28 במאי 2012

תכשירי הגנה משמש של מוסטלה


מוסטלה הוא מותג אירופאי דרמו קוסמטי (מוצרי טיפוח בעלי זיקה/גישה רפואית-טיפולית) איכותי למוצרי טיפול וטיפוח לתינוקות. בהחלט מדובר כאן במותג ששם לעצמו באמת את המטרה לייצר מוצרים איכותיים, מתקדמים טכנולוגית אך גם ידידותיים לעור.




עתה מגיעים לישראל תכשירי ההגנה מהשמש של המותג. ניכר שהתכשירים מיוצרים מתוך מחשבה קודם על צרכיהם של התינוקות. 

ידוע גם, שקרמים עם מסנני קרינה מכילים רכיבים אלרגניים וככל שמקדם ההגנה גבוה יותר, כך המוצר מגרה יותר. שמחתי להכיר מוצרים שנותנים מענה מושלם לתינוקות (להבדיל ממותגים ישראליים מתיימרים שמצהירים, אבל לא מקיימים) גם עדינים מאוד מאוד מאוד, גם איכותיים  ומכילים רכיבים מצוינים (ברובם טבעיים), גם נטולי רכיבים מזיקים, וגם לא מגרים למרות שמקדם ההגנה בהם גבוה (SPF 50).
לפני שאני עורכת ניסויים על אחרים, אני קודם כל מנסה על עצמי.

התכשיר שנבדק הנו קרם הגנה לפנים SPF 50. קרם עשיר וכבד מאוד שלא נספג בקלות, לא יצר תגובה אלרגית וישב היטב על הפנים. (אישית אעדיף קרם קליל יותר, אבל אז אדאג להימרח כל שעתיים, בשל "בעיית כיסוי" שאינה יכולה להיות מובטחת בקרמים קלילים יותר). עם קרם כזה, אין מצב של מריחה לא יסודית.
מאידך בשל מקדם ההגנה הגבוה, מריחה קלה תספיק למי שמעוניין.
תכלס על התכשיר: מבוסס על רכיבים טבעיים כמו מינרלים, ונגזרות צמחיות של הורמונים (פיטוסטרולים) המספקים הגנה לפי התקן האוסטרלי בשיעור של 90%. 

מוצרי ההגנה מהשמש של מוסטלה, כמו כל המוצרים של מוסטלה אינם מכילים פרבנים, פנוקסיאתנול ופתלטים (חומרים כימיים נפוצים שחשודים כמזיקים), וכן אינם מכילים חומרי צבע, חומרי ריח או אלכוהול לשם התאמה לעורם העידן של תינוקות וילדים. הקרם אינו מכיל חומרי צבע, חומרי ריח וללא אלכוהול, עמיד בשמש, מים וזיעה.
רכיבים עיקריים: מסנני קרינה מינראליים ואורגניים, פיטוסטרולים מסויה, אלוורה, מיצוי שמן חמניות, ויטמין E ומלחי אבץ.

מחיר: 99 ש"ח ל- 75 מ"ל
את מוצרי מוסטלה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה