30 באפר׳ 2012

אומגה 3 לילדים – מכבי קר

אנחנו יודעים שאומגה 3 היא חומצת שומן חיונית וחשובה, ואנחנו יודעים שהיא נמצאת בדגי מים עמוקים ואגוזי מלך. אבל אנחנו גם יודעים שילדי המאה ה 21 לא ממש אוכלים מזון בריאות ובטח שלא ששים ברוב המקרים להכניס לפה דגים. אגוזי מלך? לעיתים. נכון שקראנו את כל המחקרים ובדקנו בכל מדור ייעוץ רענן, כיצד להרגיל את העוללים שלנו למזון חדש או כיצד "לשכנע" אותם לאכול משהו שאינו טעים להם "רק בגלל שזה חשוב כמו תרופה".
במרבית המקרים זה לא עובד.

מודה ומתוודה שילדי הפרטיים רגילים מגיל צעיר לצרוך מגוון ירקות וגם תוספי תזונה מסוגים שונים כולל תוספי אומגה 3. אבל גם הם לא חפים מכל דעות קדומות בנושא צריכה של דברים לא מוכרים.
כך למשל אצלי כבר שנים בבית מקבלים תוסף תזונה העשוי שמן דגים של יצרן מסויים, אך אבוי אם חלילה קניתי במבצע תוסף אחר.
החרדה שאצטרך להזניחו בצד בשל חוסר ביקוש גרמו לי לעיתים, לרכוש את הבטוח. אבל למה? ככה!
לאחרונה יצא לי להיתקל בתוסף תזונה חדש לילדים מבית מכבי קר.
מודה היה קשה לשכנע, אבל לאחר הטעימה, נרשמה הצלחה. לא התלהבות מהטעם (קצת קשה להסתיר באופן מוחלט את ארומת הדגים שבשמן...). אם כי בהחלט סביר, כזה שיאפשר לעיסה ללא סבל...
הכמוסות בריח ובטעם תות מתקתק עשו את העבודה.
הכמוסות מבית מכבי קר ניתנות ללעיסה לילדים (מגיל 5) או בליעה לגדולים יותר. חומר הציפוי עשוי מג'ל צמחי.

למה אומגה 3?
חומצות שומן אלו מסייעות  בטיפול בבעיות בריאותיות רבות, וביניהן הפרעות קשב וריכוז. חומצות השומן מסייעות בשיפור יכולת ההבנה, החשיבה, הזיכרון והריכוז של ילדים, וכן משפרות את כישוריהם החברתיים.

חומצות השומן הינן חומצות בלתי רוויות שגוף האדם אינו מסוגל לייצר בעצמו, ולכן יש לדאוג שיקבל אותן מבחוץ. חומצות השומן EPA ו- DHA, המשתייכות לקבוצת האומגה 3, הן החומצות להן מיוחסים שפע היתרונות הבריאותיים. יתרונות אלו באים לידי ביטוי בשמירה על התפתחותו התקינה של המוח, בשמירה על תפקוד קוגניטיבי ומנטאלי תקינים ומסייעות בטיפול בהפרעות קשב וריכוז, דיכאון וחרדה.
הטבליות נוחות לשימוש ובעלות תכולה מדויקת של אומגה 3 בכל כמוסה.
הנחיות לשימוש- גילאי 4-6- יש ליטול 1-2 כמוסות ביום עם הארוחות.
גיל 7- ומעלה יש ליטול 2-3 כמוסות ביום עם הארוחות.
אריזה מכילה 60 כמוסות.
המוצר כשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה