18 ביוני 2012

מוצרי טיפוח של נופר לקיץ

נופר חברה שמייצרת מוצרי בריאות וטיפוח מחומרים טבעיים בלבד, מציעה מגוון מוצרי טיפוח לקיץ. לדבריהם: "הטבע יודע לתת פתרונות וחומרים שללא תוספות מלאכותיות יכולים להקל על בעיות עור, פטריות ונזקים לשיער בקיץ".

מזג האויר החם בחודשי קיץ גורם להשפעות רבות על הגוף כמו גירויי עור כתוצאה מהזעה מרובה ופטריות הנוצרות באזורים סגורים ולחים ובעיקר  בכפות הרגליים. הלחות גבוהה וההזעה גורמת גם לגירודי עור ולהאצת התפתחות של בעיות באזורי חיכוך כמו קפלי עור ובית השחי.


בטבע מצויים פתרונות וחומרים רבים, שבצורתם הבסיסית יכולים לסייע לגוף האדם להתמודד עם קשיי אקלים אלו. קרם "אואזיס" המבוסס על חומרים טבעיים בלבד, משמש לטיפול אקזמה ודלקות. הקרם, פרי פיתוח ישראלי, נעשה על בסיס חמאת שיאה עם מלחי ים המלח. הוא משמש להזנת העור בחומצות שומן טבעיות המגינות על התאים ומכיל חומצה קינמית בעלת סגולות חיטוי.
הקרם הוכיח את עצמו בטיפול אינטנסיבי במרפקים יבשים ונוקשים, עקיצות, כוויות וגירויים. למעשה משמש הקרם בביתנו כעזרה ראשונה לכל דבר.

אזורים המכוסים לפרקי זמן ארוכים בביגוד לח, חם וספוג מזיעה, עלולים לפתח גירוי עור שיכול להפוך לזיהום חיידקי או פטרייתי. כששליש מהציבור בישראל סובל מפטריות בעונת הקיץ בעור או בציפורניים. תכשיר "ציפורניים" מכיל שמנים טבעיים המשמידים את הפטריות. התכשיר הינו טבעי לחלוטין. הוא מכיל שמנים ארומטיים טבעיים הידועים כאויבי הפטריות, ביניהם שמן עץ התה, לימון, שמן נבט חיטה ועוד.
גם תכשיר זה נוסה על ציפורן סרבנית במיוחד. למרות הצורך בהתמדה והטיפול הממושך יחסית (כידוע) ניכרה הקלה בבעיה כבר לאחר חודש שימוש.

עונת הקיץ החמה אינה פוסחת על השיער שעובר שינויים רבים. הלחות נצמדת לשיער והתוצאה היא מראה של שיער יבש ונפוח המאבד מהברק הטבעי.
"אישה יפה", הינו שמן ארומטי טבעי לטיפוח, מכיל ויטמין E, חומרי ההזנה ופרוטאין. השמנים האתריים שבו מזינים את השיער ויוצרים שכבת הגנה מפני האקלים הקייצי. מקור השמנים בצמחים שונים כגון גירניום, ורדים, שמן אבוקדו, חוחובה, נבט חיטה, שמן שקדים ועוד.

את מוצרי "נופר מוצרים טבעיים" ניתן להשיג בבתי הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ. פרטים נוספים בטל: 08-9358135 . או באתר האינטרנט www.nufar.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה