19 ביוני 2012

מחלבות רמת הגולן – חלב הרים טהור


המינוח טהור לחלב, קצת מבלבל. אני מניחה ששם המוצר ככל הנראה מגיע מהברקה של קופירייטר מתלהב. טהור או לא לפנינו מוצר חדש וחדשני ששווה לבדוק. (אגב, הטעימה בדרך ודיווח יימסר בהמשך).

דבר המפרסם:
"חלב הרים טהור" הוא חלב עמיד (בעל חיי מדף ארוכים וללא צורך לשמירה בקירור), איכותי בטעם טרי, 100% טבעי ללא חומר משמר (למעט חלב עמיד 1% שומן שבו אין חומר משמר אך מוסיפים לו וויטמינים בהתאם להנחיות משרד הבריאות), עשיר בוויטמינים ומינרלים מגיע באריזה איכותית ונוחה הכוללת פקק למזיגה קלה.

מדובר בחלב הנחלב מפרות רמת הגולן, הנהנות ממים זכים , מזון עשיר ומאוזן,  אקלים ייחודי ואוויר הרים צלול האופייני לאזור רמת הגולן.

החלב מגיע למחלבה היישר מרפתות רמת הגולן כשהוא טרי  ונארז ללא מגע יד אדם.  חלב הרים טהור, נארז בעזרת מכונת  מילוי חדשה השומרת על טעמו הטבעי של חלב ההרים, במערכת סטרילית,  לאחר תהליך  UHT - תהליך בו החלב עובר עיקור תוך שמירה על הערכים התזונתיים.   התוצאה - חלב עמיד בעל טעם טבעי לגמרי.
טעמו של החלב משתבח כשהוא מצונן, עם זאת, הטיפול הטרמי  מאפשר את עמידותו של החלב ללא צורך בקירור או חומרים משמרים תוך שמירה על טעמו וערכיו התזונתיים והיותו עשיר בויטמינים ובמינרליים.

למעשה, לחלב הרים טהור חיי מדף ארוכים של למעלה מ-135 יום והדבר נותן לנו את החופש לבחור מתי והיכן להשתמש בחלב גם בלי להיות תלוי בלוגיסטיקה מורכבת ובשטחי קירור יקרים בבית ובעסק, כך שנהנה מזמינות ונוחות מירבית.

סדרת חלב הרים טהור כוללת: 1 ליטר 3%, 1 ליטר 1%, 500 מ"ל 3% ו- 500 מ"ל 1%
מחיר מומלץ: 8.5 ₪.

ניתן להשיג את חלב הרים טהור ברשתות השיווק ובחנויות הקמעונאיות.

2 תגובות:

  1. אני דווקא יותר התלבלבתי מהמילה הרים. מה קשור הרים לחלב? מים מינרליים ומעיינות טבעיים אני מבין, אבל הרים? מה, הפרות נושמות שם אוויר נקי יותר מאשר באחו של הקיבוץ? חוסר החמצן מוסיף ערכים תזונתיים...? טהור גם לא גליק גדול. אבל מה, השם בהחלט יוצר בולטות. האם לטובה, זה נדע בעתיד.

    השבמחק
  2. לי הרים מזכיר את היידי בעיקר

    השבמחק