8 במרץ 2014

משלוח מיוחד


מאת: כרמל פלג

משלוחי המנות הם החלק השני האהוב ביותר על הילדים בחג פורים; אחרי שהתהדרו במיטב התחפושות וצבעו את הפנים, הבגדים והקירות- הם ניגשים לתענוג הנוסף שמתלווה לכל החגיגה הצבעונית הזו ושוקדים על קריעת עטיפות משלוחי המנות.
בין אם מדובר במשלוח מנות ארוז בצלופן נוסח הדור הישן, (אחחחח הנוסטלגיה), ובין אם באריזות קרטון תעשייתיות או אחרות מהודרות ומפונפנות, משלוחי המנות עושים טוב על הנשמה פעמיים: למי שמקבל אותם ולמי שמוסר אותם באהבה...

מארזים מוכנים:

כרמית. קטן ולעניין
חברת כרמית המוכרת והיאמי טעימה מגישה שתי אופציות למשלוחי מנות צנועים שעושים את העבודה ולא עושקים את כיסי ההורים: מארז ליצן-שכולל גם רעשן וממתקים אהובים בעלות של 12 ש"ח בלבד ומארז אזן המן שמכיל גם כן רעשן, בעלות של 8 ש"ח בלבד יוגשו לילד הגן או לחבר באהבה ובכיס קל, וזה יקבלה בשמחה צרופה.









ליימן שליסל. יאמי!
ליימן שליסל גם היא חזק בענייני משלוחי המנות המוכנים: במארז פורמי צבעוני ומשמח, מצוותים להם יחדיו מגוון דברי מתיקה המשווקים בישראל על ידי החברה, ובניהם: סוכריות מיני מנטוס, מיני לואקר במילוי קרם אגוזים, אצבע שוקולד קינדר ושקית מרשמלו בטעם תות של יוגטה ולצידם, שוכן רעשן.  יאמי לגמרי ואם אתם עומדים מול המדף תוהים מה הבלוג אוהב? אז כזה. 16 ש"ח בלבד. פרגנו.





עלית. מגוונים 
חג פורים הוא לא חג בלי המתוקים של עלית בסביבה. גם הם מציעים מגוון מארזים שמהווים משלוחי מנות במחירים שונים ובדוגמאות שונות. התכולה בהתאם לגדלה של האריזה ומורכבת מכל המתוקים המוכרים והמוצלחים של עלית. המחירים נעים בין 10 ש"ח למארז קטן ועד ל-56 ש"ח למארז גדול שמהווה גם מתנת חג מרשימה.




מקס ברנר. בקלאס
רשת "מקס ברנר" החליטה להצעיד את כל הקונספט הזה של משלוחי מנות צעד וחצי קדימה ולהראות לנו כיצד באמת נראים משלוחי מנות מהודרים: כל המארזים מכילים את מיטב המתוקים של הרשת; בניהם דפי שוקולד עם סוכריות קופצות, אגוזי לוז עטופים בנוגט ואבקת קקאו, כדורי דגנים מצופים שוקולד חלב, כדורוני וופל בנוגט שוקולד לבן עם קוקוס קלוי, שוקולד מריר מעולה עם פולי קקאו ופקן סיני עטוף בנוגט. להמשיך?? המארזים כולם מגיעים עם "טוויסט" חמוד בעלילה (כוס חיבוק/ קלמר קשיח/ חוברת צביעה וכדומה) ומצודיים במסיכת פנים מושקעת במיוחד. הכי פאנטום האופרה 2014!



משלוח עם כוונות טובות:

קרן אהבה מבית איזי שפירא
חברת "קרן אהבה" מבית איזי שפירא דואגת להעביר את כל ההכנסות המתקבלות ממכירת משלוחי המנות שלהם לבית איזי שפירא אשר פועלים למען קידום ושיפור איכות חייהם של ילדים ומבוגרים בעלי מוגבלויות. משלוחי המנות שלהם נאים להפליא וגם בהחט מפנקים: לכל אריזת משלוח מצורף אלמנט המקושר לחג; כובע, מסיכה, עניבה צבעונית, רעשן וכדומה.  החבילות מכילות את מיטב החטיפים והמתוקים האהובים על הילדים והמבוגרים באשר הם והמחירים בהחלט סבירים ואפילו, נמוכים בהתחשב בעובדה שמדובר בתרומה ובמוצר כל כך מרשים: 12-53 ש"ח (כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל). להזמנות: www.keren-ahava.com




חיוך אמיתי. מיחא
ליקוי שמיעה בילדים הוא נושא הקרוב לליבי כבר שנים. מיחא, מרכז רב תחומי לילדים בעלי לקויות שמיעה, מאפשר לכולכם לעשות מעשה טוב ולרכוש משלוח מנות שישמח יותר מאת מי שיקבל אותו. עלותו של משלוח מנות באריזת קרטון צבעונית ומאויירת הינו 12 ש"ח בלבד, והוא מכיל סוכריות, מטבעות שוקולד, במבה ובקיצור- מה שילדים אוהבים. להזמנות: 03-6994777 שלוחה 3 או 0.





עמותת צ'יימס ישראל. לנשמה
עמותת צ'יימס ישראל החליטה לשלב את העובדים המשתקמים שלה באווירת החג ובמסגרת "זר עוזר" הללו מרכיבים משלוחי מנות שונים, פרי עיצובם האישי, מה שמאפשר להם להביא לידי ביטוי את כשרונם והודות לכך להשתלב במעגל העבודה. המארזים המדהימים הללו לא רק מעוצבים על ידם, אלא שהם גם מורכבים על ידי החניכים שפועלים במפעל מוגן ובניהם בעלי פיגור שכלי, נפגעי נפש, לקויי ראיה, אוטיסטים ועוד. הרכבת משלוחי המנות מספקת להם תעסוקה ופרנסה- ולנו, טוב על הלב והנשמה. החל מ-10 ש"ח למארז





הנאה צרופה. סטודיו אנד ג'וי
גם בסטודיו "אנד ג'וי" שבראש העין מועסקים קרוב ל30 בעלי מוגבלויות בהכנת חבילות שי המתאימים כמשלוחי מנות לקהלי יעד שונים. מדובר במארזים מהודרים להפליא בהם ניתן לשלב גם פריטי שוקולד העשויים עבודת יד. המארזים יפהפיים וטעימים ורכישות בכמות גדולה תזכה בהנחה יפה שיכולה להגיע גם עד 40 אחוזים . www.andjoy.org.il



הרכבה עצמית


אחלה אחווה
אחווה- אזני ההמן של אחווה עשו לנו את זה משתי סיבות עיקריות: הם טעימים להפליא במילוי השוקולד שלהם והמארז בן 450 הגרם, עולה 12 ש"ח בלבד. מדובר באזני המן טעימים במרקם קשיח דיו לצלוח משלוח מנות שיעשה את כל הדרך אל הגן ומהגן אל בית החבר מבלי להתפרק ולהותיר פירורים, חללים חללים, בתחתית המשלוח. הכמות מספיקה לצייד מספר משלוחי מנות בשלוש ואפילו ארבע יחידות נאות ועוד ליהנות מכמה בודדים ליד הקפה שאחרי. בחנויות המובחרות.



מאפיית לחמים. תעמיסו
מאפיית לחמים- נכון, מדובר באזני המן למתקדמים. אז מה? הם סופר דופר טעימים ואם תשלבו נגיעות מהם במשלוח המנות שלכם, תהיו בטוחים שאת הרושם האלגנטי שלכם, עשיתם ובגדול. לצד אזני המן מתוקות דוגמת הפרג הקלאסי, קרם שוקולד או תמרים ואגוזים, תוכלו ליהנות מאזני המן מלוחות משולבות בתפוחי אדמה בעשבי תיבול או בטטות מקורמלות (בחיי!) ואם חטאים שכאלה אינם בתפריט שלכם, דעו כי גם בצק פריך של כוסמין ובמילוי של פרג משובח יוצע לכם כאלטרנטיבה מוצלחת ונטולת סוכר. המחירים- בהתאם: מארזים מהודרים עטורים בסרט נעים בין 27-85 ש"ח. ניתן להזמין גם לפי משקל.  www.lehamim.com





סופר כשר ומשובח. מאפיית ברמן
מאפיית ברמן הוותיקה מגישה לכל המחמירים בענייני הכשרות (בהשגחת בד"ץ העדה החרדית), אזני המן מצויינות בעלות טעמים מיוחדים שיקפיצו את משלוחי המנות שלכם למחוזות אחרים: אזני המן במילוי קרם שוקולד פצפוצים, חלווה ירושלמית, תמר ישראלי, קרם רוזמרי, מילוי אגוזים ללא סוכר וכן, גם פרג קלאסי. המחיר אחיד לכל הטעמים: 43 ש"ח לק"ג.




"בוכטה פרג", דודו אוטמזגין
דודו אוטמזין, הקונדיטור המוערך, החליט השנה להביא אותה ביציאה. לצד אזני המן במילויים קלאסיים של פרג, שוקולד, אגוזים ואפילו גבינת ריקוטה וריבת שזיפים, הגיש לכל המכורים לגרגר את עוגת ה"בוכטה פרג". מדובר בעוגה על בסיס בצק חמאה פריך, שבמרכזה מסה מעודנת של תערובת פרג אשר מונחת על ריבת תות עבודת יד. הפשע הזה מכוסה בשטרוייזל פריך ומעוטר באבקת סוכר ואני אומרת, שלחו לי בוכטת פרג כזו במשלוח המנות שלי. בבקשה! 45 ש"ח לעוגה.








שמו הולך לפניו. הטעם רץ!
קונדיטורית שמו
גם הקונדיטור המהולל (וכנראה גם השמח והחייכן מכולם) מיקי שמו לא פוסח על אזני המן מיוחדים וייחודיים ויאפשר לכם לצאת מביקור בקונדיטוריות שלו עמוסים בכל טוב: אזני המן מבצק פריך במילויים של מייפל ופקאן, מרנג וברנדי, שזיפים וביין ומרציפן ואפילו כאלה שממולאים בפסטו עם גבינה. הבלוג מאמין בדו קיום וחושב שלאכול אוזן המן מתוקה ומייד אחריה אחת מלוחה רק מרמז על רוח החג. להשיג ברשת קונדטורית שמו.









"מתוקה". קשה לבחור?
לכו על כולם 
אוי, מי יתן ובא פורים לחודש או חודשיים?! אוזני המן זברה של "מתוקה" עושות לי את זה ובגדול : בצק חמאה פריך מפוספס בשני צבעים כשכל אוזן קטנה שכזו מפוצצת בטעמים מיוחדים ומעניינים כמו פיסטוק לבן בשילוב חמאת בוטנים! השילובים המפתיעים הללו של מתוקה מצליחים להגדיר מחדש את הרעיון הזה של "אוזן המן" והודות לשילובים כמו: חמאת אגוזים-טופי-קינמון אני מאמינה שהעתיד כבר כאן. המחירים למארז מתחילים ב 32 ש"ח וניתן להכין גם מיקס על פי הטעמים החביבים עליכם. מיותר לציין שלצד כל השכלול הזה תוכלו להשיג במתוקה גם אזני המן קלאסיים, אבל היי- אנחנו באנו לעשות כאן כיף! 



הרכבה עצמית, כרמית 
חברת כרמית מאפשרת לכולנו להרכיב את משלוח המנות עבור הילדים שלנו במחיר מצחיק ועם הרבה תשומת לב למה שהם באמת אוהבים: חמשה מוצרים, בניהם: מרשמלו ענבים, טופי פירות, אגו בייגלה מצופה ואצבעות מרשמלו טוויסטר ב10 ש"ח בלבד לכל החמישיה. המיקס אנד מאץ' שלכם.




משקיענים?

הצורפים
לנצח יהיה עדכני 
רשת הצורפים מאפשרת לכל מי שחשקה נפשו להגיש משלוח מנות מהודר (אבל מהודר!), לעשות את זה ועם שיא הסטייל: פסלוני נוי בצורת ליצנים מצופים כסף טהור במגוון רחב של עיצובים, צבעים וגדלים שונים- שנעים בין 10 ס"מ ל-30 ס"מ- יהיו תוספת בלתי נשכחת למשלוח המנות שלכם, בין אם תחליטו להרכיבו בעצמכם או שתלכו על אחת מהאופציות המוכנות הקיימות. הליצנים הללו, כמו רוב היצירות מבית הצורפים, עוצבו בעבודת יד אישית על ידי אמנים שונים. החל מ-200 ש"ח לתענוג הבוהק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה