22 ביוני 2012

קליה – תוסף כביסה אנטי בקטריאלי


אני לא מרבה להשתמש בתוספי כביסה. ראשית בגלל שלא צריך- הבגדים שלנו לא עד כדי כך מלוכלכים ושנית מדובר בחומרים תוקפניים מאוד, אלרגניים ופוגעים בסביבה.

במקביל אני סובלת מתופעה שמתאפיינת בריח לא נעים דווקא לכביסה השחורה. (אני נוהגת להפריד את המכונה הצבעונית לכהה ובהירה). מקורו של הריח הלא נעים בכביסה לרוב, מגיע מהתפתחות של חיידקים ועובש.
נוצרה אצלי הדילמה כיצד לכבס ולקבל תוצאות כביסה איכותיות מבלי לפגוע בצבע הבגדים.
על הדילמה הזו ענתה לי "וניש קליה", עם מסיר כתמים אנטי-בקטריאלי חדש. מדובר במוצר שמסיר כתמים וגם קוטל 99.9% מהחיידקים (נתון שסופק ע"י היצרן).



התחלתי להוסיף את וניש קליה (פקק אחד לכל כביסה) למכונות השחורות שלי. וראו איזה פלא הריח נעלם.
שימו לב, אין מדובר בנוזל כביסה. יש לכבס כתוסף לאבקה/ג'ל הרגיל.

מהמשווק נמסר לי שאכן בכביסה בטמפרטורות נמוכות שנעשית בעיקר בכביסה כהה, יש נטייה גדולה יותר להתפתחות חיידקים.
הג'ל מתאים לכביסה צבעונית ולבנה ומסיר את הכתמים הקשים גם בטמפרטורות נמוכות.

להשיג בג'ל ובאבקה.
מחיר מומלץ 36.99-39.99 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה