22 בספט׳ 2013

מטריות או לא להיות

מאת: כרמל פלג

החזאית בטלוויזיה אמרה שלא היה מדובר בכלל ביורה וכי היורה צפוי להגיע ממש בקרוב. אני, באופן אישי, לא ממש יודעת כיצד יראה היורה- אם הגשם הראשון שהפתיע אותנו אתמול בכמה נקודות ברחבי הארץ, היה כזה החלטי ונחוש!
לכבוד היום הראשון של הסתיו ודקונת אחרי שהגשם הראשון (יורה או לא יורה) ביקר כאן, ריכזתי עבורכם את מצעד המטריות השוות של העונה, שאסור- אבל פשוט אסור לכם לפספס:



 בונד, ג'וניור בונד
מטריית הילדים של סמסונייט.
סמסונייט: המותג האיכותי הזה מוכר בעיקר בזכות המזוודות ותיקי הנסיעה, (האם ידעתם שמזוודת ג'יימס בונד האלמותית, היא סמסונייט מקורית?!), אבל כדאי שתכירו מקרוב גם את האביזרים הנלווים שלו, שכוללים, בין היתר, גם מטריות משובחות ביותר. המטריות של סמסונייט מעוצבות לעילא ולעילא, הן חזקות במיוחד והשלדה שלהם משרה תחושה של ביטחון גם בפני הרוחות האימתניות ביותר. ידית האחיזה מצויידת בקצה שלה במעין לולאה קטנה שניתן לענוד כצמיד על פרק ידו של הילד לביטחון מירבי ובעת הצורך משמשת גם כוו תליה לייבוש. קולקציית מטריות הילדים של סמסונייט מצליחה לשמור על אלגנטיות גם כשהיא "ילדותית"- דוגמת מטריית דוב הפנדה החמוד לו זוג אוזניים קטנות ובעיקר כשהיא
אמא, שוב לקחת לי את המטריה?!
מטריית הילדים של סמסונייט. 
מגיעה בקווים נקיים לחלוטין כמו זו של דגם החיפושית. הורים רבים מצאו את דגם החיפושית ככזה שהיו הולכים איתו בקלות גם לפגישת עבודה. חשוב שתדעו: לסמסונייט מטריות מוצלחות גם בגזרת המבוגרים; גדולות ורחבות יותר, כבדות מעט יותר בהתאמה ואיכותיות ברמה שרק מותג בין לאומי שכזה מצליח לייצר. מטריות הילדים החל מ- 125 ש"ח ובהתאם לדגם. שווה כל שקל! 
להשיג: בוטיק סמסונייט בקניון עזריאלי, תל אביב.












משחקי יצירה: נכון, לא מדובר במטריית על כמו זו של סמסונייט, אבל היא כובשת את המקום השני פשוט מאחר
משחקי יצירה: גם הפתעה, גם יצירה וגם מטריה שימושית
ומדובר בהמצאה גאונית שמקפלת בתוכה: מתנה, שעת יצירה (או יותר), תוצר מדליק ו... מטריה שימושית להפליא! השנה הצליחו במשחקי יצירה לשלהב את הילדים שלנו כמו שצריך: כששלפנו להם את אריזה מהשקית, הם חשבו שקבלו במתנה מטריה ארוזה היטב ואמרו יפה תודה. כשפתחו את הקופסה, לא ידעו נפשם מרוב התלהבות ושמחה! לצד המטריה, נחה בקופסה גם חפיסת צבעים עמידים במים, המיועדים לקישוט. המטריה עצמה מגיעה מעוטרת קלות בצבעים בסיסיים ועל פאותיה איורים מקסימים הניתנים לצביעה. הילדים נותנים דרור ליצירתיות שלהם ובסופו של דבר מוציאים תחת ידם מטריה שהיא מיוחדת במינה, אין שני לה- והיא לגמרי לגמרי שלהם! אני חייבת לציין שהמטריה איכותית, עמידה, וגם כשהיא אינה צבועה- היא עדיין יפה. 
טיפ: בטרם הצביעה, כסו את משטח העבודה בניירות עיתון והחליפו את בגדי הילדים לכאלה שאפשר ללכלך ואפילו ולהשליך במידה והמצב מחייב. 49 ש"ח.
להשיג: משחקי יצירה, להשיג בחנויות המובחרות.



נימרוד: מטריות הילדים של נימרוד כבשו את הקטנטנים שלנו בזכות זה שהם דיברו אליהם בשפה הכי פשוטה
מגוון הדפסים עצום. מטריות ילדים של נימרוד
שהם כולם מבינים: נסיכות, מיקי מאוס, מכוניות- רק להחליט מי יצעד איתם בכל בוקר אל הגן בגאווה! הדמויות האהובות ביותר על הילדים מככבות על גבי המטריות שמצויידות בידית אחיזה נוחה ודקה דיה,כשבקצה של כל אחת מהן ידית פלסטיק בעלת עיקול, המיועדת לנוחות אחיזה מירבית ותליה על וו. 

כל מטריה מצויידת בתופסני פלסטיק בקצה כל פיאה לבטיחות מקסימאלית וההורים פשוט התמוגגו עליה כי היא היתה, ובכן... פשוט זולה! מדובר בתמורה המלאה לכסף: הילדים בעננים (או בשלוליות) וההורים חסכו כמה עשרות שקלים.


29.99 ש"ח בלבד! מה עוד צריך לבקש? 
אם כבר אתם בסביבת אחד הסניפים של נימרוד לרכישת מטריה, אל תוותרו על שיטוט באיזור ההנעלה, המבצעים שווים והדגמים לא פחות.
המטריה שכבשה את הלב של כל נסיכה. נימרוד
להשיג- רשת חנויות נימרוד.





















מי מיני מי של אמא?!
מטריה של H&M
H&M:מדובר בחברה שמשכילה לעצב בכל עונה קולקציה שמורכבת מתימה-עיצובית מרכזית אחת, סביבה שזורים פריטים, אביזרים ואפילו נעליים בהם מוטיבים בולטים של אותה שפה עיצובית, שברוב המקרים היא מדוייקת ונכונה באופן מופלא עבור המבוגרים והילדים כאחד. העונה, מדובר בהדפסי הליאופרד המנומרים שמככבים כמעט בכל פריט בקולקציה: הן בשוליים של מגפוני בנות מעודנים והן כפרינט שולט על גבי מכנסי ג'ינס מדליקים. היו בטוחים שהמטריה הזו תסובב אחריכם הרבה הראשים! ידית האחיזה אולי תהיה קצרה מידי עבור מי מכם שרגילים להניף את המטריה שלהם גבוה מעל התסרוקת, אבל מדובר במטריה איכותית שתצליח לשמש אתכם גם בעונות הגשומות הבאות! 49.90 ש"ח.
להשיג בסניפי רשת H&M ברחבי הארץ.   




4 תגובות:

  1. יפה סקירה חמודה

    השבמחק
  2. המטריות של סמסוניט באמת מעולות

    השבמחק
  3. ידוע לך אולי , איפה אפשר להשיג מטריה עם איורי חתולים? היתה לי פעם , אבל אבדה...

    השבמחק