, משתלם, חכם ובלתי נשכח.

בנוסף, לא תמיד צריך להיפגש. וודסייט השיקה אפליקצייה שימושית ופשוטה בעזרתה תוכלו להרים את האירוע שלכם.
המערכת מאפשרת לכם למצוא את הספקים האיכותיים שמוכנים לבוא לקראת הזוגות.
הספקים שלנו הם ההוגנים, המומלצים והאיכותיים ביותר מ-50 תחומים, מגוון התחומים מאפשר לזוגות למצוא את כל הספקים תחת קורת גג אחת,
כאשר כמעט בכל תחום יש אפשרות בחירה בין מספר ספקים מאותה התמחות.


מה שנותר למאורסים לעשות:

  1. לבחור מקום בארץ בו מתארגנים/מתחתנים.
  2. לסמן שירות בו מתעניינים.
  3. להזין פרטי התקשרות.
  4. להתרשם מהספקים הרלוונטיים באמצעות דיוור  ולקבל הצעות מחיר מאותם ספקים.

מעולם לא היה קל יותר למצוא ספקים לחתונה.
השירות ללא תשלום.


לאפליקצייה: www.sapakim.org
טלפון: 052-2318-672
לאתר: www.weddsite.co.il



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תגובה 1: