12 במאי 2012

מפגש מעניין ברשת ד"ר גב


את ד"ר גב אני מכירה בעיקר דרך מה שהיה בשנות ה 80 תוסף נוחות לכיסא הנהג ברכב, מאוחר יותר נתקלתי במוצרים שלהם בעיקר בהקשר הרפואי בריאותי אורטופדי, לייף סטייל? קצת פחות.
שמחתי לקבל הזמנה לבוקר בלוגריות בסניף הדגל של הרשת בדיזיין סנטר.



מזרן אניגמה
קיבלה את פני כורסת עור יפייפיה (בסביבות 10K שקלים) ועדכנית  בעיצובה, שמיד נרתמה לעשות לי עיסוי מלא כולל קרקפת, צוואר, גב, ישבן, רגליים וכפות רגליים. אחרי שנחתתי מההיי שעשה לי העיסוי, התפניתי למפגש חברותא עם מנכ"ל הרשת יוסי אלבוחר, שהכיר לי את כל המגוון המדהים שמציעה הרשת. שמחתי לשמוע שמדובר ברשת שמציעה  סגנון חיים איכותי מלא בכל מה שקשור לתחום האורטופדי כולל שינה (מיטות, מזרנים, כריות), ישיבה (כסאות משרדיים), כסאות אורטופדיים, כורסאות ואקססוריז שונים לשיפור איכות החיים (מכשירי מסג' למשל).
חלק מהמוצרים הנם תוצרת כחול לבן וחלקם מיובאים מחו"ל בינהם מותגי בריאות ולייף סטייל בינלאומיים נחשבים שעליהם נפרט בהמשך.

אני נדלקתי על מיטת נוער אחת בגודל מיטה וחצי עם מזרן מדהים ומנגנון חשמלי במחיר תחרותי מאוד ביחס לאלטרנטיבה הקיימת בשוק ובאיכות זהה. קניתי בטח שקניתי, המפגש הזה נפל עלי בדיוק בזמן החיפושים עבור המתבגר בבית.

המזרנים:
לד"ר גב יש מפעל מזרנים מהמתקדמים בעולם שמתפרס על פני 2,500 מטר ומייצר את מותגי הרשת. לאחרונה הוספה קולקצייה חדשה של מיטות נוער שמיוצרת במפעל זה.
אני בחרתי להציג בפניכם את מזרן הדגל של החברה "אניגמה" שמציע חווית שימוש המשלבת בריאות, פינוק ואיכות חיים.
המזרן פותח ברשת ד"ר גב . במזרן מערכת קפיצים כפולה ומשולבת, שכוללת
שתי מערכות קפיצים במשטח אחד: מערכת אחת בעלת קוטר קפיץ רחב יותר וגבוה יותר, שנועדה לבלום את התנגדות משקל הגוף, ומערכת שנייה בעלת קוטר קפיץ קטן יותר ונמוך יותר, נועדה להעניק תמיכה לכל חלקי הגוף. (סה"כ 890 קפיצים במידות 190X140).
המזרן מגיע בגובה של 34 ס"מ יחד עם שכבה נוספת הכוללת 3 ס"מ ויסקו ו 2 סמ"מ לטקס המעניקים נוחות וגמישות. ציפוי המזרן עשוי
קשמיר, יש לו פתחי אוורור והוא מגיע עם 10 שנות אחריות.
מדובר במזרן היחיד המשלב בשכבת הפילוטופ גם ויסקו וגם לטקס.
להשיג ב – 6 מידות:
190
X140 – מחיר 8900 ₪ .
190
X160 – מחיר 9800 ₪ .
200
X160 – מחיר 10300 ₪ .
200
X180 – מחיר 11350 ₪ .
200
X80 –  מחיר 5900 ₪ .
200
X90 – מחיר 6490 ₪ .

מנכל"ל רשת ד"ר גב - מר יוסי אלבוחר על כורסת לייזי בוי
וכרית עם הסלוגן שמלווה את המותג כבר שנים
כורסאות:
אני לא חובבת מותגים אמריקאיים ולכן לא נפל האסימון שנאמר לי השם לייזי בוי, אבל כאשר נאמר לי השם ג'ואי בהקשר של כורסא הבנתי במה מדובר. ד"ר גב הנה המשווקת הבלעדית בישראל של מותג הכורסאות האמריקאי הנחשב, מי שהפכה את הכורסא הסלונית למה שהיא היום. אז ככה, הרשת מציגה מבחר עצום של כורסאות וסלונים מבית לייזי בוי. מה אפשר להגיד, המגוון עצום, המחירים בהתאם והאחריות לכל החיים! לחובבי הג'אנר מומלץ.







תגובה 1:

  1. ד"ר גב היא חברה שמייצרת את הרהיטים שלה או יבואניית של רהיטים?

    השבמחק