19 ביוני 2012

פיצה האט מבצעת מהלך הוזלה קבוע של 43%

ההוזלה הנה במחיר הפיצה הפופולארית ביותר של הרשת- פיצה משפחתית דקה מ -  69.9 ₪ במשלוחים  ל 40 ₪ בלבד במקום.

מחאת יוקר המחיה בישראל, לא השאירה את רשת פיצה האט בישראל אדישה. כך, במהלך יוצא דופן וראשון מסוגו, החליטה פיצה האט לפנות בבקשה חריגה להנהלת פיצה האט העולמית להורדת מחירים קיצונית של הפיצה המשפחתית הדקה וכן למכירתה במקום ולא במשלוחים.


למהלך זה קדם תהליך ארוך של בדיקת העדפות הצרכנים, הן ברמת סוג הבצק, גודל הפיצה והמחיר, אשר נתפס אצל הצרכן כמחיר ההוגן ביותר.
מהסקרים עלה, שהציבור כלל אינו מודע לעובדה שפיצה האט מוכרת בצק אטלקי דק, וכי המחיר המועדף עליו הינו ארבעים שקלים.

על מנת להגיע למחיר נמוך כול כך, ולאחר חישוב כלל מרכיבי העלות, הגיעה פיצה האט למסקנה כי הדרך היחידה להוריד את המחיר לארבעים שקלים הינה למכור את הפיצה במקום.

התייקרות החשמל, הדלק, הביטוח ושכר המינימום, שנמצא בעלייה מתמדת, גרמו להתיקרות המשלוחים באופן לא פרופורציונלי והפכו לנטל אמיתי בתמחיר הפיצה.
החל מהימים הקרובים, כל 34 סניפי הרשת בישראל (ו 7 הסניפים שיפתחו בקרוב) יעדכנו את מחיר הפיצה המשפחתית הדקה- המהווה הפיצה האהובה והפופולארית ביותר בישראל למחיר החדש לקניה במקום: 40 ₪ במקום 69.9 ₪- מחיר המהווה הוזלה של 43%!!!

הפיצה שנבחרה היא פיצה משפחתית אטלקית קלאסית דקה, כפי שהיא מוכרת מהפצריות השכונתיות, רק שכאן מדובר בפיצה עם הרכיבים המובחרים ביותר עם מוצרלה אמיתית ובצק מבית היוצר של פיצה האט.
אודי שמאי, מנכל רשת פיצה האט בישראל: "הבאנו לצרכן את הפיצה הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר שאנו רק מסוגלים, זה צו השעה, וזה מה שהצרכן דורש בימים אלו.

אנחנו פרוסים בכול הארץ, גם בנתיבות ובבית שמש, בקרית שמונה ובמעלות, במבחני הטעם אנחנו מובילים תמיד, כעת צריך לראות איך אנחנו מצליחים להגיע לכול צרכן עם פיצה בכול מקום במחיר הנכון".
מלבד ההוזלה הגדולה ביותר של הרשת לפיצה דקה משפחתית במקום, ביצעה לאחרונה הרשת הוזלות נוספות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה