23 ביוני 2012

ניו פארם - מוצרי חיוניים לתינוק במחיר מיוחד

רשת ניו-פארם יוצאת בהצעה לקהל האמהות: 'ערכת התנסות ליולדת' – הכוללת שלושה מוצרים חיוניים במחיר הכרות של  20 ₪ בלבד. להשלמת החדרת והעמקת הקשר של הלקוחה עם המוצרים, יצורפו לכל ערכת התנסות קופוני הנחה שיאפשרו לה להמשיך להתנסות במוצרים החדשים ולהבין את ייחודיותם ואיכותם.


כחלק מהאסטרטגייה של רשת ניו פארם  לחשוף בפני לקוחותיה מותגים חדשים ולאפשר להם להתנסות בהם במחירים אטרקטיביים, משיקה הרשת בימים אלו 'ערכת התנסות ליולדת', באמצעותה ייחשפו שני מותגים חדשים ומוצר נוסף להתנסות לטיפול ברך הנולד בעלות נגישה של 20 ₪ בלבד.

הערכה כוללת

  • חבילה הכוללת 42 חיתולים של המותג BabySitter שלב 1 שהינם חיתולי בד רכים במיוחד שהוכחו כבעלי ספיגה מלאה ונוחות מרבית לתינוק 
  • קופסת תחליף חלב נוטרילון 400 גרם, תרכובת מזון לתינוקות שנמצאה כמסייעת לחיזוק מערכת החיסון של התינוק 
  • בקבוק האכלה מבית Bfree בתכולה של 260 מ"ל, שהוכח כבקבוק בטוח וככזה שמפחית באופן מיידי את תופעות הקוליק אצל תינוקות . 
שלושת המותגים יימכרו במסגרת ערכת ההתנסות בעלות של 20 ₪ בלבד!, בכ – 80% פחות ממחירם הכולל של אותם מוצרים בשוק הקמעונאי.

הערכה תוצע למימוש בכל סניפי הניו פארם עם הצגת תעודת לידה ולמימוש חד פעמי. במעמד רכישת הערכה תהיה זכאית היולדת לקבל גם דף קופונים, שיעניקו הנחות משמעותיות בקניית מוצרים נוספים של המותג להמשך הדרך ולפי התפתחות התינוק.  דף הקופונים יעניק את ההנחות המסומנות בו בנוסף להנחות הקיימות עליהם בניו פארם בזמן הקניה.

בניו פארם מאמינים שכך תוכל היולדת להעמיק את ההתנסות וההיכרות עם שלושת המוצרים ותאמץ אותם כחלק בלתי נפרד מהטיפול בתינוק בהמשך הדרך. דף הקופונים יהיה בתוקף עד 31.12.12.

ענת נטיב, סמנכ"לית השיווק של רשת ניו פארם: "ניו פארם מזמינה את האמהות  הטריות להתנסות בשני מותגים חדשים בשוק ולהבין את היתרונות שלהם. מותגים חדשים ואיכותיים, שמעניקים value for money  . לצורך ההתנסות אנחנו לא מציעים דוגמיות אלא את המוצר עצמו בגודל מלא. הניסיון שלנו מראה שההתנסות במוצרים היא חיובית ומייצרת קנייה חוזרת שלהם.

ערכת ההתנסות ליולדת תימכר בסניפי הניו פארם ברחבי הארץ בין התאריכים 6.6.12 ועד לתאריך ה – 3.7.12.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה