23 ביוני 2012

קרם ההגנה לפנים שתרצו לילדים שלכן ולעצמכן: Photoderm Max Cream מבית ביודרמה

BIODERMA מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי משיק Photoderm Max Cream, קרם הגנה מהשמש לעור פנים רגיש SPF50+.
ביודרמה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי, המתמחה ברתימת ביולוגיה לשירות רפואת העור, מציג את Photoderm Max Cream, קרם הגנה מהשמש עם SPF50+, מקדם הגנה גבוה במיוחד המספק הגנה לכל אורך שעות היום.

Photoderm Max Cream, הוא קרם הגנה לעור פנים רגיש במיוחד מספק הגנה מקסימאלית מפני קרני UVA ו- UVB. החומרים הפעילים, אותם מכיל הקרם מגנים מפני כוויות שמש וחומרים הנלחמים בהזדקנות המוקדמת של העור כתוצאה מהחשיפה לשמש. המרקם הנוזלי של הקרם מעניק תחושת רכות ונוחות בעת מריחתו, ללא תוספת צבע, נמרח בקלות ללא השארת כתמים לבנים או שכבת עור שומנית על גבי העור. בנוסף לכך, הקרם הוא חסר רכיבים קומדונים המעוררים היווצרות חטטים, עמיד בפני מים ואינו מתפרק בעקבות החשיפה לקרני השמש. הקרם חסר ריח, היפואלרגני ומבטיח עמידות לאורך זמן.

רכיבים: פטנט ה- Cellular BIOprotection®, האחראי על הענקת הגנה אופטימאלית לתאי העור,  קסיליטול, מניטול, אקטואין ועוד. מחיר: 129.99 ₪, 40 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם

אודות ביודרמה

ביודרמה, אחד ממותגי הדרמו-קוסמטיקה המובילים בעולם, נבנה על בסיס מדע הביולוגיה ומחקרים פיזיולוגיים על העור. מדעני ביודרמה מאמינים, כי הקלה זמנית בלבד איננה מספיקה כדי לטפל ברוב בעיות העור וכי יש ללמד את העור כיצד לאזן מחדש את התהליכים הפיזיולוגיים הטבעיים שלו. לפיכך, הם מציעים פתרון הוליסטי ושיקומי לכל אחד ואחד מסוגי העור. על פי גישה זו, פותחו תכשירי טיפוח והיגיינה, הפועלים בסינרגיה מושלמת בכדי לטפל הן בגורם והן בתוצאה של בעיות העור.
ביודרמה משווק במעל ל-70 מדינות, ורושם צמיחה דו-ספרתית במכירות שנה אחר שנה, כמו כן הוא אחד המותגים הנרשמים ביותר על ידי רופאי עור בצרפת (מקום 3 לפי סקר Ims).
לביודרמה סדרות שונות לטיפול תומך במגוון רחב של בעיות עור, ביניהן:  עור יבש, עור רגיש הסובל מאדמומיות, עור שמן הנוטה לפצעונים ופגמים, הגנה מהשמש לעור בעל צרכים מיוחדים, ועוד.
שירות צרכנים: 1-800-250-255

תגובה 1:

  1. מסנן קרינה זה כל כך חשוב.נתקלתי בדף פייסבוק מקצועי המנוהל על ידי מהנדסת כימיה מתעשיית הקוסמטיקה הסוקרת ונותנת מידע מדעי ומדויק על כל מוצרי הקוסמטיקה שלנו.מי יודע מה אנחנו מורחים על העור?יכולים לדחוף לנו כל מיני חומרים רעילים והשד יודע מה.
    הדף נקרא cosmetipedia ממש שווה ומומלץ

    השבמחק