23 במאי 2012

מרכך כביסה בדין לתינוקות (extra)


בדין חלוץ מרככי הכביסה משיק מרכך כביסה חדש לתינוקות בשם בדין אקסטרה בייבי.

החברה טוענת שהמרכך המרוכז שמגיע באריזת 2 ליטר מותאם באופן ייחודי לבעלי עור רגיש ועמד בשלוש הבדיקות המובילות לבחינת נתון זה: מוצר היפו אלרגני, מותאם במיוחד לבעלי עור רגיש, נבדק דרמטולוגית.
המרכך החדש בעל ריח תינוקי עדין ואהוב על כולם טוען לעמידות ריח לאורך זמן ובחסכוניותו בשל הצורך להשתמש רק בפקק אחד לכל מכונה (אני משתמשת בו לכל בני הבית למרות שאין לנו תינוק).
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. מחיר מומלץ לצרכן: 23-25 ₪


מידע שימושי נוסף אודות כביסה לתינוקות

ד"ר ראיסה מוניסובה, מנהלת פיתוח תחום טיפוח הבית בחברת יוניליוור, מסבירה מדוע יש להשתמש במרכך כביסה עדין המותאם לתינוקות אשר נבדק בכל הבדיקות הרפואיות הנדרשות:
עורו של התינוק עדין ורגיש במיוחד, לכן כל הבדים הבאים עימו במגע (בגדים, מצעים, כיסויים לעגלה וכו') נדרשים להיות ידידותיים לעורו ולהגן עליו בכדי למנוע אלרגיות, פריחות ואדמומיות, ועל מנת לנטרל את השפעת רטיבות היתר (הנובעת מחיתולים רטובים ומרחיצות) העלולה לגרום לגירויים ושפשופים לעורו העדין.

מרכך הכביסה מוסיף לאריגים רכות - תינוקות רכים נמצאים לרוב ללא תזוזה, לכן הבדים הבאים איתם במגע נדרשים להיות רכים וגמישים במיוחד ע"מ שלא לגרום לגירויים.

מרכך מותאם לתינוקות מנטרל את השפעת החומרים הפעילים של אבקות הכביסה, אשר מקשיחים את הבד והופכים אותו לפחות גמיש ונעים למגע.

סוג הבושם מותאם לתינוקות ואינו מגביר רגישות ונטיות לאלרגיות. הבושם במרככים אלו עדין ומדגיש את ריחם המיוחד והמתוק של התינוקות.

טיפים לכביסה לתינוקות:

רצוי לכבס את בגדיו של התינוק לפני שמלבישים אותו בהם בפעם הראשונה. מעת לעת רצוי לכבס אריגים נוספים שהתינוק בא עימם במגע ולא רק בגדים כמו כיסוי העגלה, מגן הראש וכו'.
לפני פעולת הכביסה, יש להפריד את בגדי התינוק משאר הכבסים בית.

ניתן לכבס במכונת הכביסה גם את צעצועי הבד ובובות הפרווה של התינוק.

בעת ייבוש בגדי התינוק במייבש הכביסה, רצוי לבחור באפשרות לייבוש עדין ובטמפרטורה נמוכה המיועדת לפריטים עדינים.

טיפ נוסף גם לאם - בשל רגישות העור לאחר הלידה, מומלץ לכבס גם את הבגדים של האם במרכך כביסה המיועד לתינוקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה