23 ביוני 2012

וישי - VICHY תחליב להגנה גבוהה משמש

מכריי ומוקיריי יודעים היטב כי אני חסידה של קרמים להגנה משמש. אני גם חסידה של המקדמים הגבוהים כי אני מאמינה שגם ככה אנחנו לא מצטיינים במריחה יסודית. לפחות שהקרם יעשה את העבודה אם מרחנו אותו לא? מאידך, ידוע כי ככל שמקדם ההגנה גבוה יותר, כך הפוטנציאל האלרגני של המוצר גבוה יותר בשל הריכוז הגבוה של החומרים מסנני הקרינה.

 
אישית, אני סובלת מאוד מגירויי עיניים כאשר מדובר בקרמים מהדור הישן או לא איכותיים מספיק, ולכן אני מקפידה להשתמש בקרמים מיצרן איכותי ובעלי מינימום מחוללי אלרגיה אבל מאידך, בעלי מקדם הגנה של 30
SPF ומעלה.
ואכן שמחתי לשמוע על שני תחליבים חדשים מבית וישי – VICHY המותאמים לדרישות הגבוהות שלי מסדרת CAPITAL SOLEIL .
האחד - CAPITAL SOLEIL  Mattifying face fluid dry SPF50  - תחליב פנים לעור מעורב עד שמן המעניק גימור מאט במרקם קליל ואוורירי והשני -CAPITAL SOLEIL  Milk for children SPF50
תחליב פנים וגוף לשימוש בקרב ילדים המתאים גם לבעלי עור רגיש.

סדרת קפיטל סוליי כוללת מוצרי הגנה לפנים ולגוף, בעלי ספקטרום רחב של מסנני קרינת  UVA ו- UVB, באריזות חדשות ואריזת חיסכון 300 מ"ל.
הפורמולה - קומפלקס המועשר במרכיבים פעילים Mexoryl®  + מינראליים המסייעים להגנה אופטימאלית מפני נזקי השמש.
לשימוש לכל סוגי העור, נבדק ומותאם לעור ישראלי רגיש.
המוצר מגיע מרקם קליל ונעים, שנספג היטב, אינו דביק או שמנוני, אינו מותיר סימנים לבנים ומתאים לכל סוגי העור, גם לעור מעורב-שמן ורגיש, הנוטה להיכוות בקלות.

מה מייחד את מוצרי הסדרה

פורמולה DHCTM ציטרוס פוליפנול טהור, שהינו אנטי אוקסידנט חזק, המסייע בהרגעה וחיזוק של העור ובנוסף מעניק הגנה מפני נזקי חימצון לתאי הגזע של העור. תאי הגזע מצויים בשכבה העמוקה והם אחראים על ייצור תאים חדשים ובריאים.

טכנולוגיית High Coverage- רשת צפופה של פולימרים ומיקרו כדוריות סיליקון מיקרוסקופיות (פטנט של וישי) אשר יחד יוצרות שכבה עמידה במיוחד לפיזור הומוגני של סינון הקרינה בעור.

מרכיב Mexoryl XL (פטנט רשום)- מסנן קרינה המעניק כיסוי גבוה במיוחד נגד קרני UVA ו- UVB , אשר נספג בכל התאים בעור.

UVA ultra- סדרת קפיטל סוליי מספקת הגנה גבוהה כנגד קרני UVA ומסייעת בהאטת הזדקנות העור והיווצרות כתמים.

מוצרי סדרת קפיטל סוליי מבוססים על המים הטרמליים של מעיינות וישי בצרפת, המרגיעים את העור ויוצרים מרקמים קלילים לתחושה נפלאה. המרקם אינו דביק או שמנוני ונספג היטב.
שימוש במוצרי הסדרה אינו מותיר על העור עקבות לבנים ואף לא סימני ברק ו/או תחושת שמנוניות.

מוצרי הסדרה החדשים

תחליב פנים לעור מעורב- שמן המעניק מראה מאט
תכשיר בעל מרקם קליל ואורירי המותאם במיוחד לבעלי עור מעורב עד שמן המעניק מראה מאט. התחליב מעניק פתרון מושלם לאקלים הישראלי החם כשהוא נספג במהירות ומותיר תחושה חלקה ונעימה לאורך זמן.
התחליב, מגן על העור מפני נזקי השמש הנגרמים מקרני UVB+UVA, כתמים חומים והזדקנות מוקדמת של העור כתוצאה מחשיפה לשמש. הפורמולה מועשרת במרכיבים פעילים Mexoryl® XL + מינרלים המסייעים להגנה אופטימלית מפני נזקי השמש ומעניקים לעור הגנה יציבה בחשיפה לשמש (Photostable) כזו שאינה מאבדת מיעילותה בעקבות החשיפה לאור.
תכולה: 50 מ"ל.  מחיר מומלץ לצרכן: 144 שקל.

תחליב לפנים ולגוף המיועד לילדים
התחליב מעניק הגנה גבוהה במיוחד, בעל טווח רחב כנגד קרני UV לשמירה אופטימאלית על עורם העדין של הילדים בהתאם להמלצות התקן האירופאי. הפורמולה מועשרת במרכיבים פעילים Mexoryl® XL + מינרלים המסייעים להגנה אופטימלית מפני נזקי השמש. התחליב נבדק על עור רגיש ונמצא מתאים לשימוש בקרב כל סוגי העור, היפואלרגני ואינו מכיל פראבן.
תכולה: מוצע גודל מיוחד של 300 מ"ל.  מחיר מומלץ לצרכן: 199 שקל.

המוצרים נבדקו על ידי רופאים על עור ישראלי רגיש.
יעילות ועמידות בפיקוח דרמטולוגי.
יעילות מוכחת בבדיקות קליניות.
ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הפרמצבטית.
כל המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המחזקים ומרגיעים את העור.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת ייעוץ על ידי רוקח.
לבירור בית המרקחת הקרוב 03-6178299

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה