17 במרץ 2014

אנטי אייג'ינג בשיטת האפליקציות של איריס שרביט



כולם חושבים שהם נראים צעירים, וגם מאמינים לכל מי שאומר להם "את/ה לא נראה בגילך, חשבתי שאת/ה צעיר/ה לפחות ב-10 שנים". מדובר אם נודה על האמת, בסוג של ריטואל שכולם בתוך תוכם יודעים מהי האמת. זה בעיקר כדי להרגיש טוב עם עצמנו, ההכחשה הזו שאנחנו נראים צעירים.




גם אני נראית צעירה לגילי, טוב. אני נראית טוב. עור פני שמור היטב ומטופח. בעידן המאה ה 21 הרבה נשים מטופחות נראות טוב. מה הקשר לזה ולצורך להיראות צעירה? הצורך להרגיש צעירה.
אז... כרונולוגית, אני בת 46, מנטלית אולי שנתיים.

אבל... כדי להגיע למצב בו העור נראה טוב, יש צורך בשימור...
הזרקות ממש לא עושות לי את זה (כאמור בטורים קודמים). אני יותר בעד טיפולים תהליכיים היוצרים עידוד טבעי של העור לחדש את עצמו כמעט כמו בגיל שנתיים. (טוב הגזמתי קצת).
אני אוהבת טיפולי חידוש העור עם חומצות אלפא וביתא הידרוקסיות, אוהבת פילינגים עדינים (כאלו שמחדשים את העור אבל לא אותו ממנו צח כחרסינה.
כחודש לאחר בטיפול

עשיתי כמה  בחיי ולהם אני זוקפת את מצב עורי יחד עם הקפדה יתרה על המנעות מחשיפה לשמש מגיל צעיר.

הקטע הוא, ואף אחד לא יודע להסביר, העור שלי מגיב לאט יחסית לחומצות ולא פעם האפקט עדין מאוד.
רציתי לחוות טיפול אנטי אייג'ינג לעור. כזה, שארגיש את הפעילות שלו, ויהיה לו אפקט רחוק טווח.
לאחרונה יצא לי לחוות אחד כזה. דווקא במבשרת. לכל המתפלאים. כן כן. עבור טיפול טוב שווה לנסוע רחוק.
לפלא הזה אחראית איריס שרביט. האישה והשיטה. איריס היא קוסמטיקאית רפואית שפתחה סדרות של מוצרים ושיטת טיפול ייחודית אך מדוייקת המאפשרת מתן תוצאות מותאמות אישית לצרכי הלקוחה וגם אפקטיביות גבוהה.

אז קודם כל פרגון לאישה אחת שעושה את זה אמיתי. פתחה שיטה ומוצרים איכותיים ומקצועיים שבאמת נותנים תוצאות.
מקרוב

החוויה התחילה בחצר מסבירת הפנים והנעימה שבכניסה לקליניקה והמשיכה בהכרות עם אישה מדהימה. הכימיה ביני לבינה נוצרה מיד, ומעבר לטיפול מצאתי את עצמי מדברת איתה על מליון נושאים שגם לא קשורים לטיפוח. בנוסף התרשמתי מהעובדה שהאישה הזו לא נחה. למדה, התפתחה והגיע לרמת אומנית מאסטרית ולבסוף אף הגשימה חלום ובקרוב תיהפך למוסד עם השיטה שלה "שיטת האפליקציות".

תכלס: הטיפול אורך כשעה במהלכו איריס (לאחר ניקוי כמובן) מיישמת חומצות מסוגים שונים כשהיא מורחת, ממתינה לפעולה, מנקה ומיישמת חומצה נוספת. כל אחת מהחומצות שנבחרות לטיפול  אחראית על תפעול פרמטרים אחרים בעור והכל מותאם אישית לעור הלקוחה, מצבו ומטרת הטיפול (פיגמנטציה, קמטים וכו').

אני הייתי מאושרת, הרגשתי את העור שלי זז וחי ומגיב לטיפול תוך כדי. אחריו הוא היה מתוח ומבריק בברק בריא. לאחר ימים אחדים גם נוצר קילוף קל שחשף עור בהיר, בריא ורענן.

קיבלתי (לבדיקה) הביתה תוכנית המשך לטיפול שכללה קרם לילה פעיל סוף הדרך. האפקטיבי ביותר שהתנסתי בו. כזה שלאחר המריחה מותיר את העור מתוח ומבריק מבריאות.

קצף ניקוי עדין עדין עדין שלא מייבש ומגרה את העור עושה את העבודה פעמיים ביום, ואני מאושרת.
תכלס, כדי לראות תוצאות משמעותיות יש להתאים תוכנית טיפול מלאה ולהתמיד בטיפול בבית.

שורה תחתונה, אני מאמינה שזו השיטה הטובה היעילה והבריאה ביותר להצערת העור והשיטה שבעיקר עשתה לי את זה(לא לא הזרקות אל תגידו את המילה הזו לידי). 

איריס שרביט היא קודם כל אדם מקסים, אשה בעלת חזון, טיפולים מדהימים, מקצועיות ואמינות.
אני חושבת שעוד נשמע עליה רבות.


למי ששואל/ת: כל החומרים, התרכובות והמוצרים אושרו ע"י משרד הבריאות ועומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובתנאי התקינה IOS2.

את הטיפולים והדרכת המטופלים מעבירה איריס בסניף הראשי שבמבשרת ציון.  
 טלפון לתיאום: 1-700-506-500
 לפרטים נוספים : http://www.irissharvit.com

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה