12 במאי 2012

סוכרלייף – תחליף סוכר (ממתיק)


כמי שמרבית חייה צרכה ממתיקים מלאכותיים מבוססי סכרין, ולאחר תקופה ארוכה עברה לתחליפים איכותיים ביותר עד גמילה טוטאלית, לא יכולתי שלא להסתקרן בשמעי על תחליף חדש, דל קלוריות ומזיק פחות מהשאר.



סכרין ואספרטיים כבר הרבה זמן OUT, יחי  התחליפים החדשים המבוססים על נגזרות סוכר. פחות קלוריות, כמעט טבעיים לחלוטין ולבטח פחות מזיקים מאחיהם הקשישים.
היום כגמולה, אני לא זקוקה באופן שגרתי לממתיק וגם אם כן, רבע כפית סוכר פירות תספיק (כמה טבעי, כך יותר טוב). אולם גם אני חוטאת לעיתים בצריכת ממתיק. בעיקר בבתי קפה, וגם שם אני תמיד מעדיפה את זה המבוסס על סוכרלוז שנחשב למזיק פחות.
עכשיו התוודעתי לסוג חדש של ממתיק המבוסס על פלטינוז – מרכיב תזונתי המופק מסלק סוכר, בעל סגולות בריאותיות המאושרות על ידי רופאים וחוקרים בתחום הנדסת המזון. הממתיק מותר לנגמלי מכון אברהמסון, אך מאידך אינו נחשב לבריא יותר מממתיק על בסיס סוכרלוז. כמוהו, הוא נטול טעם לוואי וזה כבר נקודת זכות.
ד"ר עמרי מנור בן ציון, טכנולוג מזון, מטעם יצרני סוכרלייף מסביר כי "הפלטינוז מאזן את רמות הגלוקוז בדם, מווסת תחושות רעב ושובע, נותן אנרגיה ממושכת ומתונה, אינו גורם נזק לשיניים, מספק מתיקות עדינה ללא טעמי לוואי ואפילו מסייע בניצול שומן הגוף כמקור אנרגיה".

המוצר מגיע באריזה נוחה לשימוש, המכילה 100 שקיקים. כל שקיק שווה לכפית סוכר במתיקותו, בעל ערך קלורי של 3 קק"ל (לעומת 20 קק"ל בכפית סוכר אחת).
מחיר: 29.90 ₪
ניתן להשיג: עדן טבע מרקט, רשת שקדיה, רשת טבע ספורט קסטל, ניצת הדובדבן, רשת אניס, רשת טבעכל וברשתות בתי הטבע המובחרות.
טלפון לברור הסניף הקרוב: 03-9190076

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה