10 במרץ 2014

רביד. התכשיט החדש שלך

מאת: כרמל פלג

בשנת 1988 החליט אדם, שהחיבה העזה שלו לעבודת צורפות דקדקנית ושהיכולות שלו בעיצוב תכשיטים הן אדירות, להוציא תחת ידו מספר פריטים שהיו לסדרה מוצלחת ולימים... לרשת.

נכדיו של אותו אדם מוכשר היו נקראים לדגל בכל אימת שהסב היה זקוק לאצבעות קטנטנות והללו היו ניגשים בחפץ לב אל הסדנה הצנועה ומסייעים, שכם אל שכם עם סבם ואביהם, לייצר את אותם תכשיטים.

כיום, נכדיו של אותו אדם מוכשר בגרו, והחליטו להוקיר את פועלו של הסב באמצעות ליין ייחודי ששמו "זכרונות". מדובר בקולקצייה עדינה שכל תכשיטיה עוצבו על ידי אותם שני אחים, דורון ויוני ימין, ואשר עושה הומאז' נפלא ודקדקני לאותם ימים בהם ישבו בסדנת הסב וסייעו בהרכבת התכשיטים "של פעם". היום, קוראים לזה וינטג'.

יש מה להוסיף?
קולקציית "זכרונות" של רשת רביד 
הקולקציה החדשה של "רביד" כוללת צמידים, עגילים, טבעות ושרשראות המעוצבות כמכלול של רגעים קטנים שמלווים את אותם האחים משחר ילדותם ומהווים עבור כולנו מנהרה דרכה יכולים אנו להשאב אל אותם שנים, איש איש וזכרונו הפרטי.

התכשיטים עשויים ממתכות בעיקר כסף וזהב ומשובצים בגרנטים, טרקיזים, לברדוריט ויהלומים בזהב, צהוב או אדום.
בטעם של פעם
קולקציית "זכרונות" של רביד

בולטים בקולקציה: צמידים במראה לא מהוקצע משובץ באבן טובה, טבעות דומיננטיות בעלות אלמנט של פרח עם עלי כותרת בטורקיז, אבני אודם ותליונים אובליים עדינים כעלה, עליהם חרוט פרח יפהפה.  

המחירים לצרכן נוחים: טבעות 740-1275 ש' , עגילים 1050-1400 ש', שרשראות 740-890 ש'.

רשת חנויות "רביד" : קניון רמת אביב, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, קניון קרית אונו, קניון גבעתיים, קניון הסביונים יהוד, קניון הזהב ראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה