30 במאי 2012

פעילות הקיץ Villa Veet לנערות יוצאת לדרך זו השנה הרביעית!


פעילות הקיץ הפופולארית"Villa Veet"  במסגרתה נכנסות נערות לווילת חלומות בהרצליה פיתוח עם החברות הכי טובות, בעיצומה.

השנה, בפעם הרביעית, מציע Veet פעילות קיץ לנערות הנקראת "Villa Veet". מדובר בווילת "חלומות" מעוצבת בהרצליה פיתוח אשר אליה יגיעו נערות בגילאי 12-15 לחוויה כייפית  אשר תכלול חדרי נושא ייחודים שישלבו : סדנאות סטיילינג, סדנאת עיצוב שיער, איפור וטיפוח עור הפנים-יינתנו טיפים לאיפור והתאמתו למבנה הפנים ועוד. בחדר קוסמטיקאית הבנות תעבורנה הרצאה על השיטות השונות להסרת שיער ועל ההבדלים בין השיטות השונות, בחדר ההפתעה-מפגש עם סלב, פינוקי בריכה והרבה כיף והפתעות!.


איך משתתפים ומתחרים על המקום בווילת החלומות?

ל"ווילה ויט" ישנה פעילות אינטרנטית מקדימה, בראשה עמוד הפייסבוק הפופולארי של Veet עם מעל ל - 50,000 חברות וממשיך לעלות. השנה, החידוש של "ווילה ויט 4" היא תחרות VFASHION עיצוב מגזין אופנה אישי. בסיום עיצוב המגזין על הבנות להעלות אותו לפייסבוק ולעשות share במטרה לצבור את הכמות הגדולה ביותר של ה"לייקים" ולהתברג במקומות הראשונים אשר יבטיחו את הכניסה לוילה המפנקת יחד עם עוד שתי חברות!  

במקביל, לטובת פעילות ה-Veet.I.P, התבקשו הבנות להעלות מלבד המגזין האישי המעוצב גם כתבה  מערכתית, מעין טור אישי בנושא סטייל וטיפוח. את 20 הכתבות המוצלחות ביותר תבחר וועדה ייעודית  מה שיקנה להן השתתפות במחזור ה-VIP הראשון של הווילה, יחד עם עוד 2 חברות טובות, אשר כולל הרבה יותר פינוקים, כיף והפתעות!.

פעילות villa veet החלה בקיץ 2009  ולאור ההצלחה הגדולה מתקיימת זו השנה הרביעית ברציפות
הוילה פתוחה החל מ-24.6.2012   עד 12.7.2012

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה