25 באוג׳ 2013

ניחוח של חג באוויר

מאת: כרמל פלג

האווירה הזו שאני מדברת עליה לא בא לידי ביטוי דווקא בזה שאנשים פתאום  מחייכים יותר זה אל זה כשהם גודשים את חנויות המתנות ומעמיסים מכל טוב באוירה ששמורה רק לחגי תשרי, אני מתכוונת לריח... הריח באוויר, דווקא זה ששמור לחג האביב והנקיונות, לפתע מגיע אל אפי מכל פינה ואם לומר את האמת, מדובר בניחוח מצויין שמתלווה אליו ברק מנצנץ של פרסומות. אסביר:

בדרך כלל הבהלה סביב חגי תשרי כרוכה בחיפוש אחר בגדי החג המשובחים עבור הילדים (גם לזה נגיע, תעקבו) ואחרי מתנות החג המוצלחות ביותר עבור בני המשפחה (גם מזה לא נתחמק, תעקבו גם כאן). השנה, משום מה, הבחנתי בכך שלא מעט בתים אימצו לחיקם מוצרי ניקוי חדשים וריחניים, שעושים עבודה לא רעה בכלל, כאלה ששווה לאמץ כל השנה- בטח ובטח דקה לפני שהחג כבר כאן. ריכזנו עבורכם את ההמלצות על המוצרים החדשים והמוצלחים ביותר בהם נתקלנו לאחרונה:

מיסטר מאסל, כי כל בית צריך שרירן
ממש לא מזמן נכנס לחיי מיטסר מאסל, נוזל מסוקס, ריחני להפליא, ממרק ומצחצח כל משטח מבלי להזיק לו כלל! מדובר בסדרת מוצרי ניקיון שבעולם היא כבר שם דבר, שמחטאה כל פינה בבית במגוון די רחב של ריחות מבית "גלייד" שינעימו כל חוטם בררני: לבנדר, "רעננות בוקר", "אוויר פסגות", חבצלות ופרחי בר. כבר כשפתחנו את הפקק הניחוח פשט בכל הבית והגוון הרענן של הנוזל עצמו שטף את הסמרטוט במין צבעוניות כזו שמשרה ביטחון: יהיה בסדר, אני אשתלט על הכל, (נשבעת לכם, הוא דיבר אלי). בכל מקרה, עם הנוזל הזה אפשר לנקות הכל: רצפות, קרמיקות, פנלים אפילו את השיש במטבח ואת שלבי התריסים ניקינו איתו והניחוח היה בלתי ניתן להשתלטות, דבר שגילינו כשהשכנה מלמטה שאלה במה אנחנו משתמשים. ניצחון קטן לבית מהקומה מעל! מיסטר מאסל הינו אנטי בקטריאלי ומחירו בהחלט שווה לכל נפש: 22.99 שח לבקבוק המכיל 3 ליטר! ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ והמחמירים שביננו ישמחו לדעת שמדובר בסדרה לה חותמת הכשרות של חתם סופר.

גלייד. התזה אחת שתעשה את ההבדל
אני תמיד חוששת שמא ניחוח הנקיון בבית יתפוגג בטרם האורחים יגיעו ומעדיפה להעביר עוד ניגובון עם סמרטוט לח ככה בשביל האווירה בנחיריים. מזל שגלייד פטרו אותי מעונשו של סמרטוטון-אחרון-זה והמציאו את הספריי האוטומטי הבייתי. מדובר במכשיר די מעוצב, לא מאוד גדול, כזה שניתן להצניע בכל פינה בבית- לו כפתור תזמון לשחרור הניחוח (9,18 או 36 דקות). הפיתוח האחרון של  המוצר כולל גם כפתור לרענון מיידי, כזה שבכל לחיצה עליו משחרר בוסט של תרסיס ריחני ומרענן לאוויר. התרסיס עצמו מרוכז דיו כדי לרענן בניחוחו גם חלל גדול כמו סלון והמגוון של הניחוחות משגע כמו שרק גלייד יודעים. חייבת לציין שהופתעתי שכל מארז שכזה כולל גם מיכל מילוי וגם סוללות במחיר של 39.99 ש"ח (תמהרו ותרכשו לפני שאוגוסט נגמר, כי אז המחיר חוזר ל-69.99 ש"ח). המוצרים של גלייד מיובאים לישראל על ידי אס.סי.ג'ונסון ועל זה נאמר להם תודה וחג שמח.

החיים יפים אם רק מעיזים. ומתיזים.
גם חברת סנו לא משאירה את הזירה הזו מבלי שתשלוט בה ביד רמה והשיקה לאחרונה את סדרת "סנו FRESH HOME" , מדובר בסדרת מבשמים חדשה לבית, נטולי גז לחלוטין המגיעים בחמישה ניחוחות משכרים: לבנדר-פרובאנס, בוקר אביבי, כותנה מלטפת, פריחת היסמין ווניל קוקוס. הניחוח עדין מאוד והעובדה שהמוצר אינו מכיל גז איפשרה לי בלב שלם להציב בקבוקוני מבשמים אלה בחדרי הילדים. כמה נפלא שהחורף מעבר לפינה והחדר כבר לא יריח מגרביים?! 19.90 ש"ח בלבד ברשתות השיווק השונות.

ריצפז סנו בניחוח מאסק.
היינו עושים עם זה מקלחת צרפתית אם רק היה לנו האומץ
ממש בדומה לזה שאני חוששת שמא הניחוח יתפוגג, אני חוששת שמא כתם קטן ולא מתוכנן של הרגע האחרון יעיב על הנצנוץ הבוהק של הבית (כן, כזו אני, יסודית. לא אובססיבית!) ותמיד יש בנמצא מגבוני רצפה חד-פעמיים לניגובי מיץ,שוקו, פירורים ושאר לכלוכים כייפים קטנטנים שמותירים אחריהם הילדים. ממש לפני שבוע גילית שסנו הוציאה גרסה משופרת של אותן מטליות רצפה לחות שאני משתמשת בהן באדיקות- בניחוח מאסק מעלף. תקשיבו, מדובר בלא פחות מאשר המצאה גאונית: המטליות רחבות, עבות דיין, ספוגות בנוזל מאסק ריחני שאינו גורם להחלקה. היו שטענו שהרצפה מעט דביקה אחרי השימוש, אבל תקשיבו לי טוב, אל תחמיצו בשום  אופן את השימוש במוצר ואם אתם חשים דביקות קלה, תספיגו את המטלית בשליש כוס מים קרים ותעשו בדיוק את אותה הפעולה הרגילה. מדובר בהתמכרות חדשה. "ריצפז פרש" מטליות לחות לרצפה, 14.90 ש"ח בכל רשתות השיווק. אגב, התגנבה לאוזניי הידיעה שהסדרה תכלול בהמשך גם ניחוח לילך-לבנדר.

תמיד אמרו עלי שאני עקשנית מלידה. לפחות עכשיו זה בטוב! ניקול
מכירים את זה שהאורז נדבק על המפה? ושאיזה מטבל דביק נצמד לשיש או לרצפה ולא רוצה להפרד ממנה באמצעות ניגוב אחד פשוט? אלו מסוג הדברים שמסוגלים להטריף ולא רק אותי. כשאני רואה את שאריות המאכלים צונחות להן ורואה בעיני רוחי את עצמי מחוייבת לשלוף את ספוגית הסקוטצ' של הכלים ולשפשף, זה עושה לי את הרגל לקופצנית. מה אני יכולה לעשות... לא נשלט. בכל אופן, חברת מוצרי הנקיון למטבח "ניקול", מבית חוגלה קימברלי, מחדשת כל הזמן ומוציאה תחת ידה מוצרי איכות נוסח "איך לא חשבנו על זה קודם". המטליות הלחות לקרצוף לכלוך קשה של ניקול זו דוגמה מצוינת למה שאני מתכוונת אליו: המטליות מוזנות היטב בחומר ניקוי וכך- מצליחה כל מטלית להתגבר על אותן תקרובות שנצמדו היטב לשיש, משל החיים תלויים בו. מדובר במטליות שניתן לחטא איתן משטחים, הן אנטי בקטריליות ואפשר לעשות בהן שימוש גם על הכיריים מבלי לחשוש לשלומם. 12.90 ש"ח בלבד!


בסוף עוד תגידי שאת גם עושה את הכלים!
מטלית חכמה של ניקול
כשזה בא, זה בא בקצב, עוד מבית היוצר של המומחית למוצרי הנקיון למטבח, השיקה ניקול מוצר ייחודי נוסף, שעושה סוף מופלא לכל גלילי סמרטוטי הכיור שמתבלים (ומסריחים) אחרי יומיים. זה נכון, שוטפים אותם, סוחטים ואפילו מייבשים את הסמרטוטים האלה אבל הריח ולעיתים גם הסבון, דבקים בהם מבלי שתהיה תקנה. המטלית החכמה של ניקול נחשבת כחד פעמית, (אבל בנינו, ניתן לעשות בה גם שימוש חוזר), ופוטרת אותנו מעולה של הרב פעמית הקודמת. היא מגיעה בקופסת צץ-רץ שניתן להניח על השיש מבלי שהיא תכער אותו- כי גם זה חשוב- והיא נפלאה: רכה, עבה דיה ומאפשרת שימוש נוח והיגיני על משטחי העבודה החשובים ביותר בבית: משטחי המזון. החל מ-15.99 שח ואני כבר נפרדתי לשלום מגליל סמרטוטי הכיור שלי. 

נוזל סומאט למדיח, הפרד ומשול
בסופו של כל אירוח תמיד תשמיע אמא (או במקרה הזה, אני) ציוץ כזה שכולי תקווה שמישהו אי שם ישמע, ובדרך כלל יהיה מכוון להררי הכלים שבכיור. גם אם אני משתמשת בכלים חד פעמיים ותאמינו לי שיש כאלה משגעים שלחלוטין מכבדים את החג, ישנם מקרים בהם אני תמיד אשתמש בכלים ה"אמיתיים" החגיגיים שלי וזה בדרך כלל כולל את כוסות השתיה, כוס הקידוש וכלי ההגשה המאוד מאוד מעוצבים שלי (כי עד שיש הזדמנות להשתמש בהם!), אז כן, אני מצייצת. בכל מקרה, הציוצים תקפים גם כשרק צריך להכניס את הכלים למדיח ונקווה שהשנה יהיה מי שיעשה את זה במקומי. בכל מקרה, אספר לכם על מוצר חדשני של חברת הנקל שהביאה לאוויר העולם דור חדש של ג'לים למדיח. "סומט-ג'ל" מכיל פורמולה חזקה ומשופרת שגם מנטרלת ריחות באופן טוטאלי וגם מסירה בקלות את השומנים והכתמים הכי קשים. היצרן מבטיח שזה אפקטיבי גם בתכניות הקצרות ובשטיפה עם מים קרים ו...וואלה, זה באמת עובד! הנוזל מצוי בתוך שני מיכלים נפרדים (של אותו בקבוק) והודות לשמירת ההפרדה בין שתי הפורמולות, הוא מצליח לקיים את ההבטחה. בשונה מקפסולות המדיח המוכרות, הג'ל לא מותיר גרגירים או גושי סבון על הכלים בשל שטיפה לא יסודית של המדיח, נניח, והוא מתמוסס בצורה מושלמת, מפרק לחלוטין את השומנים ואף מבריק קלות את הכלים. ישנם שני מוצרים לבחירתכם: ג'ל סומט מולטי פרפקט- מנטרל שומנים, 650 מ"ל וג'ל סומט מולטי פרפקט- בתוספת חומץ להברקה, 650 מ"ל. המחיר: 39.99 ש"ח בכל רשתות השיווק. שווה.

לסיום, נפנק אתכם בטיפ מוצלח במיוחד לעיצוב הריח בבית, באדיבותה של חלי גרבר, מנהלת השיווק של חברת אס.סי.ג'ונסון המשווקת את מוצרי גלייד בישראל: "הטריק הישן ביותר בספר הוא לשטוף את הרצפה במעט מים ומרכך כביסה, מה שיעצים את הניחוח הטוב בבית". אהבנו את הגישה ושיהיה חג שמח, ממורק וריחני לכל בית ישראל!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה