16 ביולי 2013

לה רוש פוזה – תחליב הגנה לפנים עם גוון


עם עדיין לא הפנמת זאת אז כדאי שתתחילי. שמש היא הגורם מספר אחת בהזדקנות, פיגמנטציה וקמטי עור.


אז יופי. את צעירה והעור שלך מתוח כמו עור של תינוק, והשיזוף מחמיא לך (יופי יופי תמשיכי לשכנע את עצמך), אבל יבוא היום ובו תסתכלי במראה ותרוצי לקוסמטיקאית/רופא כדי להצעיר את העור, מה שיתן לו אפקט "מטופל" ולא מראה טבעי. אם את רוצה באמת להישאר צעירה או לפחות לדחות את טיפולי האנטי אייג'ינג המשמעותיים, מוטב שתימנעי משמש בכל גיל. 


העובדות מדברות בעד עצמן, נשים שנחשפו פחות לשמש, נהנו ממראה צעיר יותר בגיל בוגר.
זה לא מעניין אותך עכשיו? חבל. 

היו תקופות שעמיתותי לעבודה הסתכלו עלי בעת שמרחתי את עצמי בקרם הגנה לפני שיצאתי הביתה ואמרו לי "את לא חושבת שזו שריטה??" היום אני מחייכת ואומרת לעצמי "איזה כיף שאני לא צריכה להזריק והן כן".
שמש היא קרינה לא רצוייה נקודה, וככל שתקדימי את ההמנעות מהחשיפה אליה, תודי לעצמך מאוחר יותר.
ואני לא מדברת רק על שהייה בבריכה או בים. אני מדברת על הליכת הבוקר שלי (בסביבות השעה 6:30).
קרינה יש בכל שעות היום. אני מדברת על יציאה בבוקר לעבודה, לקפוץ לשנייה למכולת או סתם להוציא את הראש מהחלון לתלות כביסה. לכל חשיפה יש משמעות שמשפיעה על הזדקנות העור.

עכשיו אחרי שעשיתי לך מצפון (אם עשיתי) נדבר על מוצר חדש ומדליק שאני משתמשת בו לעור הפנים.
רק  אציין שבאופן כללי קיים בי הפרדוקס של הצורך מול הפרקטיקה. אני משתמשת במקדמי הגנה בעלי שיעור סינון של
SPF  30 ומעלה, אבל לא כולם טובים לי. כי ככל הריכוז של חומרי ההגנה גבוה יותר, כך אני סובלת מגירוי חזק יותר = אלרגיה.

חשוב לי להשתמש במוצרים עדינים יחסית, איכותיים אבל היפואלרגניים שלא יצרו גירוי.
המוצר שאני הולכת לדבר עליו הוא כזה. איך לא הוא מגיע מבית המותג הצרפתי המדהים לרוש פוזה  
LA ROCHE–POSAY.


על אנתליוס XL אקסטרים פלואיד עם גוון

 

מדובר בתחליב פנים SPF 50 עדין מאוד, עם גוונוון קל שנותן גימור יפה ועדין  ואחיד לעור.
התחליב מעט שמנוני, אבל נספג היטב בעור ומשאיר בו ברק של בריאות (מי אמרה זוהר ולא קיבלה???)
כאמור המוצר מתאים גם לבעלי עור רגיש בשל כמות מופחתת של מסננים כימיים.
במוצר אין בושם או פראבן (חומר שימור שנחשב לאגרסיבי).
עשוי בטכנולוגייה- MEXOPLEX® המשלבת מסנני  Mexoryl SX® + Tinosorb® המכפילים את ההגנה מפני קרני UVA ו- UVB.
מחיר מומלץ: 148 ש"ח.
להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה