12 באוג׳ 2013

חיכיתם לרגע האחרון? הרווחתם: ההמלצה שלנו על תיקי הגן המומלצים (והיפים) ביותר

זה ממש לא משנה אם מדובר בילד ראשון, שני או רביעי; ההתרגשות לקראת הצעידה הראשונה אל גן הילדים, כשעל גבו של הפצפון תיק קטן, מרגשת אפילו את קרי הלב המרים ביותר.
במידה והמתנתם עם רכישת תיק הגן, הרווחתם בגדול; בכתבה הבאה נמליץ לכם על תיקי הגן ששווה לשים אליהם לב, תיק תיק וסיבותיו הוא. שנתחיל?

 
תיק של הלו קיטי SANRIO
לא ברור האם המותגים המובילים הם משאת נפשם של הילדים שלנו או דווקא של ההורים, אבל בואו נודה על האמת, משהו בפרצופים החמודים האלה עושה לנו את זה (ואף מילה על הזבלונים!). בין התיקים המצטיינים בזירת המותגים אהבנו מאוד את התיק המוצלח והאיכותי ביותר של
 קיטי החתולה היפנית המקסימה, שמככבת על גבי תיקי גן מתוקים להפליא שיכולים להגיע גם בגרת טרולי פונקציונאלית במיוחד. תיקי הגן של קיטי העונה מגיעים בליין שנקרא "קיץ מנוקד", כשלכל תיק תא ראשי גדול מאוד הנסגר ברכיסה ועוד תא נפרד המיועד לבקבוק השתיה. לא תוכלו לעמוד בפניה של קיטי המתוקה מרכיבה משקפי שמש לבביים על רקע נקודות שנדמה כאילו שהן מרצדות יחד עם החתלתולה. עוד יש לתיק- תא חיצוני קטן לפריטים כמו מוצץ, גם הוא נסגר ונפתח באמצעות רוכסן  נפרד. התיק עשוי פוליאסטר מה שהופך אותו קל לניקוי ועמיד במיוחד. המחיר, כיאה לדמות האיקונית שהפכה הקיטי, 150 ש"ח, ולא תצטערו על אף אגורה. שימו לב בבקשה שאתם רוכשים את תיק הקיטי המקורי, של חברת SANRIO , הבלעדית למוצרי הלו קיטי המקוריים. בכדי למנוע בלבול, גשו לאחת מנקודות המכירה הרשמיות של "הלו קיטי SANRIO" ברחבי הארץ ותהיו בטוחים שבידיכם המותג האיכותי המקורי: קניום גבעתיים, סינימה סיטי ראשל"צ, שבעת הכוכבים בהרצליה, קניון הקרח באילץ וקניון מלחה שבירושלים.


תיקי דיסני מגוונים מבית גטר קונסיומר
במותגים פופולאריים עסקינן ואיך לא נציין את אלה של דיסני? הכוכבים האגדיים האלה שהילדים שלנו כל כך אוהבים וחומדים לעצמם בכל צורה אפשרית (בקבוק שתיה, קופסת אוכל, טוש, מגבת, כפכפים, כובע, להמשיך?), מגיעים גם בצורת תיקי אוכל מגוונים. מזל שהם כאלה איכותיים... תיקי דיסני, המשווקים בישראל על ידי חברת גטר קונסיומר, (מקבוצת גטר, המתמחה גם ביבוא של מוצרי צילום, אלקטרוניקה בידורית וגם צעצועים), אמנם נראים "מושחתים", אבל הם ממש לא כאלה: ראשית, הם מגיעים בגרסאות המציעות גם שמירת חום וקור של הבקבוק והאוכל שבתוך התיק, להיט לכשלעצמו. בנוסף, התיקים מגיעים במגוון וריאציות עיצוביות הכוללות תיקים מרובעים לנשיאה על הכתף, בתוכם פטנט מעולה לאחיזה צמודה של הבקבוק לדופן התיק, (גומיה נמתחת הלופתת את הבקבוק ולא משנה מה גודלו). בקולקציה ניתן למצוא גם תיקי גב במבנה רחב במיוחד שהגישה אל הפנים שלו היא מאוד קלה ומרווחת, מה גם שבגרסה הזו התיק מכיל גם קופסת אוכל חביבה ובקבוק שתיה, גם תיקים אלה שומרים חום וקור! בקיצור, תפסת מרובה, לגמרי תפסת. החברה משווקת מגוון רחב של דמויות, כך שכל זאטוט ימצא את שלו: פו הדב, מיקי ומיני מאוס, מכוניות, הנסיכה סופיה, רפונזל, ברבי ואפילו תיקים עליהם כמה נסיכות אגדיות גם יחד- עבור אלה שקשה להן להחליט את מי היא מעדיפה יותר. מחירם של התיקים הפתיע לטובה- חשבנו שהם יהיו יקרים מאוד, אבל בהמך לכך שהם לא רק ממותגים, אלא גם איכותיים, המחירים לחלוטין שווים: 79 ש"ח לתיקי הגב ו-49 ש"ח בלבד לתיקי הכתף הסטייליסטיים. להשיג בחנויות הצעצועים, מוצרי הכתיבה והפופ, ברשת הפנינג, הפיראט האדום ואופיס דיפו. שלא תגידו שלא אמרנו לכם! הילדים ואתם תצאו מרוצים...

תיק מאתר LITTLE ANN
קיטי תהיה החתולה הנצחית, אבל בל נשכח שלא מזמן היה לכולנו קטע כזה עם ינשופים. ראינו אותם בכל פינה: על אביזרים, בפריטי עיצוב לבית, בתכשיטים, כדמויות בביגוד הילדים ואל תתפלאו אם אספר לכם שאפילו כהדפסי תיקי גן הם מככבים. אם טרם הזדמן לכם להכיר את האתר "ליטל אן", (little Ann), כדאי שתקליקו מהר. האתר, מעוצב בנימה חיננית ולא מתחנפת, מציע שלל מוצרים בעיצובים ייחודיים ובנגיעה שמאפיינת את ליטל אן בצורה מובהקת: הכל בטוב טעם, במדוייק וגם אם המוצרים מיועדים לילדים, הם לא מתיילדים. ואני, באופן אישי, מאוד מאוד אוהבת את זה. השפה נקיה, הצבעים כמעט אוניברסאליים ואפשר להתבלבל בקלות בין מוצרים שמיועדים לבנים ואלה שמיועדים לבנות- ואין חסכוני וקולי מזה! תיק הגן הינשופי דגם אולריקה מעוצב, כאמור, בקווים נקיים וסימטריים, הוא לא גדול במיוחד אבל מרווח מספיק בשביל להכיל ביגוד להחלפה, חתולים אם צריך ולו שני תאים חיצוניים לבקבוקי שתיה. אהבנו את העובדה שלתיק שני רוכסנים לנוחות מקסימלית מכל כיוון ושתא הפתיחה הינו מעוגל כך שהגישה אל התיק וממנו היא קלה ונוחה מאוד. הצבעוניות משובבת, העיצוב של הינשוף דיבר מאוד גם אל האמא שיכלה להשבע שהוא קרץ אליה (!). מחירו של התיק 189 שח, יש שחשבו שהמחיר גבוה, אבל היי- מדובר בפריט עיצובי לכל דבר ועניין. על איכותו של התיק אין להרחיב: הוא עשוי מבד עבה ואיכותי, קל משקל ורצועות הגב שלו ניתנו להרחבה והקטנה כמובן בצורה פשוטה. ניתן לכבס בכונה בכביסה עדינה מבלי לפגום בצורתו וצבעו של המוצר. http://www.littleann.co.il , אל תוותרו על שיטוט באתר!

ארקו בלנו, תיקים בעבודת יד 
ואם בפריטים יחודיים ומעוצבים עסקינן, אשמח לגלות לכל מי שעוד לא מכיר גם את "ארקובלנו", (arcobaleno), שטורח להביא, לאחר ברירה קפדנית, פריטים יוצאי דופן לילדים בסגנונות שונים שיקלעו לטעמם של קשת רחבה של הורים וילדים: נעליים, אביזרים, שמלות משגעות, חליפות שלושה (!!) חלקים לבנים וכן, גם תיקי גן, עשויים לא פחות מאשר עבודת יד... תיקי הגן שמציע אתר arcobaleno הם אמנם קטנטנים וקומפקטיים, אבל מישהו לפנינו כבר אמר שדברים טובים באים באריזות קטנות. התיקים מתאפיינים בקו שכמו יצא מתוך האגדות ועליו תפורים כבמלאכת מחשבת, אמא ארנבה הנושאת את הארנבון הקטן בכרכרת דלעת פנטסטית עם גלגלי כפתורים "של פעם", בשמיים עננים רקומים ועוד ועוד פנטזיות ילדות חמודות. התיק עשוי בד עדין, יש לו תא ראשי יחסית קטן אבל כזה שמכיל ביגוד להחלפה, חיתולים, אפילו ארנק של אמא נכנס פנימה בסגירה נוחה. שני התאים החיצוניים קטנים גם הם אבל הצליחו להכיל מצד אחד מוצצים וסיכות שיער ומהצד השני בקבוק מים סטנדרטי, ורצועות הגב שלו ניתנות לכיוונון על פי הצורך. מחירו של התיק 119 שח, ולמרות שעלול להתפס כמחיר גבוה, מדובר ביצירה שאסור לפספס. אם הילד שלך גם ככה ידוע בתור זה שאצלו תמיד יראו את הדברים הכי מיוחדים, לכי עליו, התיק יעשה את העבודה ויגנוב את ההצגה. הזמנות באתר-www.arcobaleno.co.il

תיקים חביבים של ביגיפטס
בקטגוריית תיקי הגן הזולים יותר, אציין את אלה של ביגיפטס,( BIGIFTS). מדובר בתיקי גן צבעוניים במיוחדים, עם מגוון רחב מאוד של דמויות שמתאימות לבנים ולבנות, (בניהן- חיפושית, אריה, פיל, נסיכה, פיראט ועוד) העשויים בד סינטטי שניתן לנגב בקלות עם מגבון לח במידת הצורך. לתיקים תא ראשי די מרווח שמכיל בקלות ביגוד להחלפה, חיתולים וקופסת אוכל גדולה ותא חיצוני שניתן לשים בו פריט מעבר קטן, מוצץ או את עבודותיו של הילד בסיומו של כל יום. עוד, לתיק תא אחסון צידי לבקבוק השתיה. התיק מגיע בגרסה רגילה של כתפיות לנשיאה על הגב או כזה המשולב בידית טרולי שהופכת אותו להרבה יותר אטרקטיבי ונוח. (40 ש"ח לתיק הרגיל או 60 ש"ח לגרסת הטרולי). מחיר שווה לכל נפש, ותיק שישרוד את השנה די בכבוד. להשיג ברשתות הצעצועים, מוצרי התינוקות השונים וגם בחנויות פרטיות.


סימפלי גוד, תיק כחול לבן
עם כל הכבוד למותגים המיובאים (ויש כבוד), בואו רק רגע נהיה פטריוטיים ונעשה כבוד למותגים ישראליים שלא רק שהם יפים ונוחים, אלא שהם באמת באמת יפים! התיקים של סימפלי גוד, Simply good, (מותג הבית של שילב), הם פשוט כאלה: טובים. בין הדוגמאות המוצעות השנה: פיה, קופיף, רובוט וחללית ובצבעים פסטליים רכים ונעימים לעין. הבד ממנו עשוי התיק איכותי ועמיד במיוחד, הוא השרה תחושת ביטחון אפילו אצל האמא שבנה הקרטיסט נוטה להשמיד תיקי גן בקצב שלא יבייש סמוראי עסוק ביותר. התיק מתייחד בכך שהתא הראשי שלו גדול במיוחד ויכול להכיל ביגוד להחלפה, קופסת אוכל ואפילו איזה פריט מעבר (בדקנו, גם בובה רכה נכנסת!). לתיק שני תאים נוספים המיועדים לבקבוק השתיה, וגם תא קטן שמיועד למוצץ. אהבנו שרצועות הגב של התיק היו מרופדות מספיק ונעימות למגע. עוד- לתיק תא המיועד לתוית השם של הילד והוא מעניק תמורה מלאה לגמרי עבור ההשקעה: 79.99 ש"ח, מחיר ממוצע היום לתיקי גן ובין המוצלחים שבניהם. באתר תוכלו לברר פרטים נוספים- www.simplygood.biz, להשיג בסניפי רשת שילב בלבד.


והיי, בהצלחה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה