15 במאי 2014

אתם כבר מוכנים למונדיאל?

כרמל פלג בועטת

מונדיאל 2014, שישודר בישראל בחסות חברת הרכב KIA, יוצא ממש בקרוב אל הדרך ועצם העובדה שהוא יתקיים בברזיל, (נכון- סמבה, ברזילאיות וחוטיני, אבל גם אזהרות מסע כאלה ואחרות), ממש לא הפריעה לכל חובבי-חולי-מופרעי הכדורגל באשר הם להתארגן על חבילות הטיסה הכוללות כרטיסים למשחקים הנבחרים. חברת Live Tickets  ארגנה בדיוק עבור כל החבר'ה האלה חוברת מידע מקיפה שבה ניתן למצוא את רשימת המשחקים, מידע על הערים בהן המשחקים מתקיימים ובציון נקודת ה-Fan Zone המומלצת, מפות האצטדיונים, טיפים, מידע על אמצעי תחבורה ועוד. על פי נתונים שמסרה לי "לייב טיקט", מסתבר כי למעלה מ 3,500 ישראלים יטוסו לצפות במשחקים, כשהמבוקשים ביותר הם אלו של נבחרת ספרק. מחיר ממוצע לכרטיס למשחק, אגב, הינו 650$ והשמועות מספרות שכרטיסים לחצי הגמר נמכרים ב 2,800$, לא פחות.  

אז מאחר וכבר ברור לכם שישנם לא מעט ישראלים שכבר שמו את מיטב כספם על הטיסה, האירוח, הכרטיסים למשחקים ושלל האקסטרות, לא יפתיע לדעת שגם אם כל החיים עכשיו יצבעו בירוק-צהוב, זה יהיה מקובל בהחלט. אז אל תהיו מופתעים; כי זה קרה. הכל נצבע בצבעי מונדיאל, מדבר מונדיאל ותוסס כמו מונדיאל- וכדאי שתחזיקו טוב טוב בכסא שלכם כי הדברים שאני מצאתי בנושא, הם לא פחות מאשר... ובכן, מדהימים.
בן זוגי היקר שאמנם לא יטוס לברזיל (לצערו), הכין במעוד מועד טבלת אקסל מצוינת והתארגן על רשימת אירוח מסודרת של החברים במעוננו הקט. יהיה שמח:

נעלי המשחק הרשמיות של מונדיאל 2014
Battle Pack  של אדידס

חודש לפני משחקי גביע העולם של פיפ"א בברזיל 2014,  וענקית הספורט הגרמנית אדידס החליטה להציג בפני העולם את קולקציית ההנעלה הרשמית של הטורניר החשוב הזה, ואף זיכתה אותו בשם המחייב: Battle Pack. כמי שחיה עם חולה כדורגל שישן לצידה בלילה וחולה כדורגל נוסף שמתעורר לצידה (כן, הוא עדיין מזדחל אלינו למיטה לפנות בוקר!), אני יכולה לומר בכנות שאני מבינה דבר או שניים בכל מה שקשור לתחום מרובה היצרים הזה והפעם, אפילו אני נפעמתי: הקולקציה, שכוללת נכל חדשה מכל אחד מחמשת קוי הנעליים של אדידס, פשוט מרהיבה! פרט לחדשנות ומדענות טכנולוגית שהושקעו בעיצוב וייצור הנעל, מסתבר שגם בכל מה שקשור לקישוט שלה הושקעו לא מעט חישובים שכן בכל נעל יחס מדויק שבין הצבע השחור והלבן (50-50) ואילו הפסים האיקוניים של אדידס, זוהרים על גביהם בזהב זוהר. הומאז' לגביע העולם? מי יודע, מה שבטוח, הנעליים יפהפיות. בין הכוכבים הוירטואוזים שינעלו את הדגמים החדשים של אדידס על המגרשים בברזיל: ליאו מסי, לואיס סוארס ומסוט אוזיל. ומה אתך? (279 ש"ח לדגם למתחילים ו-1,199 ש"ח לדגם מקצועי).

לצד זוג נעליים משובח כמו אלו של אדידס, יוכלו הגברבר למצוא את שלו בין ים המותגים שהרימו את כפפת השוער והחליטו לעשות מחווה לקראת השיגעון הברזילאי הצפוי, והוציאו תחת ידם מגוון רחב של פריטים בצבעי הדגל המארח:
 
תאמיני לי שזה יעשה לזוגיות הזו רק טוב
OPI קולקציית ברזיל של
כפכפי ברזיל
 H&O
טיסו. שעון שתמיד יהיה נכון. ברשת רולטיים
פרגני לו בלוק מזדהה. בנדנה-  FOREVER21 
רשת הוויאנס
SUPER COOL

סולידי. ריידר
קסטרו מן
בגד  ים גברים  REEF
חולצה מדליקה , ZIP






שלא תטעו לרגע לחשוב שהבונבון שלי, אותו בונבון שעוד מזדחל לפנות בוקר למיטת הוריו, יוותר על הזדהות משלו לערבי המשחק המותחים. גם על הקטנ'ציקים שלנו חשבו:
 
 חלקה ותמיד נכונה. טישירט של HOODIES
 
סווטש. פשוט ולעניין 

טוטאל לוק מדליק, דלתא קידס







הילד שקיבל התרגש בטירוף!
כדור ברזיל ברשת חנויות הצעצועון. (והמחיר מצחיק!)
פוקס קידס. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. 

מצוייד. תיק גב של פומה, משווק על ידי
גטר קונסיומר 
פיקאשו. זה שהוא בגן, לא אומר שהוא לא מבין (איכות מהי)
כדור מקצועי של PUMA








הכי חשוב שיהיה להם נוח. גולף קידס















רגע, רגע, בן זוגי היקר, דאגת כל כך יפה לרשימת אקסל מסודרת ולוז"ים לכל החברים. אז מה אוכלים ומה שותים?! 
גם כאן, חברים שלי, מונדיאל:
 
בירה בנדיקטר. התווית עוצבה ברוח המונדיאל
ואפשר לזכות גם בכרטיסי טיסה! הפרטים בעמוד
הפייסבוק "אלכוהול קלאב" 
כלי אירוח מצטיינים של מילניום מרקטינג.
להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיצ'ן 
וודקה THEO מפרי הג'בוטיקבה היישר מריו דה ז'אנירו. גם העיצוב ברזילאי
בכל מארז שכזה קלף שאולי יטיס אתכם לגמר בברזיל
נשמע קינוח לא רע
תזמינו מקדונלדס. אפילו האריזות עוצבו עבורכם על ידי
עשרות אמנים מכל העול
נקנקיות צ'וריסוס עסיסיות של "מזרע"
אפילו האריזה ייעודית 








הטעמים המצויינים בבקבוקים לאספנים!
סודה סטרים




















ואיך נצפה בכל הטוב הזה? 
מי יודע, אולי במונדיאל הבא נוכל להתפנק על החבובהזה:
  מסך LED 60 אינצ', FULL HD של שארפ. 
מהדורה מוגבלת של שמרת הזורע
פרגני לו באחת כזו מה יש? 

ושהקבוצה הטובה תנצח
SHARP

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה